2022-09-28, 19:05
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rarity
Ja det kan jag hålla med om, tittar inte heller på det. Men lite drama är alltid kul ändå, därför hänger jag här.

Det är okej, om du vaknar på bättre humör imorgon är du välkommen att gotta dig i andras olycka här (specifikt alex då) och se vartåt det barkar (åt helvete troligtvis men hoppet är det sista som överger en osv).

Ska försöka ta till mig det och ge det en titt imorgon när jag vaknat på rätt sida.
Citera
2022-09-28, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Om du ser på Quatrossa på tiktok så nämns det ofta att hon har en son med Alex och att det tagit slut mellan dem osv osv. Så verkar som de var ihop innan ja.
Nej det här med håret var ju bilder på en Nic*le som var och festade med Alex i helgen som var. Hon verkade ha Alvas hår på sig...

Finns det bild på denna Nicole?
Citera
2022-09-28, 19:16
Medlem
Oj vad väck han är i den senaste storyn där han pratar om dikmen😂 men är det Alva i bakgrunden som kollar bland kläderna eller är det Nicole?
Citera
2022-09-28, 19:20
Medlem
darkSkyes avatar
Tjejen i hans senaste story i bakgrunden, det är hon Nicol* eller?
Det ser inte ut som Alva, lägger upp på streamable strax ifall någon kan inspektera närmare.

Alex senaste instagram-story
https://streamable.com/yhdie8
Senast redigerad av darkSkye 2022-09-28 kl. 19:26.
Citera
2022-09-28, 19:23
Medlem
Vem fan är människorna runt honom som låter han ranta på såhär om homosexualitet det blir så jävla fel vilka grodor det kommer ur munnen och vilken okunskap människan har! Feminint och ljusare röst är bögar så är det bara! Kan inte någon bara slå vett i honom
Kör honom till BC eller psyk akut någon
Citera
2022-09-28, 19:27
Medlem
darkSkyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvadet
Vem fan är människorna runt honom som låter han ranta på såhär om homosexualitet det blir så jävla fel vilka grodor det kommer ur munnen och vilken okunskap människan har! Feminint och ljusare röst är bögar så är det bara! Kan inte någon bara slå vett i honom
Kör honom till BC eller psyk akut någon

Men snälla du, alla som han umgås med just nu är kriminella missbrukare, ingen bryr sig.
Alla som var med honom när han var nykter har tagit avstånd för att han antagligen beter sig dåligt & vägrar ta emot hjälp, det finns inget som någon kan göra förutom att låta honom punda ihjäl sig eller tills han själv inser problemet.
Citera
2022-09-28, 19:29
Medlem
darkSkyes avatar
Fyfan vad äckligt.
Den där pundiga kvinnan i hans senaste story står och rotar i DERAS garderob som ALVA har fixat.
Alltså jag spyyyyyr på den här mannen, ingen skam i kroppen
Citera
2022-09-28, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av darkSkye
Fyfan vad äckligt.
Den där pundiga kvinnan i hans senaste story står och rotar i DERAS garderob som ALVA har fixat.
Alltså jag spyyyyyr på den här mannen, ingen skam i kroppen

Vad får dig att tro att dom är i Alex lägenhet?
Citera
2022-09-28, 19:47
Medlem
darkSkyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boanders266
Vad får dig att tro att dom är i Alex lägenhet?

För det är deras garderob och det är Alex kläder som Alva hade sorterat på det sättet som det är i videon.
Citera
2022-09-28, 19:49
Medlem
Citat:
För det är deras garderob och det är Alex kläder som Alva hade sorterat på det sättet som det är i videon.

Men det är något du sett ur en tidigare video eller? För att känna igen miljön.
Citera
2022-09-28, 19:49
Medlem
darkSkyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boanders266
Men det är något du sett ur en tidigare video eller? För att känna igen miljön.

Ja, i vloggar som Alva har gjort
Citera
2022-09-28, 19:51
Medlem
Citat:
Ja, i vloggar som Alva har gjort

Aha! Fy fan vad cp att hon rotar bland Alvas kläder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in