Flashback bygger pepparkakshus!
2022-09-27, 09:59
Medlem
Stones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billigost
Hahaha vilken sopa han är, Mymer. Såg att han numera också följer 0 personer på instagram. Han har ju tappat det fullständigt, folk vet knappt vem han är men ändå beter sig som om han vunnit 20 GS.

Det är ingen som vunnit 20GS som beter sig som denna spoling. Han kommer inte vinna mycket mer i sitt liv. Vad har han egentligen vunnit? Han är väl rätt kass. Rankad 124.
Citera
2022-09-27, 10:05
Citat:
Ursprungligen postat av Stone
Det är ingen som vunnit 20GS som beter sig som denna spoling. Han kommer inte vinna mycket mer i sitt liv. Vad har han egentligen vunnit? Han är väl rätt kass. Rankad 124.

Sant, får hoppas han lägger av med sin "tennis" omgående så man slipper skämmas. Han, Zlatan och Ludmila får tillhöra topp 3 som skämt ut Sverige mest genom tiderna.
Citera
2022-09-27, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sportnorden12345
Ymer ska ha käftat med både domare och åskådare under dagens match, kommer han ta efter idolen Kyrgios mer och mer nu?

All publicitet är bra eller hur går tankarna hos honom?

Jag hade hoppats att Mikaels gillande av Kyrgios var ironiskt men det verkar vara på riktigt vilket gör mig ledsen.

Det finns inget att ta efter i Kyrgios beteende, varken på eller utanför banan – han är en nolla.
Senast redigerad av Fotboll12 2022-09-27 kl. 10:26.
Citera
2022-09-27, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll12
Jag hoppas att Mikaels gillande av Kyrgios är ironiskt men jag befarar att det är på riktigt vilket gör mig ledsen.

Tror Mikael Ymer identifierar sig mer med Kyrgios än tidigare svenska spelare, om man säger så..
Citera
2022-09-27, 10:55
Han är verkligen osympatisk Mikael Ymer. Kräver stora bonusar för att spela i sitt påstådda hemland. Jämför sig med Zlatan. Tackar nej till turneringar i Sverige som han inte ens är kvalificerad till på egna meriter och nu hån mot spelmissbrukare med mera. En vidrig människa, till och med hans bror som är liknande är något bättre än honom. Deras föräldrar har verkligen misslyckats, två enorma divor och extremt otrevliga personer på alla sätt.
Citera
2022-09-27, 10:56
Citat:

Ingen av bröderna Ymer kommer bli särskilt bra, särskilt inte över tid just på grund av deras beteenden och inställning. Deras syn på sig själv, självgodhet, syn på pengar med mera. Tyvärr räcker det ändå till att tjäna miljoner per år. Man kan hoppas den självgoda dryga idioten bryter benet och inte kan spela mer.
Citera
2022-09-27, 11:13
Medlem
Stones avatar
Citat:
Sant, får hoppas han lägger av med sin "tennis" omgående så man slipper skämmas. Han, Zlatan och Ludmila får tillhöra topp 3 som skämt ut Sverige mest genom tiderna.

Zlatan? Jag bor utomlands och de enda kända svenskar är Astrid Lindgren och Zlatan. Björn Borg har de flesta glömt.
Citera
2022-09-27, 11:24
Medlem
Stones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Ingen av bröderna Ymer kommer bli särskilt bra, särskilt inte över tid just på grund av deras beteenden och inställning. Deras syn på sig själv, självgodhet, syn på pengar med mera. Tyvärr räcker det ändå till att tjäna miljoner per år. Man kan hoppas den självgoda dryga idioten bryter benet och inte kan spela mer.

Hoppas tennisförbundet avslutar samarbetet med dem. Satsa på Björn borgs son.
Citera
2022-09-27, 11:55
Citat:
Zlatan? Jag bor utomlands och de enda kända svenskar är Astrid Lindgren och Zlatan. Björn Borg har de flesta glömt.

Syftade mest på hans bedrövliga fair play och sportmanship. Det är ju ändå det viktigaste man representerar som idrottsman.
Citera
2022-09-27, 12:03
Medlem
Stones avatar
Citat:
Syftade mest på hans bedrövliga fair play och sportmanship. Det är ju ändå det viktigaste man representerar som idrottsman.

Alla kan inte vara Ronaldinho.
Citera
2022-09-27, 12:05
Citat:
Alla kan inte vara Ronaldinho.

Aja hoppas sponsorerna drar sig ur samarbeten med Mymer nu i alla fall, vem vill bli förknippad med hans narcissistiska outbursts liksom.
Senast redigerad av billigost 2022-09-27 kl. 12:10.
Citera
2022-09-27, 13:01
Tävlingsdags!

Vilka spelare kan ni nämna som spöat alla av Agassi, Sampras, Federer, Nadal och Djokovic?

Jag tror jag kan två, men kanske missar jag nån. Tre om vi inkluderar en vars vinst mot en av dem var på challengernivån - det räknas inte i ATPs h2h-statistik, vilket ju är rätt underligt, då det är tävlingsmatcher som ger ATP-poäng (en av Ymersen slog ju Wawrinka i en challenger, eller var det Thiem).

Hursomhelst, vi låter Stefan4 vara domare.

Fråga delvis motiverad av att jag påmindes om att Tomas Enqvist spöat både Sampras och Federer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in