Citat:
Ursprungligen postat av
Tutrut
Diskussionen handlade inte om att starta bråk utan om MISSHANDEL.
Väldigt många kvinnor blir misshandlade till DÖDS i Sverige.
Kvinnor tvingas gömma sig och flytta hit och dit av rädsla för att bli hittade av män dom haft en relation med.
Du blandar in jättemånga andra saker huller om buller och förminskar mäns våld mot kvinnor.
Av alla saker att bli arg på i den här världen sitter du och är upprörd över det här;
https://dodadekvinnor.story.aftonbladet.se/
därför att ..."kvinnor startar också bråk"
idiot
Det är du som är en fullblodsidiot.
Båda dina påståenden här har jag redan besvarat.
Misshandel ÄR bråk och oftast är man två eller flera om det.
Kvinnor startar fler bråk, män avslutar fler.
Och när polisen kommer räcker det med att en kvinna skadat sin nagel medan hon slog sin man med stekpanna i huvudet, så är det han som åker in.
Väldigt många är i snitt runt 13. I fjol var det 18, om jag minns rätt. I år har 48 unga män skjutits ihjäl, men dem skiter du helt och hållet i, din korkade bimbo.
Och du kan inte namnet på en enda av de där unga männen förutom möjligen Einar, men vi alla kan namnen på varje kivinna som också skjutits, från Adriana, via Ndella osv...
Vad ska jag göra åt att en del kvinnor väljer att ligga med psykopater?
Det är ditt problem.
Jag har fått nog av att försöka nå fram.
Varken du eller de andra feministiska bimbosarna här lyssnar.
Jag kommer inte lyssna när ni blir livegna åt det muslimska övertagandet.
Och jag kommer inte hjälpa dig när din dotter kulturberikas av afghanska gatubarn.
Du kan stå där med din Refugees welcomeskylt, med rinnande maskara när de pissat dig i ansiktet, för att du är en svensk hora som inte har vett att ha slöja på huvudet.
Feminismen blir döden för den trygghet vi nånsin haft i vårt samhälle.
Och du är fri att klä dig och ligga med vem du vill, men kom inte till mig och böla om konsekvenserna.
Jag tvår mina händer från dig och alla som du.
Det första du ska lära dig, om du ska snacka om jämställdhet är att antingen bryr du dig om allt våld, eller så skiter vi i det helt.
Jag bryr mig om våld mot kvinnorna nära mig. För de bryr sig om mig.
Du bryr dig inte ett skit om att män drabbas av tio gånger så mycket våld som kvinnor, för för dig finns bara kvinnors väl och ve i hela din arma skalle.
Varför hatar du män så mycket?
DÄR har du din jävla feminism. Du tänker bara på kvinnor och skiter i om männen dör.