2022-09-23, 21:41
Medlem
Källa: mrkoll

Citat:
Ursprungligen postat av CrilleKex
Vilka vidriga jävlar. Hur fan kom Kristin Tångring in i bilden? Och hur fan kan man ens heta Tångring?

Christian Linn anses som närstående, så då är ju frågan hur pass närstående? Farbror/morbror/styvbror?

Många frågor blir det.

Faceböcker:
https://www.facebook.com/christian.linn.54
https://www.facebook.com/kristin.tangring.5

De verkar ha varit sambo (?) iaf skrivna på samma adress 2018-2019, nu är bara L1nn skriven där.
Men gud så fula de är enl sina fb.
Senast redigerad av Barnabyhimself 2022-09-23 kl. 21:44. Anledning: Edit
Citera
2022-09-23, 21:43
Medlem
Awkwardmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrilleKex
Vilka vidriga jävlar. Hur fan kom Kristin Tångring in i bilden? Och hur fan kan man ens heta Tångring?

Christian Linn anses som närstående, så då är ju frågan hur pass närstående? Farbror/morbror/styvbror?

Många frågor blir det.

Faceböcker:
https://www.facebook.com/christian.linn.54
https://www.facebook.com/kristin.tangring.5

Är inte peder skrivare (delvis) särgymnasium?
Citera
2022-09-23, 21:57
Medlem
KalleAnkasRovhals avatar
Räckte bara att kolla på hans profilbilder han har på Facebook att förstå att han är ett särbarn.
Citera
2022-09-23, 22:09
Medlem
SwizzerNöts avatar
Kastrering är rimligt här tycker jag.
Citera
2022-09-23, 23:05
Medlem
sfrges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av absinten
Vad får dig att tro att han är pedofil? Övergreppet skedde ju på en tonåring.

En hebefili då.
Citera
2022-09-24, 04:27
Medlem
trillians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LostinDarkness
Sådana ska man låsa in tillsammans, kasta nyckeln o med med den ända födan ett äpple och en kniv närvarande. Under 3 veckor. Vilka jävla idioter rent ut sagt !

Alla rassar på flashback.. tror ni verkligen att det var invandrare den här gången också??

Klart Sverige hade brott innan massinvandringen. Det betyder inte att alla gängmedlemsblattar alltid följer lagen. Vad är din poäng? Polarisera?
Citera
2022-09-24, 05:31
Moderator
Chantres avatar
Trådar sammanfogade.

/Mod
Citera
2022-09-25, 00:02
Medlem
LostinDarknesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trillian
Klart Sverige hade brott innan massinvandringen. Det betyder inte att alla gängmedlemsblattar alltid följer lagen. Vad är din poäng? Polarisera?
Min poäng var att ni skulle få smaka samma äpple som ni kastar på andra. Du vet, förödmjukelsen ni försöker er på konstant genom att dra alla "invandrare" inom samma parametrar.

Jag vet att det finns idioter, våld o våldtäkts män / kvinnor inom alla olika hudfärger. Men en del på flashback verkar inte förstå att även deras egna utför liknande handlingar.

Personligen kunde jag inte bry mig mindre faktiskt utöver att 2 idioter har gjort illa ett barn! Det var bara ett infall om att få poängtera detta, då det annars skrivs så flitigt om "negrer" här på flashback i dålig mening.
Citera
2022-09-25, 15:59
Medlem
Jag vet vilka dessa personerna är. Barnet som är utsatt är Christians kusinbarn. Barnet är hemmahörande i Laholm. Kristin bor inte längre hos Christian. Både Kristin och Christian är väldigt konstiga på gränsen till idioter. Dock så har Christian körkort.
Citera
2022-09-26, 14:57
Medlem
CrilleKexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Awkwardman
Inte en susning, men det låter ju inte otroligt att han gått på ett sådant.
Citat:
Ursprungligen postat av wiruzz.
Jag vet vilka dessa personerna är. Barnet som är utsatt är Christians kusinbarn. Barnet är hemmahörande i Laholm. Kristin bor inte längre hos Christian. Både Kristin och Christian är väldigt konstiga på gränsen till idioter. Dock så har Christian körkort.
Risken är ju ganska stor att släktträffarna blir lite småstela framöver.
Citera
2022-09-26, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Awkwardman
haha ja jisses.
ja och nej..

ps skolan är ett gymnasium i varberg med olika utbildningar så som fordon natur hotell resturang mm mm.

sedan fins det en liten del vid sidan om där det är ett särskole del.
dom har även ungdommar med olika handikap som jobbar i kafet i skolan mm
Citera
2022-10-31, 17:05
Medlem
Italos avatar
Jag känner igen den här Kristin men jag kan inte minnas var jag har sett henne innan. Är det någon som vet vad hon har jobbat nånstans ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in