2022-09-24, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Hon har ingen studie hon bygger allt på att hon har en känsla och inbillning vilket hon själv säger

Jo jag läste det som citerades och om det stämmer att hon sagt så, så låter det ju inte bra direkt för hennes trovärdighet.
Citera
2022-09-24, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av justformybaby
jag önskar dig kunskap. om du bara visste hur det går till när man inom virologin 'isolerar' ett virus.

Problemet är din för agnostiska/förnekande inställning. Det hjälper inte farmor agda som blir förkyld ibland.

Även om nu virologi enligt dig befinner sig på lösa grunder.
Citera
2022-09-24, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SSAEG123
När ett 🦠 invaderar kroppen, så är den specifikt inriktat på en viss receptor, en viss cell. Det är därför rökare inte kan få alzheimers och det är därför man ska hålla isär zink och järn i sina vitamin-tillskott…
Varför ska man hålla isär zink och järn? Hur menar du?
Citera
2022-09-24, 20:02
Medlem
Citat:
metoden för att identifiera virus är densamma som John Franklin Enders använde när han 1954 (?) påstod sig ha funnit mässlingviruset. problemet är att studien var så pass vetenskapligt bristfällig att det finns ingen anledning att tro att mässlingviruset existerar överhuvudtaget. han isolerade aldrig viruspartikeln, han antog bara att den var där, samt att den orsakade cellkulturens död. samma metod används fortfarande för att identifiera nya virus.

Så bara för han klantade sig med sin bevisföring så finns det inga virus och ingen kan få mässling.
Citera
2022-09-24, 20:03
Medlem
Citat:
Nähä, vad är AIDS i dina ögon då? Och kom ihåg att definiera ”Karposis” när du svarar…

AIDS står för Aquired ImmunoDeficiency Syndrome.
Citera
2022-09-24, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svenlogi789
Så bara för han klantade sig med sin bevisföring så finns det inga virus och ingen kan få mässling.

visst kan det förefalla naturligt att anta att sjukdom kan orsakas av små skadliga partiklar som kan föras över från människa till människa. det är ju en hypotes.

vill man bygga en teori så behöver man rimligtvis basera den på studier. om man i dessa varken kan hitta den skadliga partikeln, eller demonstrera smittospridning är det ju inte mycket till teori man har. eller vad tycker du?
Citera
2022-09-24, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martlet
Varför ska man hålla isär zink och järn? Hur menar du?

Zink och järn använder samma receptorer i kroppen och det blir som ett ”LOTTO” om vilken mineral som hinner först…

Tex barn som är sängvätare som äter allsidigt kan bli ”torra” av att få zink-tillskott.

För järn brukar ofta slå ut zink, men om man tar järn ensidigt efter ca 2 timmar efter zinken, så brukar zink klara sin uppgift.
Citera
2022-09-24, 20:11
Medlem
Citat:
Jag förstår inte varför du är så arg? Du fick ju själv välja om du ville ta vaccinet eller inte…eller?

lögner och bedrägeri är helt enkelt inget jag uppskattar.
Citera
2022-09-24, 20:13
Medlem
Citat:
AIDS står för Aquired ImmunoDeficiency Syndrome.

Exakt. Immunbrist-syndrom.

Cancer beror alltid på näringsbrist och överdriven stress.

Karposis?

Vad vill du ha sagt med dina meddelanden?
Citera
2022-09-24, 20:14
Medlem
Citat:
lögner och bedrägeri är helt enkelt inget jag uppskattar.

På vilket sätt har jag ljugit eller bedragit?
Citera
2022-09-24, 20:16
Medlem
HalvardHalvHuves avatar
Citat:

Nej. Nej. NEJ!
Citera
2022-09-24, 20:18
Medlem
Citat:
Exakt. Immunbrist-syndrom.

Karposis?

Vad vill du ha sagt med dina meddelanden?

cancer beror snarare på kroppens oförmåga att göra sig av med avfall och gift. ett förstoppat avloppsystem, om du vill.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in