2022-09-22, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 8978wxu642
Är inte Ute Kruger känd för att vara lite knepig?

Kan man inte ha rätt då?
Hur tänker du?
Citera
2022-09-22, 13:53
Moderator
Meijis avatar
Om vaccinet leder till cancer hos vaccinerade är en medicinsk fråga.

Coronapandemin --> Coronaviruset och covid-19
/Moderator
Citera
2022-09-22, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CoralinesGhost
Ingen rök utan eld skulle jag säga, med tanke på att jag har läst anekdotiska berättelser om galopperande cancer efter vaccination samt olika läkare och forskare som har larmat om saken. Alltid misskrediterade så klart.

Enligt en förklaring jag har läst till kopplingen mellan vaccinet-cancer så kan det i många fall röra sig om människor som redan har cancer vid vaccination, och när kroppen blir upptaget av att hantera vaccinet så får cancern fritt spelrum att sprida sig under den tiden, vilket ger oss den galopperande cancer som har nämnts. Det låter som en logisk förklaring, men borde detta i så fall gälla vanliga influensavacciner också?

Alla enskilda rapporter av vanliga människor blir per definition anekdotiska. Och här kommer jag med en till. Bara det senaste året har två personer i min bekantskapskrets gått bort i cancer och en tredje ska snart göra en canceroperation.
Citera
2022-09-22, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pandeion
Kan man inte ha rätt då?
Hur tänker du?

Nej det är tveksamt.
Citera
2022-09-22, 18:03
Medlem
Blaskas avatar
Jag hade själv några dystra diagnoser hos läkarna. Men efter tredje dosen var nästan allt på bättringsvägen. Varken jag eller mina läkare kunde tro resultaten. Har en vän som även han hade blodcancer med en mörk framtid. Han skulle varit död för ett år sedan om vi säger så. Vet många som blivit av med långvariga vårtor, hudproblem och liknande. Efter tredje dosen. Jag väljer att ta vad denna läkare säger med en nypa salt. Kanske finns det något exempel. Men de flesta jag pratat med har upplevt motsatsen!
Citera
2022-09-22, 18:10
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Alla verkar vara rörande överens om att vi som inte är högutbildade vet så mycket. Men det som alltid förundrar mig i sådana här situationer är att dom som är högutbildade och vet så mycket så ofta vet helt olika saker om exakt samma sak.

Om den ena överläkaren vet att vaccinet är helt ofarligt och den andra överläkaren vet att det ger cancer. Kan någon högutbildad då förklara vad det är i den höga utbildningen, i sig, som gör att den som besitter den ska få högre tilltro än någon som inte har någon utbildning alls?

Det här gäller ju för övrigt allt i från att landets ledande ekonomer inte såg någon risk för att inflationen skulle dra i väg så sent som för ett halvår sedan till det mesta i övrigt..

Hög utbildning ger bra jobb o lön.

Är man läkare på lite högre post så förstår du grunderna o principerna i hur en behandling fungerar. Utofrån dina kunskaper o erfarenheter kan du då dra egna slutsatser.

Men man kan också välja att som läkare låta de stora läkemedelsbolagen vidareutbilda dig. Fu får åka på en veckas RNA vaccin utbildnings konferans till Miami o ta med sin fru, du får lära dig att preparatet är ofarligt o räddar liv.
Citera
2022-09-22, 18:12
Medlem
https://www.svd.se/a/gE046a/avgaende-vaccinsamordnare-kritiserar-fhm

Cancer alltså och Richard Bergström är bekymrad att inte fler ta fler doser
Citera
2022-09-22, 18:28
Medlem
Stakeholders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av x2016
https://www.svd.se/a/gE046a/avgaende-vaccinsamordnare-kritiserar-fhm

Cancer alltså och Richard Bergström är bekymrad att inte fler ta fler doser

Tänkte samma sak. Vi vet att cancern, hjärtsjukdomar, lungsjukdomar och dödsfallen totalt har ökat dramatiskt samtidigt som födelsetalen har rasat till bottennivå på oerhört kort tid.

Då väljer Richard Bergström att pusha på för ännu fler sprutor. Är det okunnighet eller ren jävulskap?
Citera
2022-09-22, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Alla verkar vara rörande överens om att vi som inte är högutbildade vet så mycket. Men det som alltid förundrar mig i sådana här situationer är att dom som är högutbildade och vet så mycket så ofta vet helt olika saker om exakt samma sak.

Om den ena överläkaren vet att vaccinet är helt ofarligt och den andra överläkaren vet att det ger cancer. Kan någon högutbildad då förklara vad det är i den höga utbildningen, i sig, som gör att den som besitter den ska få högre tilltro än någon som inte har någon utbildning alls?

Det här gäller ju för övrigt allt i från att landets ledande ekonomer inte såg någon risk för att inflationen skulle dra i väg så sent som för ett halvår sedan till det mesta i övrigt..

Utbildning och intelligens är inte samma sak.

Utbildning innebär att du har gjort det lärare sagt åt dig. Kritiskt tänkande eller ifrågasättande platsar inte in i skolan alls. Så då får du en flock lydiga akademiker som följer dom högsta professorernas ord som om dom vore påven.

Om man lyckas muta dessa påvar så får man med sig resterande av landets lydiga akademiker

https://youtu.be/GSsvSdk5WSk
Citera
2022-09-22, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CoralinesGhost
Ingen rök utan eld skulle jag säga, med tanke på att jag har läst anekdotiska berättelser om galopperande cancer efter vaccination samt olika läkare och forskare som har larmat om saken. Alltid misskrediterade så klart.

Enligt en förklaring jag har läst till kopplingen mellan vaccinet-cancer så kan det i många fall röra sig om människor som redan har cancer vid vaccination, och när kroppen blir upptaget av att hantera vaccinet så får cancern fritt spelrum att sprida sig under den tiden, vilket ger oss den galopperande cancer som har nämnts. Det låter som en logisk förklaring, men borde detta i så fall gälla vanliga influensavacciner också?
Dessa injektioner har ju getts till i runda slängar 80% av befolkningen i väst, till skillnad mot influensa vaccinerna som inte alls har samma täckning. Så, bara det gör ju att bieffekterna blir mycket tydligare.

Sen tror jag även att covidinjektionerna kan vara betydligt mer ohälsosamma än vad propagandan medger. Men om nu så är fallet så lär det inte bli en allmänt accepterad sanning för än om tio år.
Det är alldeles för många som investerat på tok för mycket förtroendekapital i propagandan för att det ska komma till enändring i narrativet.
Citera
2022-09-22, 18:46
Medlem
Odovacers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GengusKhan
Väldigt märkligt sammanträffande med sådan enorm ökning av diverse olika cancersjukdomar. Vi vet att Covid vaccinets spikprotein påverkar DNA-reparationsmekanismen, så är cäl inte konstigt att det således slutar i att fler får cancer.

Kan du länka till källan för denna information! Inga sekundära källor utan vart publicerades informationen från början?
"Enorm ökning av diverse olika cancersjukdomar", och "Vi vet att Covid vaccinets spikprotein påverkar DNA-reparationsmekanismen".
Citera
2022-09-22, 19:10
Medlem
DroidBishops avatar
Inget nytt. Det har man vetat ett tag nu. Har nått att göra med att den delen av kroppens försvarsmekanism som håller cancerceller i schack sätts ur spel efter det så kallade ”vaccinet”.

Jag tror dom flesta insett bluffen vid det här laget. Alla covidrestriktioner och intyg dras undan i hela världen. Men politikerna och de fascistoida hetsarna kommer aldrig erkänna att dom hade helt fel. Dom kommer aldrig erkänna vilka övergrepp dom begått.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in