Citat:
Ursprungligen postat av
CoralinesGhost
Ingen rök utan eld skulle jag säga, med tanke på att jag har läst anekdotiska berättelser om galopperande cancer efter vaccination samt olika läkare och forskare som har larmat om saken. Alltid misskrediterade så klart.
Enligt en förklaring jag har läst till kopplingen mellan vaccinet-cancer så kan det i många fall röra sig om människor som redan har cancer vid vaccination, och när kroppen blir upptaget av att hantera vaccinet så får cancern fritt spelrum att sprida sig under den tiden, vilket ger oss den galopperande cancer som har nämnts. Det låter som en logisk förklaring, men borde detta i så fall gälla vanliga influensavacciner också?
Dessa injektioner har ju getts till i runda slängar 80% av befolkningen i väst, till skillnad mot influensa vaccinerna som inte alls har samma täckning. Så, bara det gör ju att bieffekterna blir mycket tydligare.
Sen tror jag även att covidinjektionerna kan vara betydligt mer ohälsosamma än vad propagandan medger. Men om nu så är fallet så lär det inte bli en allmänt accepterad sanning för än om tio år.
Det är alldeles för många som investerat på tok för mycket förtroendekapital i propagandan för att det ska komma till enändring i narrativet.