2022-09-20, 19:43
Medlem
Fantastiskt målgörare. Alltid på rätt plats sällan offside hoppas han har mentaliteten för att stanna på topp. Just nu går allting rätt får se hur det blir efter 4-5 mållösa matcher.
Citera
2022-09-21, 16:34
Medlem
OsloRbastFTrests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Cirkulerar ett klipp på när City mötte Dortmund i veckan och alla city spelare slänger tröjorna på kitmannen. Haaland viker tröjan och ger honom den.

Det är inte mycket men det är de små sakerna som räknas.

Jag trodde inte det i början (av att jag blev medveten om snubben), men Haaland är ju också en trevlig och ganska 'chill' kille. Kanske det händer han är lite "hög på sig själva," men inte mycket om man tänker på hans nuvarande status.
Citera
2022-09-22, 09:29
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OsloRbastFTrest
Jag trodde inte det i början (av att jag blev medveten om snubben), men Haaland är ju också en trevlig och ganska 'chill' kille. Kanske det händer han är lite "hög på sig själva," men inte mycket om man tänker på hans nuvarande status.
Det var en intervju med honom igår på Sportnytt(?) där han snackade norska och det kändes som en helt annan människa än den man normalt hört på engelska intervjuer med honom. Osäkerhet i språket kanske som gör att det blir så konstigt annars?
Citera
2022-09-22, 11:10
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kung_Ingenting
Det var en intervju med honom igår på Sportnytt(?) där han snackade norska och det kändes som en helt annan människa än den man normalt hört på engelska intervjuer med honom. Osäkerhet i språket kanske som gör att det blir så konstigt annars?

Relativt uppenbart? I Norge vet alla vem han är på riktigt medan utomlands måste han leka sig och upprätthålla en persona. Svårare än så är det inte (?)
Citera
2022-09-23, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Relativt uppenbart? I Norge vet alla vem han är på riktigt medan utomlands måste han leka sig och upprätthålla en persona. Svårare än så är det inte (?)
I går var første gang norsk presse stilte kritiske spørsmål om eierskapet til City. Må sies.

Når det er sagt ser jeg ikke noe problem med Haaland. Han virker 80 % chill og ydmyk, 20 % wanna be Zlatan.

Det er en OK mix for en ung mann 🙂 Litt cocky blir du av å være topp 3 i verden.
Citera
2022-09-23, 16:48
Medlem
sebastian_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amram
Killen kommer bli fotbollens megastjärna..
Jag är dock kluven.. fotbollsmässigt är han ett monster det är bara att titta o njut.
Dock är hans uppförande och media vana vid sidan av planen lika med noll.. har mycket att lära o jag orkar inte ens titta på intervjuer o annat om vad han tycker om saker o skeenden under matcher... han är så urbota dålig där att man vill 🤮
Han är fotbollens megastjärna. Rätt ålder, rätt liga och rätt lag. Mbappe spelar i en b-liga, vhlahovic spelar i en något sämre liga och i ett juventus som ligger 7a i ligan och gör bort sig i champions league. Salah , de bryune, neymar , ronaldo och messi är för gamla. Och fotbollsvärlden producerade inga stjärnor mellan 1994- december 1998 när mbappe föddes.
Senast redigerad av sebastian_ 2022-09-23 kl. 16:52.
Citera
2022-09-23, 17:29
Avstängd
Så ung och ändå god för över en miljard kronor.
Citera
2022-09-23, 17:43
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av talkingloud
Så ung och ändå god för över en miljard kronor.

Imponerande! Hade velat veta vad för bilar han kör?
Citera
2022-09-23, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av longlivetheking

En lada
Citera
2022-09-24, 09:58
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av longlivetheking

Vet inte vad för bilar han äger men jag vet att han äger ett privatplan tillsammans med farsan värt 25 miljoner. Ett Piper M600.
Citera
2022-09-24, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inuit11
Vet inte vad för bilar han äger men jag vet att han äger ett privatplan tillsammans med farsan värt 25 miljoner. Ett Piper M600.
Han har også kjøpt seg en bolig til 6, 5 millioner euro i et av Marbellas mest eksklusive områder.
Der har han 981 kvadratmeter å boltre seg på.
Citera
2022-09-24, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pronh
Han har også kjøpt seg en bolig til 6, 5 millioner euro i et av Marbellas mest eksklusive områder.
Der har han 981 kvadratmeter å boltre seg på.
Vad är bolig? Kan ni sälklubbare försöka hålla er till engelska när ni ska skriva här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in