2022-09-23, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TveksamOmMittLand
Jag är en hårt arbetande svensk som vill ha fred.

Det innebär att ni Dems/Hat liberaler ej kan kräva att Ryssland skall totalt förnedras.

För om ni kräver det så innebär det att Putin kan spränga hela världen.

Vet nog vad du är! Såna som dig borde skjutas.
Citera
2022-09-23, 20:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tvond
Inte skrivit något om någon ukrainska vinst den kommer längre fram, först ska det dö ett gäng fulla trötta och överviktiga ryssmongoler som precis blivit mobiliserade, Vi kommer framöver att få se KIA på 800-900 per dag istället för den vanlig siffran på 200-400 mycket trevligt.

Okay du vill ha fortsatt krig.. 95 procent av er hat liberaler vill det.

Ni är dock i minoritet, snart nu när Meloni vinner imorgon blir det andra bullar.

Folk vill inte ha krig och bli utblottade din jävla DC hat liberal.
Citera
2022-09-23, 20:40
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Jag är en hårt arbetande svensk som vill ha fred.

Det innebär att ni Dems/Hat liberaler ej kan kräva att Ryssland skall totalt förnedras.

För om ni kräver det så innebär det att Putin kan spränga hela världen.

Då borde väl du tycka att det är dags för Putte att lägga ner kriget han startat och åka hem?
Citera
2022-09-23, 20:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Vet nog vad du är! Såna som dig borde skjutas.

Låt höra?? Hur många sjukdagar har jag haft under mina 44 år.

Gjort som en av dom sista generationerna värnplikt på kungs ängen I0/44.

Jag äter dig till frukost.
Senast redigerad av TveksamOmMittLand 2022-09-23 kl. 20:43.
Citera
2022-09-23, 20:41
Medlem
Bilingualbvern2.0s avatar
Citat:

Ni är dock i minoritet, snart nu när Meloni vinner imorgon blir det andra bullar.

Den enda som vill ha krig är väl Putin? Tycker du inte det?
Citera
2022-09-23, 20:41
Medlem
zergrushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Haha, lika bra att dom får en sista sup innan det kommer en drönare och släpper en bomb i skallen på dom.

Hela kriget har varit en komik från Rysslands sida. Snacka om att tappa ansiktet.
"Den Ryzka Björnen reser sig!"...
...för att i nästa ögonblick däcka i en buske.
https://twitter.com/uasupport999/status/1573255411800604673
Citat:
More Russian mobilised, these seem to be fighting each other inside the plane. *video*
#MobilizationInRussia
Ser inte ut som Ukraina bör ha några större problem att skjuta av de där missanpassade A-lagarinkräktarna.
Citera
2022-09-23, 20:42
Medlem
Tvonds avatar
Citat:

Är bara för Ryssland att dra sig tillbaka så kan vi få ett slut på kriget men fram tills ryssen endera drar sig tillbaka och lämna hela Ukraina inklusive Krim eller blir gödsel i Ukraina så är kriget ett nödvändigt ont.
Citera
2022-09-23, 20:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ArgusOne
Då borde väl du tycka att det är dags för Putte att lägga ner kriget han startat och åka hem?

Det kanske är precis just precis vad? Putte han skulle vilja, men han är ju lite broms.Tack varae det med tanke på att Biden fortsätter att pumpa in. Både pengar och vapen till den korrupta. Piss, presidenten tillika dvärg slusken -Zelenskjii!!

Så länge NATO runkarna vill se krig så kommer det fortsätta vara krig.
Sedan bölar ni om afall Putte använder Nukes? Ni ber ju för helvete själva om det?

låt oss vanliga människor ha fred så kan väl USA åka ner själva och kriga? men det vågar de fegisarna inte efter de fått stryk i så många andra länder under sista 60 åren.

Ni på Fb som vill stötta Zelenskjii kan ju tamed er tangentbordet och krigalite där nerifrån Kiev istället för sitta här med eran billiga propaganda.
Citera
2022-09-23, 20:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ArgusOne
300 000 halvfulla sibiriska gamla män och lite studenter. Låter som en kanonmatsarme.

Så här det låtit på dessa trådar i 7 månader.

Men sist jag kollade så hade ej Ukraina tagit tillbaka sitt land inkl. CRIMEA.

Eller har jag bommat nåt?
Citera
2022-09-23, 20:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tvond
Är bara för Ryssland att dra sig tillbaka så kan vi få ett slut på kriget men fram tills ryssen endera drar sig tillbaka och lämna hela Ukraina inklusive Krim eller blir gödsel i Ukraina så är kriget ett nödvändigt ont.

Alla krig hamnar till syvende i en förhandling och kart ritning.

Även denna. Ju snabbare vi kan komma dit desto bättre.

Era morbida tankar att ett helt land skall förintas kommer ej ske.

Det var shit som Hitler och Stalin höll på med.
Citera
2022-09-23, 20:54
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jannika.Jansson
Det kanske är precis just precis vad? Putte han skulle vilja, men han är ju lite broms.Tack varae det med tanke på att Biden fortsätter att pumpa in. Både pengar och vapen till den korrupta. Piss, presidenten tillika dvärg slusken -Zelenskjii!!

Så länge NATO runkarna vill se krig så kommer det fortsätta vara krig.
Sedan bölar ni om afall Putte använder Nukes? Ni ber ju för helvete själva om det?

låt oss vanliga människor ha fred så kan väl USA åka ner själva och kriga? men det vågar de fegisarna inte efter de fått stryk i så många andra länder under sista 60 åren.

Ni på Fb som vill stötta Zelenskjii kan ju tamed er tangentbordet och krigalite där nerifrån Kiev istället för sitta här med eran billiga propaganda.

Vad den sjuke Gollum-dvärgen i Kreml gör får han ta ansvar för själv, inte skylla ifrån sig som en sosse. Vill han använda kärnvapen får han ta smällen när Moskva ligger i ruiner.
Citera
2022-09-23, 20:56
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Så här det låtit på dessa trådar i 7 månader.

Men sist jag kollade så hade ej Ukraina tagit tillbaka sitt land inkl. CRIMEA.

Eller har jag bommat nåt?

Shit så det har gått sju månader och Ryssland har inte ens lyckats ta mer än 1/3. En special runkoperation
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in