Citat:
Ursprungligen postat av
Kokadu
Hva skulle vedkommendes eventuelle hensikt med det være tenker du?
Det er umulig å si, det er så mye greier i denne saken
Men det kunne f.eks være en del av en kidnappingsvilledning.. Det ser jo ut som vedkommende spaner etter om TH har kommet på jobb. Så visst dette var ønsket å se ut som en kidnapping, så har jo denne personen en visjon. Dersom TH står bak, så visste de jo at dette ble fanget på film, som igjen i utgangspunget ville styrke kiddnappingshypotesen.
Dersom det er en reell kiddnapping som har endt i drap, så er det også naturlig at GM er utenfor Futurum å sonderer terrenget. Måtte være sikker på at TH var kommet på jobb, og ikke kjørt ett annet sted da han forlot S4.
Det er sansynlighetsovervekt for at denne personen på ett eller annet vis er en del av saken, etter min mening. Men jeg forstår også at politiet på ett tidspungt måtte legge dette bort, da de ikke kom noen vei. Men å avfeie dette som "mindre relevant" som de så fint sa i Åsted Norge syns jeg er hårreisende. Vil si det er høyst relevant.
Dersom dette var en tilfeldig person, ville vedkommende etter all sansynlighet ha meldt seg. En annen ting er at ALLE går med mobiltelefon på seg i dag, å politiet ville funnet vedkommende i data for den aktuelle basestasjonen. Men, det ser ut som personen ikke gikk med mobiltelefon på seg.. Det kan se ut som personen snakker i en telefon, men det er umulig å se. Kan like gjerne være en gråstein han holder i hånda.