Citat:
Ursprungligen postat av
Sextioplus
Ett väldigt ryssofilt inlägg. Ukrainarna är inkompetenta och har ingen identitet. Det kan utplånas och grävas ner i skogen så herrefolket kan ta över. Sett för mycket på Game of thrones?
Ryssland är ett stort land fyllt med dumskallar som ständigt väljer nya Tsarer som är galna. Så nej, jag är verkligen inte russofil. Jag är bara en person som uttrycker mig krasst. Precis som Ungerns president. Om ett land består av losers så säger jag det. Ukraina består av losers. Det visar deras historik.
Alla länder som bygger på slaviska folkslag fungerar ungefär lika illa som i Afrika, och det är generande för dem. Ryssar är faktiskt värst och jag skulle inte ranka dem över Ukrainare. Dock har Ryssland lyckats skapa ett land som aldrig invaderats och det finns en hel del ryska genier inom konst litteratur och musik, och det ger en del credd som inte Ukraina har.
Det existerar inte en enda Ukrainare som är känd i världen. Man kan fundera på detta. De är trots allt 45 miljoner pers, jämför med t.ex Sverige som har 10M och 100-tals människor som är kända över världen.