2022-09-22, 23:09
Medlem
bees avatar
återfall ??
han har varit inne i samma rush sen han släpptes ut
Citera
2022-09-22, 23:39
Medlem
Respektlöst mot de riktiga muslimer som vill göra samma resa men som inte har råd. Att först lägga upp klipp från Mekka och prata om hur frälst han är, hur magiskt det var och vilken ny människa han blivit, för att sedan bara någon dag efter lägga upp lives där han pundar igen.
Citera
2022-09-23, 00:15
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doolex
Respektlöst mot de riktiga muslimer som vill göra samma resa men som inte har råd. Att först lägga upp klipp från Mekka och prata om hur frälst han är, hur magiskt det var och vilken ny människa han blivit, för att sedan bara någon dag efter lägga upp lives där han pundar igen.
Det är okej, Alex sa det stod i koranen att lustgas inte är haram, han är fortfarande muslim 100%.
Citera
2022-09-23, 00:50
Medlem
Nu frågar han ifall fler har fått försenad Youtube-lön på sin story. Börjar det sina?😉
Citera
2022-09-23, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pulledbeef
Nu frågar han ifall fler har fått försenad Youtube-lön på sin story. Börjar det sina?😉

Aj då, kostar att ligga på topp!
Var ser du detta förresten?
Citera
2022-09-23, 01:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Han kommer inte bli ren ännu.

Varför? För han vill inte.

Vad ska han ens falla tillbaka på? Han fick en gyllene biljett med kanalen som han pissade bort, outbildad, suttit flera gånger, omoralisk, kär i livsstilen.

Han kommer sluta på anstalt igen inom något om han har tur. Alva borde taggat för längesedan men hon är över ögonen kär i sin low life kriminell.
Word
Citera
2022-09-23, 01:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boanders266
Aj då, kostar att ligga på topp!
Var ser du detta förresten?
Hans instagram story
Citera
2022-09-23, 01:54
Medlem
Kan inte se att Alva kommenterat eller gillat hans senaste inlägg med Don V
Är det första gången det händer eller?

Sen fyfan för att han pissar folk i huvudet genom att ens ta ordet religion i sin mun!
Han är så misslyckad man kan bli och bör inte använda vissa ord för att komma undan som Muslim
Citera
2022-09-23, 08:18
Medlem
Var tvungen att kolla på Mekka del 2 och från runt 6min in i videon så tycker jag han verkar påtänd och sitter med sin offerkofta och tycker synd om sig själv och agerar defensivt ( när han är själv och pratar med kameran ?😂 )
Men man kan tycka att riktiga muslimer borde bli förbannade på snubben som pissar på deras religon ?
Hoppas Shonuo får träffa Allah face to face snarast så man slipper den här jättebäbisen. Kan fan inte fatta att han är 30-31 år gammal och beter sig sig på riktigt som en 15åring.
Tacka gud att hans följare äntligen börjat säga ifrån!

Kan inte alla som ser det här avfölja hans instagram och youtube? Vi måste gå ihop och canella han! det skulle svida sjukt mkt för hans ego om han får ett redigt ras på följare!
Så snälla avfölj direkt ! ( ni som är intresserad av att se vad han lägger upp kan fortfarande se eftersom han inte är privat )
Citera
2022-09-23, 08:44
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvadet
Kan inte se att Alva kommenterat eller gillat hans senaste inlägg med Don V
Är det första gången det händer eller?

Sen fyfan för att han pissar folk i huvudet genom att ens ta ordet religion i sin mun!
Han är så misslyckad man kan bli och bör inte använda vissa ord för att komma undan som Muslim

Ja hon är tystare än vanligt. Hon var inte inne i liven heller tror jag(?), som sist när hon både skrev i chatten och ringde honom som en besatt för att få honom att stänga ner liven..
Och hon brukar alltid skriva något på hans inlägg. Kanske äntligen fått nog?
Citera
2022-09-23, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Ja hon är tystare än vanligt. Hon var inte inne i liven heller tror jag(?), som sist när hon både skrev i chatten och ringde honom som en besatt för att få honom att stänga ner liven..
Och hon brukar alltid skriva något på hans inlägg. Kanske äntligen fått nog?
Jag såg inte henne i liven iheller. Man kan hoppas hon fått nog ju. Att hon drar sig undan och behåller lite värdighet iaf. Men sen å andra sidan har jag fått för mig att hon sköter Youtuben, och den kom ju upp igår väldigt olämpligt. Har svårt att tänka mig att hon går med på att ladda upp en Mekka video samtidigt som Alex sitter ock livear heel påtänd?! Men han brukar säga att hon sköter sånt. Aja ingen aning, han verkar ha penga knas så han kanske tagit tag i det själv. Vad skrev han om Youtube pengar igår, hängde inte riktigt med där? Sen säger han i senaste videon att han verkligen behöver en riktig "Smash"
Sen floppar Mekka videona mer än någonsin. Tycker inte ett dugg synd om honom! Allt är hans eget verk. Och extra kul att han inte klarar en enda motgång!
"En video floppar= En liten rush"
Han försöker rättfärdiga att han bara är en simpel missbrukare med en motgång, inget annat.
Denna 30 åring som umgås med barn, tycker så synd om sig själv! Han tycker nog själv att han kämpar jääääättee hårt! Men lyfter knappt ett lillfinger, han vill ha det enkelt och serverat. Han har ingen aning om hur det är att må riktigt piss, han älskar bara att säga det och glorifiera det!
Citera
2022-09-23, 10:52
Medlem
Sebastian.ring la upp en story för 11 timmar sen där alva räcker ut sin tungan och Alex gör något töntigt pistol-tecken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in