Citat:
Ursprungligen postat av
MrsLibra
Ja hon är tystare än vanligt. Hon var inte inne i liven heller tror jag(?), som sist när hon både skrev i chatten och ringde honom som en besatt för att få honom att stänga ner liven..
Och hon brukar alltid skriva något på hans inlägg. Kanske äntligen fått nog?
Jag såg inte henne i liven iheller. Man kan hoppas hon fått nog ju. Att hon drar sig undan och behåller lite värdighet iaf. Men sen å andra sidan har jag fått för mig att hon sköter Youtuben, och den kom ju upp igår väldigt olämpligt. Har svårt att tänka mig att hon går med på att ladda upp en Mekka video samtidigt som Alex sitter ock livear heel påtänd?! Men han brukar säga att hon sköter sånt. Aja ingen aning, han verkar ha penga knas så han kanske tagit tag i det själv. Vad skrev han om Youtube pengar igår, hängde inte riktigt med där? Sen säger han i senaste videon att han verkligen behöver en riktig "Smash"
Sen floppar Mekka videona mer än någonsin. Tycker inte ett dugg synd om honom! Allt är hans eget verk. Och extra kul att han inte klarar en enda motgång!
"En video floppar= En liten rush"
Han försöker rättfärdiga att han bara är en simpel missbrukare med en motgång, inget annat.
Denna 30 åring som umgås med barn, tycker så synd om sig själv! Han tycker nog själv att han kämpar jääääättee hårt! Men lyfter knappt ett lillfinger, han vill ha det enkelt och serverat. Han har ingen aning om hur det är att må riktigt piss, han älskar bara att säga det och glorifiera det!