2022-10-15, 23:41
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Håller med. Men att de förenats nu i Gbg kan vi nog skriva upp. Snickerskaka och ladd på ett sunkigt hotellrum. Allt glömt och förlåtet. Tragedi, speciellt för Alva isåfall som nu hade en ärlig chans att få börja hitta sig själv.

Ett steg fram, trettio bak.

Va,nej!? är detta facts eller vad försiggår?
Citera
2022-10-16, 00:12
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Va,nej!? är detta facts eller vad försiggår?

Nej inte facts, men vad jag tror är på g. De är bägge i gbg nu. Bara magkänsla efter deras senaste storys o så...
Citera
2022-10-16, 00:45
Medlem
laxkaviars avatar
Hur länge har han haft på sig den där Moncler-mössan egentligen?
Citera
2022-10-16, 02:13
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laxkaviar

Pundarmössan måste vara på dygnet runt! Där han gömmer sitt pulver och bönemattan.

Så har han lagt ner Nicole nu eller? Verkar lite så. Kan tänka mig att han är såpass van vid att Alva avgudar marken han går på, så det blir svårt att hitta någon som "lyder" och egoboostar honom lika bra. Och Nicole verkar det vara lite mer bett i. Så hon kanske redan tröttnat på honom.

Jävligt hemskt allting. Men jag tror faktiskt han försöker få tillbaka Alva nu as we write. Åå vad jag hoppas hon säger "tack men nej tack". Men det var nog hon som bjöd ner honom till att joina i Göteborg.
Citera
2022-10-16, 02:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Jaha vad tror ni, var breakupet slutet på Alex youtubekanal helt och hållet?
Tyder ju mest på att det faktiskt var mycket pga Alva som kanalen hölls igång

Utan sin mamma/personlige assistent/vårdare/manager så blir det nog mest crackrökning, drifta runt och göra pistoltecken på instastory för Alex del...

Jag är tveksam till om han kommer få igång sin kanal igen. Det har väll gått 2-3 veckor sedan hans video om Alva och han har fortfarande inte postat ngt nytt. Jag tror Alva drev det mesta helt klart, men det stora problemet är väll att han fortfarande är ute på sitt återfall och lär vara det ett tag till. Oavsett vad folk tycker om Alva så är hon 100% den som går vinnande ur det här. Han är tillbaka på ruta ett.
Citera
2022-10-16, 02:16
Medlem
Citat:

Det är så man vet att Alex knarkar - mössan är på 😂
Citera
2022-10-16, 08:20
Medlem
Han kanske är i Gbg för att hälsa på den quatrossa eller va hon heter😅
Citera
2022-10-16, 08:33
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av User1945
Han kanske är i Gbg för att hälsa på den quatrossa eller va hon heter😅

Ja, så är det nog. Fina quatrossa pysslar ju om Alex lilla negerbarn också. Riktig mami är hon
https://instagram.com/quatrossa?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Senast redigerad av Vaxad 2022-10-16 kl. 08:36.
Citera
2022-10-16, 08:53
Medlem
Citat:
3 år
Citera
2022-10-16, 09:12
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yaya345
Jag är tveksam till om han kommer få igång sin kanal igen. Det har väll gått 2-3 veckor sedan hans video om Alva och han har fortfarande inte postat ngt nytt. Jag tror Alva drev det mesta helt klart, men det stora problemet är väll att han fortfarande är ute på sitt återfall och lär vara det ett tag till. Oavsett vad folk tycker om Alva så är hon 100% den som går vinnande ur det här. Han är tillbaka på ruta ett.

Helt obegripligt att han inte laddar upp videos på youtube istället för Insta. Han behöver ju inte göra dem superlånga. Lite mer om vad som händer, lite knasigheter bara. Mer som v-loggar.
Citera
2022-10-16, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
Helt obegripligt att han inte laddar upp videos på youtube istället för Insta. Han behöver ju inte göra dem superlånga. Lite mer om vad som händer, lite knasigheter bara. Mer som v-loggar.
Han kanske inte vet hur man gör, eller inte har energi och disciplin att fixa med sådant under "ruschen". Han ser ju inte ut att vara i särskilt bra skick. Om Alva skött allt praktiskt med kanalen kanske han inte vet hur man gör men vet hur han går live på Ig? Sen är väl Ig en mer spontan kanal där det kan funka med korta klipp och oplanerade livesändningar utan struktur. På Yotube förväntar man sig mer ambitiöst innehåll, i alla fall av en mer etablerad kanal. På Ig kan de sitta och gagga om ingenting och bara umgås med sina följare.

I en vlogg skulle han behöva redigera ihop flera klipp - krävs mer tålamod och planering. Han lever nog mer för stunden nu. Jag är inte youtuber men misstänker att det kan vara mer jobb än man tror med en vlogg. Att de som gör bra vloggar spelar nog ofta in mycket mer än vi ser och sen klipper ihop till något som blir någorlunda underhållande.
Senast redigerad av TigerKid2 2022-10-16 kl. 09:51.
Citera
2022-10-16, 10:21
Medlem
Vad menar han med denna story på Instagram?
"Behöver folk i Gbg"

https://i.ibb.co/zscYkH1/Screenshot-20221016-101505-Instagram.png
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in