2022-09-23, 01:11
Medlem
Fialisans avatar
Är det bara jag som äcklas av hur Julias mediekåta morsa försöker rida på hennes kändisvåg?
"Följ mig, följ mig." Spyr.
Citera
2022-09-23, 02:08
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagerby
Jaså? Har du lust en slänga ut en länk eller två till dessa medier? Och inget trams nu om att jag ska leta upp det själv, kommer man med ett sånt påstående så får man se till att backa upp det.

Är inget fan av henne alls, tycker hon verkar rätt så korkad, men vill gärna se bevis för det som du hävdar.

du har den här biten från hennes hemsida
Citat:
Jag och min kusin Camilla ville ha en egen serie och 2015 medverkade vi i en tv-serie på TV3 på Mallorca. Drömmen med Camilla avbockad. Efter det packade jag en resväska som jag inte packade upp förrän 5 år senare. Tillsammans med min kusin Camilla bodde jag på över 40 destinationer runt om i världen och jobbade på lyxiga event.

och en artikel med lite mer stoff
https://www.expressen.se/gt/noje/julias-lyxliv-utomlands-under-coronapandemin/
Citera
2022-09-23, 04:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fialisan
Är det bara jag som äcklas av hur Julias mediekåta morsa försöker rida på hennes kändisvåg?
Hon är sexig.
Citera
2022-09-23, 05:07
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bukfylla
Jodå hon har bekräftat det i diverse medier.

Vad bekräftade hon?
Citera
2022-09-23, 06:40
Medlem
Citat:
Jaså? Har du lust en slänga ut en länk eller två till dessa medier? Och inget trams nu om att jag ska leta upp det själv, kommer man med ett sånt påstående så får man se till att backa upp det.

Är inget fan av henne alls, tycker hon verkar rätt så korkad, men vill gärna se bevis för det som du hävdar.
https://nyheter24.se/noje/1048892-julia-franzen-fick-kreditkort-av-rik-affarsman-kan-fa-vad-vi-vill
”När jag och Camilla var i Sydkorea 2016 typ, så träffade vi en kille som var en av de rikaste i landet”. Där fick de bo gratis på ett av lyxhotellen. ”Han älskade mig och Camilla. Så sa han såhär: “Tjejer, vad vill ni ha?”, menar Julia. ”Vi träffade honom en gång på en middag”. Dagen efter middagen ska affärsmannen ha åkt till Kina, men lämnat efter sig en alldeles särskild present till tjejerna…

– Vi får ett samtal från receptionen: “Girls, you have something in the reception”. Då ligger det ett kreditkort där.”
Citera
2022-09-23, 10:03
Medlem
Fialisans avatar
Citat:
https://nyheter24.se/noje/1048892-julia-franzen-fick-kreditkort-av-rik-affarsman-kan-fa-vad-vi-vill
”När jag och Camilla var i Sydkorea 2016 typ, så träffade vi en kille som var en av de rikaste i landet”. Där fick de bo gratis på ett av lyxhotellen. ”Han älskade mig och Camilla. Så sa han såhär: “Tjejer, vad vill ni ha?”, menar Julia. ”Vi träffade honom en gång på en middag”. Dagen efter middagen ska affärsmannen ha åkt till Kina, men lämnat efter sig en alldeles särskild present till tjejerna…

– Vi får ett samtal från receptionen: “Girls, you have something in the reception”. Då ligger det ett kreditkort där.”

Vad meeeenar du? Det gjorde han ju bara för att vara snäääääll. Inte fick han ligga i utbyte?
Citera
2022-09-23, 10:18
Medlem
Citat:
Vad meeeenar du? Det gjorde han ju bara för att vara snäääääll. Inte fick han ligga i utbyte?
Sjävklart inte
Citera
2022-09-23, 10:25
Avslutad
Citat:
Du är inte ensam 🤮 Det är ju från henne Julia ärvt uppmärksamhetstörstandet (är det ett ord) 😅
Citera
2022-09-23, 19:56
Medlem
Jagerbys avatar
Citat:

Njaa, ganska långt ifrån att bekräfta i min värld. Sen kan man alltid läsa mellan raderna, vilket jag, du och alla andra gör, men bekräftar det gör hon inte.
Citera
2022-09-24, 10:49
Medlem
Citat:
Njaa, ganska långt ifrån att bekräfta i min värld. Sen kan man alltid läsa mellan raderna, vilket jag, du och alla andra gör, men bekräftar det gör hon inte.

Ganska intressant ändå hur hon filmar och lägger upp varje sekund med sin familj när dom hälsar på. Väldigt deprimerande om jag ska vara ärlig. Men hon la inte upp lika mycket från St tropez-resan som kanske hade passat bättre in i hennes flöde. Just saying.
Citera
2022-10-18, 14:35
Bannlyst
Va jobbigt Julia ha det nu / Julia Franzén har tappat bort sig själv och behöver dämpa vem hon
är som person och inte alltid kunnat vara som hon är utan att det har landat fel hos människor.
https://nyheter24.se/noje/1088924-julia-franzen-i-tarar-tappat-bort-mig-sjalv
Citera
2022-10-18, 16:29
Medlem
Pianotangents avatar
Bloggbevakning tar upp hennes omärkta samarbete angående matlådor. På BBs händelse länkas det till inlägget.

Kan bli dyyyrt att inte korrigera inlägget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in