2022-09-19, 20:53
Medlem
Ograsts avatar
Så Julia tyckte att det var en bra idé att klä ut bingos söner till prostituerade? Jag undrar verkligen hur hon tänkte om hon ens tänkte alls.
Citera
2022-09-19, 21:01
Medlem
Randelins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ograst
Så Julia tyckte att det var en bra idé att klä ut bingos söner till prostituerade? Jag undrar verkligen hur hon tänkte om hon ens tänkte alls.
När du ser Julia Franzèn, är det en människa som ger dig intrycket av en människa som "tänker mycket"? Möjligen att hon tänker på sitt ytliga jag, men det är väl allt. Det var inte så svårt att klä ut barnen till horor, den bästa inspirationskällan är Julia själv.
Citera
2022-09-19, 21:37
Medlem
Ograsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Randelin
När du ser Julia Franzèn, är det en människa som ger dig intrycket av en människa som "tänker mycket"? Möjligen att hon tänker på sitt ytliga jag, men det är väl allt. Det var inte så svårt att klä ut barnen till horor, den bästa inspirationskällan är Julia själv.
Hon kanske tänker mycket, men på vad i så fall? Någonstans lyckades denna imponerande tankeprocess att komma fram till att det var en bra idé att klä ut två små pojkar till prostituerade kvinnor eller ”horor”.
Citera
2022-09-20, 06:57
Medlem
David_Ss avatar
Julia är en avskyvärd människa som umgås med pedofiler och människor som hyllar människohandel. Allt för att synas i det patetiska kändis träsket!!! 🤮
Citera
2022-09-21, 08:34
Medlem
Agent.Jonesys avatar
Julia och idioten Bingo kommer avla fram otroliga barn....
Citera
2022-09-21, 11:48
Medlem
Kent.Kottes avatar
Julia har väl en del erfarenhet av fnaskande. Så för henne var väl denna festen bara en dag på jobbet, att kalla sig för hora kom naturligt.
Citera
2022-09-21, 14:43
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Jag tycker Julia får lite oförtjänt mycket skit här i tråden. Hon visade en bra och positiv attityd under hela Robinson och om hon själv väljer att sälja sex så ser jag inget fel med det.
Citera
2022-09-21, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kent.Kotte
Julia har väl en del erfarenhet av fnaskande. Så för henne var väl denna festen bara en dag på jobbet, att kalla sig för hora kom naturligt.
Precis. Tänk bara på varför hon inte la upp en endaste bild eller film från hennes senaste resa. Hon som annars lever på Insta.
Nej,den kvinnan är betald för att behaga män på olika sätt.
Citera
2022-09-21, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Jag tycker Julia får lite oförtjänt mycket skit här i tråden. Hon visade en bra och positiv attityd under hela Robinson och om hon själv väljer att sälja sex så ser jag inget fel med det.

Inget fel med att sälja sex men kalla det inte för livscoach.

Citera
2022-09-22, 04:04
Medlem
Lala.s avatar
Hon kanske har läst tråden och ville bekräfta att hon säljer genom att klä ut sig till prostituerad.

Men jag blev chockad av att se barnen sexualiseras, ingen av dem tänkte alltså på att det där är en dålig idé...säger ju mycket om deras tankeverksamhet. Nu ligger bilderna uppe som pedofiler kan se i all evighet, usch.
Citera
2022-09-22, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Hon kanske har läst tråden och ville bekräfta att hon säljer genom att klä ut sig till prostituerad.

Men jag blev chockad av att se barnen sexualiseras, ingen av dem tänkte alltså på att det där är en dålig idé...säger ju mycket om deras tankeverksamhet. Nu ligger bilderna uppe som pedofiler kan se i all evighet, usch.
Jodå hon har bekräftat det i diverse medier.
Citera
2022-09-22, 18:22
Medlem
Jagerbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bukfylla
Jodå hon har bekräftat det i diverse medier.

Jaså? Har du lust en slänga ut en länk eller två till dessa medier? Och inget trams nu om att jag ska leta upp det själv, kommer man med ett sånt påstående så får man se till att backa upp det.

Är inget fan av henne alls, tycker hon verkar rätt så korkad, men vill gärna se bevis för det som du hävdar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in