Citat:
Ursprungligen postat av
SpOeNdi
Gott om grisar i Ukraina med! Redo för slakt
Särskilt i Donbass, Donetsk, Luhansk, Kherson, Krim och allt vad dom heter.
Och snart är det väl 300 000 piss-ryzzar till?
Det är bara att hoppas på att hjätarna från Ukraina har kört fram med tillräckligt mycket ammunition så att dom kan ta emot den framspringande kackerlacksarmén med varma servetter. Eller heter det kallt stål?
Nåja. Ni fattar vad jag menar.
Paint it red!