Citat:
Ursprungligen postat av
DiscopussyHunter
Go'kväll.
3 timmar idag i en kohage gav en liten utdelning i alla fall..
https://freeimage.host/i/s2qKfj
Hoppas jag fick till det med länken..?
Landsortsborna di glodde som fan när jag kröp runt i hagen.
Jag tänkte att I bästa fall ringer dom inte snuten trots att jag ser tillräckligt suspekt ut bara folk ser mig på stan
Dom var dock jäkligt små 1.5 - 2.5 cm förutom några st. Som var omkring 4 cm. Samt att de flesta var rätt torra.
Hoppas på att hitta åtminstone lika många imorgon så att jag kan sparka upp dörrarna till mitt psyke på vid gavel imorgon kväll.
Hur mycket brukar ni käka utan tolerans för en riktig jävla konfrontation med erat undermedvetna innersta..?
Mvh, Babu
Edit: Östra Svealand
Folk har olika toleransnivåer. Har du aldrig tagit innan rekommenderar jag dig att öka dosen sakta och att göra det i en trygg miljö, d.v.s inte gå ut på klubben eller vara på rave, etc. Var hemma hos dig eller en nära vän som du litar på och börja försiktigt. Jag tycker 30 svampar är ett bra avstamp för nån som vill börja doppa tårna, kommer inte bli övermäktigt men kommer ändå kännas av tydligt. Man kan förstås också väga dem men det är högre koncentration i de små svamparna och oftast har man ju en varierande storlek på ett trettiotal, så antal kan fungera att räkna.
Tänk på att stimuli som skärmar och andra intryck (utom musik) kan göra att effekterna känns av mindre. Distrahera inte dig själv, dyk in i upplevelsen. Lägg dig på rygg, blunda, lyssna på musik. Anteckningsblock är bra, alternativt ljudinspelning på mobilen som startar när du säger något.
Jag brukar ta 40-50 varje gång för en lagom tripp numera, c:a nivå 3 om man tänker de klassiska nivåerna för mig. Behöver inte tappa kontakt med verkligheten varje gång.