2022-09-22, 16:20
Medlem
mdlbs avatar
Fipps! Men nej tack, då väljer jag hellre välbeprövade klassiker som grill eller dill.
Citera
2022-09-22, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheOldOneKnows
Då vet vi hur du smakar då.

En del män älskar smaken av fitta, men jag tvivlar på att dessa chips kommer i närheten.

Jag själv älskar att slicka min frus fitta, så detta låter som en bra ide.

Citat:
Ursprungligen postat av RonPaul2008
Kommer ostbågar som smakar dick cheese tro?

Jag ber till högre makter att detta aldrig händer.
Citera
2022-09-22, 16:31
Medlem
Över 100 spänn ska de ha för en låda chips med fittsmak. Kan inte se hur många påsar det är i lådan dock. Av länken i TS, så verkar det ju som att det är EN påse i lådan. Det var lite dyrt tycker jag.

56% potatoes, rapeseed oil, maltodextrin, salt, onions, garlic, sugar, cream powder, yeast extract, natural flavouring, sodium acetate, lemon powder (lemon juice powder, natural flavouring), parsley, black pepper, natural sour cream flavouring, antioxidant (citric acid), bay leaves.

Där är innehållsförteckningen i alla fall. "Natural flavouring" är det lite fittstänk det kanske.
Citera
2022-09-22, 16:37
Medlem
Grisus-Kristuss avatar
Kommer ni inte ihåg Findus fittgratäng skandalen?
Sök på fittgratäng ifall ni inte hört.
Citera
2022-09-22, 17:08
Medlem
Kan få man det med chili smak tro? Chilifitta är kanske inte så dåligt.
Citera
2022-09-22, 17:34
Medlem
Fckptns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TupolevTu-144
Kunde de inte kombinerat smaken av fitta med något annat? Det är ju kombinationen som gör det, själva korsbefruktningen av smaker i munnen - Dill och Gräslök, Sourcream and Onion, osv. Jag hade nog nappat om det varit en intressant kombo, typ Fitta och Vitlök eller något i den stilen. Enbart Fitta som smak lockar inte överdrivet, ungefär som chips som bara är lättsaltade..

Fitt- och räksmak?
Citera
2022-09-22, 19:10
Medlem
Goldfinger1964s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheOldOneKnows
Dekadensen når nya höjder i Litauen - Chips som smakar fitta massproduceras nu av företaget Chazz.

https://www.odditycentral.com/foods/...ato-chips.html

Jag skulle tippa på att de smakar som en blandning mellan kiss och räksallad.

Kommer detta göra att kvinnorna blir av med sin makt över män?
Är detta "patriarkatets" sätt att slå tillbaka mot feministerna?
Har du smakat dem, eller kommer du köpa dessa om de kommer hit?
Det finns ju redan chips med vinägersmak
Citera
2022-09-22, 19:32
Medlem
Lär ju fällas för vilseledande marknadsföring med de ingredienserna, undra om de kallar någon sakkunnig i marknadsdomstolen för att bevisa att det smakar fitta, om de nu kommer säljas i Sverige. Hade varit komedi om något, kan se det framför mig hur de pläderar om PH värden och kvinnors anatomi och försöker jämföra det med potatis. Sex i reklam har väl historiskt i alla fall sålt bra. Själv tor jag inte de kommer smaka fitta utan förpackningen och namnet är förmodligen bara till för att locka kåta män och kvinnor.

Är man otrogen om man smakar?
Citera
2022-09-22, 19:34
Medlem
Casual-Cultures avatar
skit snack inga fittor smakar samma.
Citera
2022-09-22, 19:37
Medlem
Pruttmuffs avatar
Fittchips
Citera
2022-09-22, 19:48
Medlem
Det blir nog svårt att leverera ett övertygande helhetsintryck med dom chipsen, det är ju inte riktigt samma konsistens.
Om det nu inte är typ "soltorkad vagina" vill säga.
Citera
2022-09-22, 20:10
Medlem
JustZlatans avatar
Vi är ganska många som än inte har smakat fitta. Hur smakar fitta är då min fråga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in