2022-08-24, 22:48
Medlem
Jag och min fru vill gå till en biograf för att låta låta gubbar spruta ner henne och knulla henne.
Vart är det mest runkgubbar? Vi har tänkt Manhattan men blue viSion kanske är bättre?
Citera
2022-08-25, 17:01
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av faktist
Jag och min fru vill gå till en biograf för att låta låta gubbar spruta ner henne och knulla henne.
Vart är det mest runkgubbar? Vi har tänkt Manhattan men blue viSion kanske är bättre?
BV kryllar av runkgubbar, få använder skydd, otvättade, orakade, hoppas din fru tänder på att få någon härlig könssjukdom
Citera
2022-08-27, 14:44
Medlem
Har aldrig varit på en sådan klubb, men borde det inte finnas rum med gloryholes eller liknande där ni kan låsa in er och låta andra kika? Det är ju bara att titta på detta forum hur respektlösa folk är för att inse att de inte kommer låta er vara.
Citera
2022-08-27, 16:10
Medlem
GretelThronbergs avatar
Varit där en gång, om jag var 19 eller 20,det är den på södermalm väl?
Hade dock sällskap redan med en sexpartner där, vi hade ingen annanstans att ha sex då vi båda bodde med rumskompisar och vi båda var ju studenter med, så fanns inga pengar till hotellrum. Var lite pirrigt, men också äckligt.
Citera
2022-08-29, 13:12
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GretelThronberg
Varit där en gång, om jag var 19 eller 20,det är den på södermalm väl?
Hade dock sällskap redan med en sexpartner där, vi hade ingen annanstans att ha sex då vi båda bodde med rumskompisar och vi båda var ju studenter med, så fanns inga pengar till hotellrum. Var lite pirrigt, men också äckligt.
Nej, på Söder fanns en gång i tiden Raymond & Maria, på S:t Paulsgatan, men det är nedlagt sedan minst 15 år. BlueVision är en porrbio på Kungsholmen och går inte riktigt att jämföra med gamla R&M eller med PiH.
Citera
2022-09-10, 12:32
Medlem
LayerCakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doktor.kaffe
Tänker rationellt samma som dig, men urtidsmänniskan i mig förbjuder mig från att någonsin göra det. Det + för många Saw-filmer

Saw, kommer jag aldrig att se,,,,,,

För min del räckte det att se "porky's"....... För att aldrig ha intresse att stoppa in den i hål i väggen
Citera
2022-09-22, 13:00
Medlem
Var där igår kväll och går inte dit igen, fullt med nysvenska killar som satt och rökte så röken låg tät. Ingen bra atmosfär och var tvungen att vädra kläderna efter jag varit där en halvtimme, kan inte rekommenderas.
Citera
2022-09-22, 13:49
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horknulla2017
Var där igår kväll och går inte dit igen, fullt med nysvenska killar som satt och rökte så röken låg tät. Ingen bra atmosfär och var tvungen att vädra kläderna efter jag varit där en halvtimme, kan inte rekommenderas.
det är ett tillhåll för ickesvenskar som kedjeröker, afrikaner som transar samt diverse runkgubbar, går du dit bör du gilla muskiga killar som gärna sätter på andra killar

Parkvällarna på BV är lika äckliga och dessa personer ovan brukar smita in i pardelen och titta på, runka
inga vakter eller ordning, bara en liten bimbo-tjej i kassan som har 0 koll och kan inte göra ett skit om något skulle hända
Senast redigerad av DayNite 2022-09-22 kl. 13:53.
Citera
2022-09-22, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av faktist

Det var dåligt med gubbar sist jag var där, om det är just gubbar du efterfrågar?
Det var mest invandrare men de som var där skötte sig.
Citera
2022-09-22, 15:27
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BallaRune
Det var dåligt med gubbar sist jag var där, om det är just gubbar du efterfrågar?
Det var mest invandrare men de som var där skötte sig.
jag är endast på BV vid parkväll, då sköter dom sig inte, men det är snare dom som äger BV som bör se över den biten om dom vill att par ska fortsätta komma dit
Citera
2023-03-26, 00:36
Medlem
cacablancas avatar
Undrar hur är det på BV på par träffar dom säger på hemsidan att man kan kolla på utan att delta eller är det en särskild tid man gör det?
Citera
2023-03-26, 01:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cacablanca
Undrar hur är det på BV på par träffar dom säger på hemsidan att man kan kolla på utan att delta eller är det en särskild tid man gör det?
När är det par där?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in