2025-06-08, 20:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Grumbo
Det sägs att många pedofiler och våldtäktsmän hänger där? Stämmer det?

Pedofiler tror jag inte, där finns ju bara vuxna människor, vad ska de få ut av det? Så finns mer pedofiler vid en allmän lekplats än inne på en sexklubb. Våldtäktsmän finns väl överallt i vårt samhälle, så ska man förbjuda allt då?

Jag har funnits i BDSM världen länge, gått på många klubbar och fester, och aldrig varit med om någon som varit respektlös mot mig eller gått över mina gränser nånsin. Trots jag gått helt naken på sexklubbar har ingen rört mig utan samtycke. Mer än man kan säga om en vanlig krog en fredag kväll, där är det ju rent av farligt för en ensam kvinna många gånger..
Citera
2025-06-09, 08:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skinnyfrog
Pedofiler tror jag inte, där finns ju bara vuxna människor, vad ska de få ut av det? Så finns mer pedofiler vid en allmän lekplats än inne på en sexklubb. Våldtäktsmän finns väl överallt i vårt samhälle, så ska man förbjuda allt då?

Jag har funnits i BDSM världen länge, gått på många klubbar och fester, och aldrig varit med om någon som varit respektlös mot mig eller gått över mina gränser nånsin. Trots jag gått helt naken på sexklubbar har ingen rört mig utan samtycke. Mer än man kan säga om en vanlig krog en fredag kväll, där är det ju rent av farligt för en ensam kvinna många gånger..
Spot On!
Citera
2025-06-09, 08:51
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Skinnyfrog

Har samma erfarenhet, men tycker det är skillnad på organiserade klubbar och fester och Blue Vision. Hade aldrig som naken kvinna utan wing man gått naken genom porrbio-delen av Blue Vision.
Citera
2025-06-09, 09:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Har samma erfarenhet, men tycker det är skillnad på organiserade klubbar och fester och Blue Vision. Hade aldrig som naken kvinna utan wing man gått naken genom porrbio-delen av Blue Vision.

Jag har aldrig haft intresse och vara på den delen av BV, har bara varit på parkväll, så vet faktiskt inte hur det är precis på den delen. Men vet många kvinnor som yrkar det motsatta, att de tycker om och vara där och aldrig varit med om något utanför deras samtycke. Så finns ju många olika upplevelser..
Citera
2025-06-09, 10:42
Medlem
Letrangeres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av X-limer
Som jag förstår det gjorde Polisen ett tillslag och utförde ID-kontroll på samtliga.
Personer som dömts och avtjänat straff för sexualbrott förekom bland deltagarna i det uppenbarligen samtyckesbetonade gangbanget. Uppenbarligen säger jag då de inte grep, anhöll och häktade 20 personer för grov våldtäkt, så då lyfter man upp karaktären på deltagarna istället.

Varför måste besökarna uppvisa ID?
Vad hände med dom som inte kunde uppvisa ID?
Citera
2025-06-25, 11:33
Medlem
X-limers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Letrangere
Varför måste besökarna uppvisa ID?
Vad hände med dom som inte kunde uppvisa ID?

Anledning att anta är den lägsta graden av misstanke som krävs för att inleda en förundersökning. Det kan antas att kvinnan i ett gangbang inte samtyckt till sex med samtliga eller inte skulle ha samtyckt till sex med samtliga om hon visste om deras respektive bakgrunder. Alltså, ID på samtliga för att där och då utröna vilka som varit på plats, allra helst då en eventuell anmälan kanske upprättas långt senare.
Citera
2026-03-14, 16:23
Medlem
Samtycke måste ju ha funnits eftersom hon själv valt ut deltagarna i förväg. Det finns en person som ogillar både Blue Vision och kvinnan som hade gangbang. Någon som hade ringt det var därför polisen dök upp på stället. Misstanken var ju att männen betalade för att få medverka.
Citat:
Ursprungligen postat av X-limer
Anledning att anta är den lägsta graden av misstanke som krävs för att inleda en förundersökning. Det kan antas att kvinnan i ett gangbang inte samtyckt till sex med samtliga eller inte skulle ha samtyckt till sex med samtliga om hon visste om deras respektive bakgrunder. Alltså, ID på samtliga för att där och då utröna vilka som varit på plats, allra helst då en eventuell anmälan kanske upprättas långt senare.
Citera
2026-03-14, 16:29
Medlem
Poliser är också människor. Dom har precis som alla andra privata intressen eller hobbys. Det är inte olagligt att driva runk hak eller besöka ett runk hak. Simon överdriver gärna då han vill sälja sin bok. Hade det verkligen varit en bordell så hade dom stängt för länge sedan. Fanns en grupp för 20+ år sedan. Dom arrangerade gangbangs med olika kvinnor. Gangbang Sweden deltagarna betalade arrangören och kvinnan fick en summa för att hon ställde upp. Han dömdes för koppleri och sällskapet upplöstes.Anledningen till att jag tar upp detta är att en av deltagarna var kvinnlig polis som ofta medverkade i gangbangs.
Citat:
Ursprungligen postat av ursprungligen
Jag tycker Simon verkar lite mediakåt.

Dessutom gissar jag att man "hoppade över" att nämna om man hittade några poliser på BV vid "razzian".

Även om det är rent anekdotiskt så pekade väl turerna runt Kapten Klänning på att poliser inte är guds bästa barn?
Citera
2026-03-15, 23:44
Medlem
Pistageglasss avatar
Var det därför gangbang sweden försvann? Jag var med på flera av deras träffar och minns att dessa slutade tvärt. Men då fattar jag varför. Jag har många fina minnen från den tiden, många vackra och kåta kvinnor.
Citera
Idag, 18:11
Medlem
upplaenningens avatar
Finns det ens något att få ut av Blue vision idag? Sist jag gjorde ett besök där för ett par år sedan så var där endast negrer och andra svartskallar. Ingen dam, inte ens transa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in