2022-09-22, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Du har nog rätt.
De här gränslösa individerna finns överallt, och bland deras närmaste (Mormor i detta fallet)
närstående reagerar inte om de ser att våld utövas mot ett 3 årigt värnlöst barnbarn mormor är av samma skrot o korn själv.
Kvinnorna misshandlas av sina män, och kvinnorna ger sig i sin tur på sina små ungar
det är så dessa individer fungerar. Våldet ingår i alla deras relationer.
Även skribenter i flashbacktrådar brukar gilla det där att ge kärringen på käften och att ge sig sig på ungarna också. Diktatorfasoner är eftersträvansvärt hos dessa..
Denna unga kvinna har säkert misshandlats själv och med hennes världsbild så är det helt normalt beteende att att utöva våld..

därför är det dumt att dom tog bort tvångsstirilisering
Citera
2022-09-22, 15:04
Medlem
Hur gick det? Blev hon häktad? Borde stå överst på nyhetssajterna! Hittar de inte
Citera
2022-09-22, 15:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av cocavanilla
Jag förstår vad du menar. Som jag tidigare skrivit är örfilarna vardagsmat ute bland blattefamiljer i Sverige. 80% av barnen i Afrika och Mellanöstern blir slagna hemma, finns statistik från Unicef på det.

Det som gör mig äcklad av detta är mer hur sadistiskt det hela är. Att de filmar allt. Att det känns så utstuderat och ondsint. Och att man först ser hur barnet är lugnt för att några sekunder senare åka på stryk, flera gånger om. Blattar som slår sina barn gör det inte så utstuderat och ondsint som det vi ser i klippet. Kvinnan i klippet känns empatistörd. Det är det man äcklas av.

Ja precis. Det är det störda med det hela. För ungen gör inget väsen av sig så det är inte för att hon är trött på att ungen skriker eller något precis.
Citera
2022-09-22, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Denna unga kvinna har säkert misshandlats själv och med hennes världsbild så är det helt normalt beteende att att utöva våld..

Citat:
Ursprungligen postat av Stina2017
därför är det dumt att dom tog bort tvångsstirilisering

Äsch. Behöver inte alls vara så. Jävla undanflykter.

Det finns individer som är störda helt enkelt. Individer som slår sina djur när de blir arga, individer som slår sina barn när de blir arga, individer som rånar äldre, individer som misshandlar gamlingar eller sina föräldrar, individer som mobbar andra osv. En del personer är bara felskapta. Många som misshandlats som barn skulle aldrig komma på tanken att utsätta sina barn för samma sak eftersom de vet hur det känns.

Sen finns det ju såklart traditioner inom vissa kulturer som gör det möjligt för föräldrarna att avreagera sig på barnen, eftersom det anses helt okej och normalt då barnens värde är extremt lågt. Men i Sverige är det inte så idag 2022. Det var så på 50 talet, men inte idag. Då gjorde grannen likadant, alla gjorde så. Men idag gör inga svenskar så.
Citera
2022-09-22, 15:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av autostoperka
Filen du söker finns inte!
Typiskt att censurera allt det goda! Skicka PM om du vill se godbitarna
Citera
2022-09-22, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mailmans
Nej det är den inte?
https://www.gofundme.com/f/insamling-till-yasmine

Jo det är den. Titta en gång till.
Citera
2022-09-22, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mercede
är du på riktigt?

Såg du filmen när hon stampa flickan i ansiktet?

Jag har själv levt med psykisk ohälsa i 30 år men aldrig någonsin har det minsta gått ut över mina barn.

Att hon filmar det med visar att hon är fullt medveten vad hon gör

Hur vet du att hon är fullt medveten bara för att hon filmar?
Citera
2022-09-22, 15:14
Medlem
Hur långt fängelsestraff kan hon få? Varför är inte mormor häktad? Var är dottern nu?
Citera
2022-09-22, 15:20
Medlem
Mrallknowings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllWeKnow
Hur gick det? Blev hon häktad? Borde stå överst på nyhetssajterna! Hittar de inte

Hon häktades.
Citera
2022-09-22, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvaneGund
Alltså helvete vad folk här överdriver.

”DET VÄRSTA JAG HAR SETT!!”

”HELT BRUTALT, KOLLA INTE!!”

Jag förväntade mig ett blodigt barn med svullnader och blåmärken men när jag såg videon så funderade jag på om jag sett samma video som er andra. Klart folk, mig inkluderad, tar det extra hårt när det är barn och djur inblandat och morsan är ett svin som ska bli av med vårdnaden direkt men hur kan detta vara DET VÄRSTA NI NÅGONSIN SETT??

Världen är inte vacker men om man lever i en bubbla där allt är regnbågar och enhörningar så förstår jag att detta kom som en chock för er. Tro mig, barn får utstå tusen gånger värre saker än detta dagligen i hela världen.

Men du, det är inte misshandeln i sig som är det värsta folk sett. Hade det varit filmat av nån i smyg där man ser en mamma örfila sin dotter så hade det varit fruktansvärt också men förmodligen inte skapat samma känslostorm som nu.

Varför detta är VÄRRE är dels för att mamman själv filmar detta, det är så rått och iskallt på något sätt som inte går att beskriva. Det är inte bara en idiot-mamma som smäller till sin unge i sin frustration, såna finns det nog tyvärr en del av. Detta är en iskall psykopat som medvetet utför psykisk och fysisk misshandel på sitt barn och njuter av det, tycker det är kul, filmar och skickar vidare. Hon gör det dessutom tillsammans med sin egen mamma.

Stackars stackars barn. Tur att hon kom därifrån i ”tid” eller vad man ska säga.
Citera
2022-09-22, 15:25
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenBeirut
Jo det är den. Titta en gång till.
Sorry ser ut som du har rätt, konstigt att jag kan fortfarande kan trycka på donera, skriva in summa och följa alla stegen hela vägen till att jag kan skicka betalningen..

Citat:
"Gofundme har stängt insamlingen och jag har fått mail angående att vårdnadshavare måste intyga om insamlingen och det blir svårt när mamman är häktad. Alla pengar ni donerat kommer skickas automatiskt tillbaka till er från Gofundme inom 48h.

Jag gjorde detta för att Yasmine ska veta när hon blir äldre att det finns människor runt om i Sverige som bryr sig om henne och älskar henne. Tack för ni trodde på mig.

Instagram: officialyas.313 för mer uppdateringar"

Ingen verkar ha donerat sen 20 timmar tillbaka, så den bör ju vara nere..

Vad vet vi om clownen som startat denna?
Citera
2022-09-22, 15:26
Medlem
efedrinkungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabbenabbe
Hur vet du att hon är fullt medveten bara för att hon filmar?

Låt mej träffa henne.

Jag garanterar att hon kommer
bli medveten, och aldrig mer bli
ouppmärksam.

Äckligare video har jag inte sett på länge. Man börjar bli avtrubbad.
Men den här gjorde mej
riktigt arg 😤 .

Det sitter riktigt tuffa tjejer
på Hinseberg , hoppas hon hamnar
på den anstalten.
Hon ska ha tur om hon hinner
in på isoleringen 😡
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto