2022-09-22, 12:15
Medlem
falconer8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dockland
Jo, detta är bara trams

Var och när tog du din läkarexamen?
Citera
2022-09-22, 12:18
Medlem
Docklands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av falconer8
Var och när tog du din läkarexamen?

1997, september för att vara specifik.
Citera
2022-09-22, 12:19
Medlem
falconer8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raytheon
PK-extremisterna kommer att försvara mRNA-terrorn in i döden. En tidig metastasfylld död.

Ja så är det! Och tråden börjar redan fyllas av lekmän som ställer hemmasnickrade " diagnoser."

Att förlöjliga motståndaren är en härskarteknik och egentligen ett tecken på att man är rädd för sanningen! De kan inte presentera några bevis som motsäger detta! Då går man till personangrepp istället!
Citera
2022-09-22, 12:21
Medlem
falconer8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dockland
1997, september för att vara specifik.

Jovisst! Jag hade också " den lille doktorn- setet"!
Citera
2022-09-22, 12:54
Medlem
zickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8978wxu642
Är inte Ute Kruger känd för att vara lite knepig?

Jag undrade hur många svar det skulle ta innan det första karaktärsmordet kom, grattis! Du har inte funderat på att bemöta med argument och kritik istället?
Citera
2022-09-22, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zickan
Jag undrade hur många svar det skulle ta innan det första karaktärsmordet kom, grattis! Du har inte funderat på att bemöta med argument och kritik istället?

Nja, ungefär som när jag jobbar lite välgörenhet här i byn och hjälper psykisk sjuka så bemöter jag sällan deras utlägg om hur telemasterna kontrolleras deras tankar utan jag nickar och ler mest.
Tror det är lite samma här.
Citera
2022-09-22, 13:10
Medlem
Kanske var vaccinet som gav mig blodcancer ändå!
Alla lymfkörtlar svullnade upp efter tredje dosen och mindre än 2 månader senare får man reda på att man har blodcancer, det sjuka var att även min katt fick blodcancer 1 månad efter mig, dock aggressiv sådan och fick trots blodtransfusion avlivas.

Det senaste året har sett ut så här för mig

December 2021, fick dos 3, samtliga lymfkörtlar svullnade upp men trodde att det skulle lägga sig.

Januari 2022: Blev pissesjuk i Covid trots 3 doser och var nästan säker på att det var kört.

Februari 2022: Får lymfkörtlarna undersökta, det tas en hög med prover. Får reda på att man har blodcancer.

Mars 2022: Läkarna är mer eller mindre 100 på att det är aggressivt och bestämmer sig för att operera ut lymfkörtel och studera denna, var dock inte aggressivt utan klassas som B-kll.

Katten blir även sjuk och det visar sig att hon har aggressiv blodcancer.

Sen har det varit lite annat som kraftig Uvi samt inflammerad blindtarm. Rätt sjukt att allt kommer på så kort tid, är det vaccinet eller Coviden som ställde till det för oss?

Ps lymfkörtlarna är fortfarande svullna och varierar i storlek till och från.

Om läkaren har rätt eller inte får väl tiden utvisa. Dna-vaccinet var dock ett obeprövat sådant och de visste inte mycket om det, togs fram för att gamla blinda Agda 97 år inte skulle gå bort i Covid.
Citera
2022-09-22, 13:14
Medlem
WhoreOfBabylons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MickelMan
är det vaccinet eller Coviden som ställde till det för oss?

Vad tror du själv?

Om jag hoppar in i en eldsvåda under en solig dag och sedan undrar varför huden bränner så mycket. Är det pga solen eller eldsvådan?

Dags att börja försöka använda åtminstone 5% av hjärnan.
Senast redigerad av WhoreOfBabylon 2022-09-22 kl. 13:18.
Citera
2022-09-22, 13:25
Medlem
Citat:
Kanske var vaccinet som gav mig blodcancer ändå!
Alla lymfkörtlar svullnade upp efter tredje dosen och mindre än 2 månader senare får man reda på att man har blodcancer, det sjuka var att även min katt fick blodcancer 1 månad efter mig, dock aggressiv sådan och fick trots blodtransfusion avlivas.

Det senaste året har sett ut så här för mig

December 2021, fick dos 3, samtliga lymfkörtlar svullnade upp men trodde att det skulle lägga sig.

Januari 2022: Blev pissesjuk i Covid trots 3 doser och var nästan säker på att det var kört.

Februari 2022: Får lymfkörtlarna undersökta, det tas en hög med prover. Får reda på att man har blodcancer.

Mars 2022: Läkarna är mer eller mindre 100 på att det är aggressivt och bestämmer sig för att operera ut lymfkörtel och studera denna, var dock inte aggressivt utan klassas som B-kll.

Katten blir även sjuk och det visar sig att hon har aggressiv blodcancer.

Sen har det varit lite annat som kraftig Uvi samt inflammerad blindtarm. Rätt sjukt att allt kommer på så kort tid, är det vaccinet eller Coviden som ställde till det för oss?

Ps lymfkörtlarna är fortfarande svullna och varierar i storlek till och från.

Om läkaren har rätt eller inte får väl tiden utvisa. Dna-vaccinet var dock ett obeprövat sådant och de visste inte mycket om det, togs fram för att gamla blinda Agda 97 år inte skulle gå bort i Covid.

Myokardit, blodcancer..
Sjukdomar som var ovanliga för 3 år sen är på mångas läppar idag.
Jag vet minst 3st som har fått blodcancer det senaste året..
Innan dess ingen

Kan vara sammanträffanden, men ändå.
Citera
2022-09-22, 13:26
Medlem
Väldigt märkligt sammanträffande med sådan enorm ökning av diverse olika cancersjukdomar. Vi vet att Covid vaccinets spikprotein påverkar DNA-reparationsmekanismen, så är cäl inte konstigt att det således slutar i att fler får cancer.

Glad att man undvek giftsprutan, varje dag så poppar det ju upp en ny läkare som hittat en mängd nya biverkningar, och som måste karaktärsmördas. Ett enda evigt Whack-A-Mole, där vaccinhetsarna sitter på pottkanten och grämer sig och massmedia försöker tysta de läkare som funnit fem fel i vaccinationsprogrammet.
Citera
2022-09-22, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhoreOfBabylon
Vad tror du själv?

Om jag hoppar in i en eldsvåda under en solig dag och sedan undrar varför huden bränner så mycket. Är det pga solen eller eldsvådan?

Dags att börja försöka använda åtminstone 5% av hjärnan.
Ja jösses, det var mig en riktigt usel jämförelse
Citera
2022-09-22, 13:28
Medlem
WhoreOfBabylons avatar
Citat:
Ja jösses, det var mig en riktigt usel jämförelse

Eller så kanske det är dags att se den bittra sanningen i vitögat för din del? Du har blivit förgiftad av ett biovapen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in