Citat:
Ursprungligen postat av
MickelMan
Kanske var vaccinet som gav mig blodcancer ändå!
Alla lymfkörtlar svullnade upp efter tredje dosen och mindre än 2 månader senare får man reda på att man har blodcancer, det sjuka var att även min katt fick blodcancer 1 månad efter mig, dock aggressiv sådan och fick trots blodtransfusion avlivas.
Det senaste året har sett ut så här för mig
December 2021, fick dos 3, samtliga lymfkörtlar svullnade upp men trodde att det skulle lägga sig.
Januari 2022: Blev pissesjuk i Covid trots 3 doser och var nästan säker på att det var kört.
Februari 2022: Får lymfkörtlarna undersökta, det tas en hög med prover. Får reda på att man har blodcancer.
Mars 2022: Läkarna är mer eller mindre 100 på att det är aggressivt och bestämmer sig för att operera ut lymfkörtel och studera denna, var dock inte aggressivt utan klassas som B-kll.
Katten blir även sjuk och det visar sig att hon har aggressiv blodcancer.
Sen har det varit lite annat som kraftig Uvi samt inflammerad blindtarm. Rätt sjukt att allt kommer på så kort tid, är det vaccinet eller Coviden som ställde till det för oss?
Ps lymfkörtlarna är fortfarande svullna och varierar i storlek till och från.
Om läkaren har rätt eller inte får väl tiden utvisa. Dna-vaccinet var dock ett obeprövat sådant och de visste inte mycket om det, togs fram för att gamla blinda Agda 97 år inte skulle gå bort i Covid.
Myokardit, blodcancer..
Sjukdomar som var ovanliga för 3 år sen är på mångas läppar idag.
Jag vet minst 3st som har fått blodcancer det senaste året..
Innan dess ingen
Kan vara sammanträffanden, men ändå.