2022-09-16, 13:04
Medlem
I hur många dagar tar ni pheni? Är inne på 3e dagen nu men imorgon får jag fan ta ett uppehåll så inget händer. Svårt o kontrollera de där när man e missbrukare
Citera
2022-09-16, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaniljcreme
I hur många dagar tar ni pheni? Är inne på 3e dagen nu men imorgon får jag fan ta ett uppehåll så inget händer. Svårt o kontrollera de där när man e missbrukare
9 dagar som mest men då ”bara” 500 mg om dagen. Inget nämnvärt at efter de men jag kan tänka mig att det kan bli illa i höga doser.
Citera
2022-09-16, 23:40
Medlem
Citat:
Jag använder alldeles för mycket och för länge. Just nu är jag inne på 7 dagar med 600-1g f-phenibut om dagen. Planen är att ta en paus till iaf måndag för att boosta mitt opi rus jag tar då (sen vill jag inte bli fysiskt beroende så behöver en paus)
Citera
2022-09-22, 11:41
Medlem
Vad är de för skillnad på ffa och hcl?
Citera
2022-09-22, 12:06
Medlem
Citat:
Vad är de för skillnad på ffa och hcl?
Phenibut FAA är Phenibut i sin fria aminosyreform. Det är mycket nära neutralt pH, jämfört med HCL vilket gör det mycket lämpligt för sublingualt intag annars är det samma substans som har samma effekt i slutändan.
FAA brukar vara lite dyrare än HCL.
Citera
2022-09-25, 10:40
Medlem
Citat:

Jag har legat på i 2-3 veckor som mest, på låga doser då. Inte upplevt någon AT värd att tala om. Och inte heller gått över till någon annan GABA-substans inkluderat alkohol. Kratom endast.
Citera
2022-09-26, 17:21
Medlem
Extremeflys avatar
Vad är de för skillnad egentligen på HCL och FAA? Vilken bör man börja med eller de kvittar?

500 mg per kapsel i HCL och 250 mg per kapsel i FAA är de mycket? Har ju läst i tråden att man ska ta väldigt små mängder av detta. Och helst bara 1-2 ggr i veckan.
Citera
2022-09-27, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Extremefly
Vad är de för skillnad egentligen på HCL och FAA? Vilken bör man börja med eller de kvittar?

500 mg per kapsel i HCL och 250 mg per kapsel i FAA är de mycket? Har ju läst i tråden att man ska ta väldigt små mängder av detta. Och helst bara 1-2 ggr i veckan.
Titta två inlägg upp så finner du svaret.
Citera
2022-09-27, 12:46
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rvrvrp
Titta två inlägg upp så finner du svaret.

Så enda skillnaden är att faa kan tas under tungan?
Citera
2022-09-27, 13:12
Medlem
Citat:
Så enda skillnaden är att faa kan tas under tungan?
Ja, och därmed snabbare upptag.
Citera
2022-09-27, 15:05
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rvrvrp
Ja, och därmed snabbare upptag.

Tack för svar ingen av dom två är klassade va?
Fanns en fluor variant med, men den är klassad?
Citera
2022-09-27, 16:35
Medlem
Citat:
Tack för svar ingen av dom två är klassade va?
Fanns en fluor variant med, men den är klassad?
Fluor-Phenibut är klassat som hälsofarlig vara.
Vanligt Phenibut är inte klassat. Kan gå under läkemedelslagen men får inga rättsliga konsekvenser.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in