2022-09-22, 09:00
Medlem
se8035s avatar
Hur mkt benzo och koks tror ni han tog inför liven?

Någon som vet vem den blurrade mannen var i Alex mekka video, var det den där mördaren som följde med till Turkiet?
Citera
2022-09-22, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HalvTomt-Glas
Finns på youtube. Sök alex ceesay och välj uppladdningar idag.
Du får jättegärna länka hittar inte ett skit
Citera
2022-09-22, 09:03
Medlem
Någon som har skärminspelning? Den på youtube var kort som fan
Citera
2022-09-22, 09:04
Medlem
Kickassfarsans avatar
Han är sjukt cringe under drogpåverkan, det är som att han blir 16 år gammal igen.

Fucking fakemuslim båda två
Citera
2022-09-22, 09:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
Hur mkt benzo och koks tror ni han tog inför liven?

Någon som vet vem den blurrade mannen var i Alex mekka video, var det den där mördaren som följde med till Turkiet?

Nej den mördaren är kristen och hemma i Sverige
Citera
2022-09-22, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GeleZacha
Trist, men han är hög igen och livestreamar på Instagram nu...

Men fan varför missar jag alltid allt kul! 😂
Vad sa han? Var det uppenbart att han var hög eller bara misstanke? Tell me all 😁
Citera
2022-09-22, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swineflu
Men fan varför missar jag alltid allt kul! 😂
Vad sa han? Var det uppenbart att han var hög eller bara misstanke? Tell me all 😁
Han satt o drog i sig lustgas med don v och några andra o beklagade sig att han inte fick festa längre, men lustgas va chill tydligen han hade läst det i nån bön eller i koranen när han va i Mekka😂 not even joking 😂 tror du kan se en bit av liven på clueenews Instagram story

Edit: han var även snabb med att fråga killen som filmade om det var hans live ” är det min live eller ?” Så han ville tydligen visa upp sig 😂
Citera
2022-09-22, 09:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av User1945
Han satt o drog i sig lustgas med don v och några andra o beklagade sig att han inte fick festa längre, men lustgas va chill tydligen han hade läst det i nån bön eller i koranen när han va i Mekka😂 not even joking 😂 tror du kan se en bit av liven på clueenews Instagram story

Edit: han var även snabb med att fråga killen som filmade om det var hans live ” är det min live eller ?” Så han ville tydligen visa upp sig 😂

Men vilken mupp. Var det inte Don V han hängde med sist han la upp en fyllevideo från en studio/kontor i typ Malmö? Känns som att det alltid spårar där 😂
Citera
2022-09-22, 09:33
Medlem
Oj, såg en del av liven nu. Defintivt hög. Käken går höger och vänster och sluddrigt tal. Helt väck. Stackars Alva. Dags att lämna?
Citera
2022-09-22, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swineflu
Men vilken mupp. Var det inte Don V han hängde med sist han la upp en fyllevideo från en studio/kontor i typ Malmö? Känns som att det alltid spårar där 😂
Det är inte omöjligt att det var don v den gången också😂 fattar inte varför Alex går ut o lovar att det är sista gången hela tiden, bättre att hålla tyst istället för på de här sättet förstör han sin inkomst duktigt 😂 vem fan bryr sig egentligen om han pundar? Inte jag iaf, tycker det är mer underhållande än hans vloggar och Mekka videos, riktig bluff asså, riktiga musliner borde ju sätta stopp för han för han smutsar ner muslimers namn ( eller mer isf )😂
Citera
2022-09-22, 09:46
Medlem
Så mycket för den heliga resan till mekka..
Citera
2022-09-22, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvadet
Du får jättegärna länka hittar inte ett skit

https://www.youtube.com/watch?v=zsnKdWnjaBc
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto