2022-09-21, 17:01
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluntzillo
Ja jo men nu är det så att denna mannen inte har gjort det, och majoriteten som har ”slutat” har saker på recept helt enkelt.

Men jag antar du drar en vals snart om hur du minsann tagit dig ur tungt missbruk bla bla bla..

Så ja jag tycker du är naiv för du uppenbarligen trodde att han var ren, med anledning av att snubben själv säger det. 👍

För varför skulle man inte lita på en tung blandmissbrukare sen flera år tillbaka i tiden säger att han har blivit clean och är frälst? Ja jo tjena..
Lika troligt som att Alex&Alva är muslimer.
Alltså WOW! Jag bryr mig inte och bara antog att han hade slutat så jag fråga om han inte hade det.
Citera
2022-09-21, 23:37
Medlem
Vad hände med att alex ceesay skulle ladda upp en video idag klockan 21:00? Den skulle kommit igår egentligen men han flyttade fram den tills idag, ändå släppte han den aldrig..
Citera
2022-09-22, 00:45
Medlem
GeleZachas avatar
Trist, men han är hög igen och livestreamar på Instagram nu...
Citera
2022-09-22, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GeleZacha
Trist, men han är hög igen och livestreamar på Instagram nu...

Riktigt väck, fullt av folk som säger åt honom o stänga ner o att han ska svara när dom ringer. Verkar gå bra…
Citera
2022-09-22, 01:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Linje40
Riktigt väck, fullt av folk som säger åt honom o stänga ner o att han ska svara när dom ringer. Verkar gå bra…
Och inte nog med det. Nu har han börjat med den hemska mössan han hade 6 månader i streck i fjol !
Citera
2022-09-22, 01:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Linje40

Hoppas någon skärminspelat.
Citera
2022-09-22, 03:31
Medlem
Någon som hann skärmpdumpa liven som snackas om?

Vill inte försvara Alex på något sätt, men jag tror att HAN TROR på sig själv när han säger att han ska sluta punda och att det var sista återfallet osv. Problemet är att han har noll impulskontroll och inte klarar av någon slags tristess. Det är skittråkigt att faktiskt behöva ta tag i sina problem, men den killen har inget annat val. Han är alldeles för skadad och trasig för att klara av att festknarka, det går inte. Det slutar bara i katastrof.
Ett tips är ju att sluta lova massor av saker för det blir bara pinsamt och jobbigt. Skaffa lite ödmjukhet istället.
Att göra youtube av besöket i Mekka är ju också rätt desperat. En pilgrimsresa gör man med själen inte med kameran…och att klippa in gangstermusik i en video från en sk helig plats? Inte så vidare värst religiöst.
Och Alva borde sluta heja på hans jävla bravader. Det är inte häftigt eller coolt att vara i hans ålder och bete sig som han gör, killen behöver proffessionell hjälp innan han dör. Hon underlättar ju bara hans missbruk med sitt jävla medberoende. Är inte synd om henne alls.

Kämpa!
Senast redigerad av Fanvadnice 2022-09-22 kl. 03:34.
Citera
2022-09-22, 03:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fanvadnice
Någon som hann skärmpdumpa liven som snackas om?

Vill inte försvara Alex på något sätt, men jag tror att HAN TROR på sig själv när han säger att han ska sluta punda och att det var sista återfallet osv. Problemet är att han har noll impulskontroll och inte klarar av någon slags tristess. Det är skittråkigt att faktiskt behöva ta tag i sina problem, men den killen har inget annat val. Han är alldeles för skadad och trasig för att klara av att festknarka, det går inte. Det slutar bara i katastrof.
Ett tips är ju att sluta lova massor av saker för det blir bara pinsamt och jobbigt. Skaffa lite ödmjukhet istället.
Att göra youtube av besöket i Mekka är ju också rätt desperat. En pilgrimsresa gör man med själen inte med kameran…och att klippa in gangstermusik i en video från en sk helig plats? Inte så vidare värst religiöst.

Kämpa!

Han är muslim, att punda är halal, om det är i medicinskt syfte har jag hört, han behöver bara skriva ut ett recept så är han förlåten av sin Gud.
Citera
2022-09-22, 04:38
Medlem
https://vm.tiktok.com/ZMFd2rwN6/

HAHAHAH, så mycket för sin heliga resa till Mecka.
Citera
2022-09-22, 05:06
Medlem
DrOutlaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 21.savage
HAHAHAHA 😂 tur att de finns kvar här https://i.ibb.co/71xWxCh/Screenshot.png

Så vidrig att det saknas ord. Kvinnor i Iran blir bokstavligt talat ihjälslagna just i detta nu över den där äckliga slöjan, och hon tar på sig den frivilligt. Det är verkligen som att spotta på folket i Iran som försöker stå upp mot den där äckliga religionens förtryck.
Citera
2022-09-22, 05:29
Medlem
HalvTomt-Glass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boanders266
Hoppas någon skärminspelat.
Finns på youtube. Sök alex ceesay och välj uppladdningar idag.
Citera
2022-09-22, 08:36
Medlem
Blir så trött på Alex och Alva, dom låtsas som att dom är godhjärtade muslimer med alva som gör en stor jävla grej av att hon ska bära slöja, som inte ens var en slöja utan en fattig burberry skarf från Turkiet. Helvete va ful hon är, ser ut som ett jävla ägg. Och Alex som tror att hans tittade fortfarande tror jag på allt han säger eftersom att han själv gör det. Hur fan tror han att han kan leva dubbla liv? Alva sa ju att dom skulle börja ladda upp 2-3 videos i veckan för två veckor sedan, vafan hände med det? Ber innerligt att folk slutar titta på dessa fjantar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in