2022-09-21, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeff567
Är det inte (låter så) en glasskiva imellan?, allt ser väldigt arrangerat ut. Dock vidrigt.
Varför spela in? (det är liksom ingen dold kamera eller övervakningskamera)
Varför lägga ut det?

Vidrigt att se iaf, men….

Arrangerat är det antagligen inte eftersom horsvenne sitter häktad i nuläget. Det lilla barnet måste ju i så fall vara en skådespelartalang utan dess like. Sadism mot barn i Sverige är inget nytt fenomen. Glöm inte han där negergrabben Bobby som blev torterad till döds av sina föräldrar eller av sin horsvennemamma och hennes sambo eller hur fan det nu var.

Jag tycker fallet luktar jävligt mycket sadism här. Mamman som utför det hela har en blick i ögonen som jag känner igen från andra våldsverkare och empatistörda jag träffat, den ljuger aldrig. Och den som filmar det hela är ju inte mycket bättre.
Citera
2022-09-21, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
Du tänker på det nedvärderande ordet "Mulatt", som betyder mula/åsna. Om du ska vara rasist kanske du ska lära dig att stava först? Du är en idiot.

Nä, blev du ledsen i ögat av mitt inlägg? Om du gråter lite så kanske det känns bättre.
Har ingen aning om vad betydelsen av ordet är. Hade en gammal kompis som kallade sig själv för mulatt (eller hur fan det nu stavas) och har inte brytt mig om vad det egentligen betyder, utöver att han sa att han kallade sig själv mullat för att han hade en svensk förälder, och en från mellanöstern.
Citera
2022-09-21, 18:15
Avslutad
Kommer inte att se klippet efter att ha läst kommentarerna. Måtte dessa horor brinna i helvetet. De förtjänar inte att fortsätta leva.

Tydligen filmat själva också.
Citera
2022-09-21, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Transneger
Du är så nära att förstå poängen

För övrigt så kan du aldrig bli dömd för att ha agerat i självförsvar

Jo det kan man. Det är vanligt i Sverige att man dömer folk som försvarat sig. Ett uppmärksammat fall var ju den där familjefarsan som sköt ett gäng ungdomar som trakasserade och gav sig på hans familj. Vill minnas att han dömdes för mord. De var hotade till livet och antog att de skulle has ihjäl, det var därför han agerade som han gjorde. De var livrädda.
Citera
2022-09-21, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cocavanilla
Arrangerat är det antagligen inte eftersom horsvenne sitter häktad i nuläget. Det lilla barnet måste ju i så fall vara en skådespelartalang utan dess like. Sadism mot barn i Sverige är inget nytt fenomen. Glöm inte han där negergrabben Bobby som blev torterad till döds av sina föräldrar eller av sin horsvennemamma och hennes sambo eller hur fan det nu var.

Jag tycker fallet luktar jävligt mycket sadism här. Mamman som utför det hela har en blick i ögonen som jag känner igen från andra våldsverkare och empatistörda jag träffat, den ljuger aldrig. Och den som filmar det hela är ju inte mycket bättre.

Du har nog missuppfattat detta. Att inte vara häktad är ju inte samma sak som att "inte vara misstänkt".Givetvis är hon fortsatt misstänkt - och det finns ingen åklagare/polis som tror att detta skulle vara arrangerat.
Citera
2022-09-21, 18:23
Medlem
Citat:
Jo det kan man. Det är vanligt i Sverige att man dömer folk som försvarat sig. Ett uppmärksammat fall var ju den där familjefarsan som sköt ett gäng ungdomar som trakasserade och gav sig på hans familj. Vill minnas att han dömdes för mord. De var hotade till livet och antog att de skulle has ihjäl, det var därför han agerade som han gjorde. De var livrädda.

Har han blivit dömd så har han per definition inte agerat inom ramen för självförsvar, så enkelt är det
Citera
2022-09-21, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeff567
Är det inte (låter så) en glasskiva imellan?, allt ser väldigt arrangerat ut. Dock vidrigt.
Varför spela in? (det är liksom ingen dold kamera eller övervakningskamera)
Varför lägga ut det?

Vidrigt att se iaf, men….
Inspelningen kan förklaras på samma sätt som när andra våldtar och misshandlar någon och spelar in. För att kunna njuta av det även efteråt. Men frågan är... lade hon ut klippen själv? Var nånstans i så fall? Och som du själv frågar: varför?
Citera
2022-09-21, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haaaaag
Du har nog missuppfattat detta. Att inte vara häktad är ju inte samma sak som att "inte vara misstänkt".Givetvis är hon fortsatt misstänkt - och det finns ingen åklagare/polis som tror att detta skulle vara arrangerat.

Du måste kommentera fel person. Jag skrev ju att det inte var arrangerat och att om det skulle vara så att det var arrangerat så borde barnet få en Oscar. Jag skrev även att hon sitter häktad.
Citera
2022-09-21, 18:26
Medlem
Citat:
Du måste kommentera fel person. Jag skrev ju att det inte var arrangerat och att om det skulle vara så att det var arrangerat så borde barnet få en Oscar. Jag skrev även att hon sitter häktad.

Oj läste slarvigt. Ber om ursäkt :-)
Citera
2022-09-21, 18:27
Medlem
Citat:

Mannen i Rödeby friades helt....
Citera
2022-09-21, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Folkmordsbenagen
Men lyssna ditt jävla mongo. Folk slår sina barn ja, men då i fostrande syfte. Att aga småbarn/spädbarn tyder bara på psykisk ohälsa, och antagligen oönskade barn. Du måste skilja på fostran och allmänt cp föräldrar. Fattar du nu eller behöver fjortisen en nocco för att få igång hjärncellen?

Du har ju inte många rätt i skallen! Det är förbjudet i Sverige att slå sina barn. ÄVEN som du påstår i uppfostrande syfte. Ska ett barn sluta att göra fel saker för att det är rädd att bli slagen eller ska barnet sluta för att den fattar (till slut ) att det inte är bra att göra så eller vad det nu handlar om.
Citera
2022-09-21, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Transneger
Har han blivit dömd så har han per definition inte agerat inom ramen för självförsvar, så enkelt är det

Men jag tog ju upp ett fiktivt exempel med en person som utsätts för inbrott och som försöker freda sitt hem och sig själv mot en angripare och jämförde det med en person som utstuderat torterar ett oskyldigt barn till döds. Jag försökte förklara för dig att båda fallen kan resultera i en morddom. Men att straffpåföljden blir väldigt annorlunda beroende på omständigheterna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in