Citat:
Ursprungligen postat av
Barkarrow
Det är inte alla som beter sig rationellt vid ett mord.
Om du inte är bekant med att AH sa snygg kropp så kanske du har missat andra saker också. Det är inte bara jag som anser att GM hade en blå tunn 3/4 dels lång jacka, mörkt hår och mössa. Kolla i tråden.
Att AH säger snygg kropp tycker jag nästan friar SE 🙂
Det är inte alla som beter sig rationellt vid ett mord.
Eh..ja?
Om du inte är bekant med att AH sa snygg kropp så kanske du har missat andra saker också. Det är inte bara jag som anser att GM hade en blå tunn 3/4 dels lång jacka, mörkt hår och mössa. Kolla i tråden.
Så AHs vittnesmål från bilen väger tyngre än NF, AB, LJ OCH YN?!
Snacka om att vara selektiv i sin bedömning!
Att AH säger snygg kropp tycker jag nästan friar SE
Att du ser på det så tycker jag nästan bevisar att du är oförmögen att titta på detta objektivt.
Du väljer alltså att basera din slutsats på vad 1 vittne ha sagt som satt i en bil. Och du bortser ju ifrån nästan alla andra vittnesmål. Har någon annan sagt "snygg kropp"?!
Merparten säger väl bredaxlad - bred ryggtavla. Inte smal, inte fet.
Undantaget är väl LL (chevamannen) som ca 30 år senare har ändrat sitt vittnesmål till 190 och "atletisk".
Och hur fasen gör man en bedömning om någon har en snygg kropp när personen har en 3/4 lång mörk jacka eller rock och man ser allt från håll?!
Jag personligen har stryketränat större delen av mitt liv och anses vara mer än vältränad.
Jag lovar att ingen ser det när jag har min vinterrock på mig.
Och är det helt omöjligt att tycka att SE har snygg kropp menar du?
Är inte det en subjektiv åsikt?