2022-09-21, 14:17
Medlem
Ja det är förjävligt och mamman bör låsas in år framöver

men läser man tråden tror man att man är på familjeliv.se

Värre har man sett.
Citera
2022-09-21, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dukater
Där finns videon? Du kan inte direkt länka till videon? Jag har inte Tiktok och vet inte så mycket hur den fungerar. Jag sökte på det namnet du skrev på sökfunktionen, men det kom upp många olika förslag.

Tack på förhand!

Varning för känsligt innehåll.
https://twitter.com/rohullahparwan/status/1572435163250053121
Citera
2022-09-21, 14:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av maputo

Fyfan vilket jävla smuts till människor! Hur fan kan man göra så mot ett litet barn? Usch fyfan, orkade inte se mer än typ 20 sek innan jag var tvungen att stänga av skiten.

Vilket "straff" kan denna vidriga mamma förvänta sig? Blir det socsamtal och kanske nån månad på kåken?
Citera
2022-09-21, 14:29
Medlem
Månsans avatar
Har det framgått klart vem den äldre barnplågaren är. Är det mormor på riktigt, eller nån random häxa som bara kallas för "mormor"?
Citera
2022-09-21, 14:31
Medlem
Citat:

Tack, vilket jävla äckel som gjort detta. Hoppas GM kommer bli både våldtagen och sönderslagen framöver.

Helt sjukt att det finns äckel som detta som går på gatorna.
Citera
2022-09-21, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommisarien89
Jag har själv sett hela "filmen" av alla inslag som förekommer..

* Man ser hur hon sitter inne i en garderob, hur mamman öppnar dörren och ger henne en örfil och filmar händelsen.
*Man ser hur mormordern bett henne komma ut ifrån sitt rum, för att sedan putta henne så hon faller bakåt för att sedan skrika åt henne att gå in på rummet igen, mamman filmar händelsen.
*Man ser hur flickan ligger i sin säng och säger i stil med "nej mamma inte slå", mamman filmar händelsen och i nästa klipp direkt efter ser man hur hon tar ut hennes napp för att sedan ge henne en knytnäve rakt i ansiktet , mamman filmar händelsen.
*Man ser hur dom är i ett vardagrum där mamman säger att hon bestämmer, slår till flickan och be henne gå in på sitt rum, mamman filmar händelsen.
senare i ett klipp, går hon in i rummet där flickan lutar sig över en säng där mamman puttar till henne så hon faller emot sängkanten ner mot golvet, mamman filmar händelsen..
*man ser hur flickan typ vilar på golvet eller något, där mamman sedan filmar händelsen och stampar henne rakt i ansiktet...

ja jag kan fortsätta.. men jag mår illa nog av detta.

Ja hur kan man som mammsjunka så jävla lågt, finns inga ord.
Det jag har lite svårt att ta är att ingen i gen har märkt/sett något, men flickan har väl rätt till 15 timmar på dagis mamman är ju arbetslös då har väl rätt till dessa timmar. Hon måste väl någon gång vart på BVC. Alltså en mobili ansiktet, spark i ryggen mm någon måste väl ha sett eller märkt något.
Citera
2022-09-21, 14:38
Medlem
Fan vad ni ondgör er över den här händelsen då.

Visst fan är det synd om flickan, men sånt här är nog vardagsmat i Sverige idag, precis som det var vardagsmat på kanske 50 talet i Sverige. Kanske inte det där med att stampa barnet i ansiktet, det är lite överkurs, men örfilarna. Hur tror ni alla beslöjade flickor växer upp? Hur tror ni alla hundratusentals flickor och pojkar som växer upp i flyktingfamiljer har det hemma?

Mindre rätt för att det är omfattande? Givetvis inte. Men man får lite känslan när man läser här att folk inte verkar fatta hur omfattande detta är idag.
Citera
2022-09-21, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Citran
Ja hur kan man som mammsjunka så jävla lågt, finns inga ord.
Det jag har lite svårt att ta är att ingen i gen har märkt/sett något, men flickan har väl rätt till 15 timmar på dagis mamman är ju arbetslös då har väl rätt till dessa timmar. Hon måste väl någon gång vart på BVC. Alltså en mobili ansiktet, spark i ryggen mm någon måste väl ha sett eller märkt något.
Ja jag skrev om det igår, garanterat går flickan på dagis så mamman slipper henne så mycket som möjligt. Självklart har dagispersonalen sett att hon kanske inte är överlycklig när mamma hämtar. 2-åringen i Mjölby för några år sedan, när dagispersonalen äntligen berättade för polisen att han aldrig ville följa med styvpappan hem, då var det för sent, pojken ihjälslagen.
Citera
2022-09-21, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SlaytanicShredder
Hur vet du det? Kan du länka till det?

Va på Facebook en tjej skrev mamma och mormor släppta
Citera
2022-09-21, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pandan88
Va? Vart då? Men det kan väl någon likväl ha hittat ett gammalt foto och lagt upp..

Under mammans Facebook statusen så skrev pappan och visade foto på dom två. Flickan ser ut att vara typ i den åldern hon är nu på fotot
Citera
2022-09-21, 14:43
Medlem
Nog för att man är störd när man slår sitt barn, men när man dessutom både filmar och lägger upp det - då är man ju helt världsfrånvänd? Vad är det då för sjuka mekanismer som är i omlopp?

Usch!
Citera
2022-09-21, 14:53
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Fy fan vilken häxa den där mormodern är. Knuffar flickan hårt i magen så hon ramlar bakåt och sedan mamman som hänger på. "Gå tillbaka till rummet, NU!

Dom lockar ut flickan från sitt rum för att knuffa och förödmjuka henne för att sedan skicka tillbaka henne till rummet. Hon har ingen som kan hjälpa henne och ta henne därifrån, hon är fast i deras klor
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in