2022-09-20, 23:42
Medlem
Snyggingggs avatar
Jag saknar fan ord!!! Skulle riva sönder h..an och stampa ihjäl henne medan hon låg ned. Vidrigaste jag sett. Har sett allt möjligt, från halshuggning till värre saker, men när det gäller barn blir jag så illa berörd. Stackars, stackars oskyldiga barn😭 Vilket helvete hon redan fått utstå när hon bara är 3 år😭😭😭
Citera
2022-09-20, 23:44
Medlem
Någon mer som såg liven med pappan och killen som samlar in pengar på tiktok? Skämtar dem? Börjar samtalet med att pappan skrattar. Berättar om när han kastat in raketer hos mamman för att hon träffat andra killar. Slutar med att de bestämmer att de ska åka till soc tillsammans och få en adress, för att träffa barnet för att lämna leksaker? Med pappan som inte ens har vårdnaden eller får träffa barnet. Verklighetsfrånvänd på en ny nivå.
Citera
2022-09-20, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eliseei
Jag vet inget om henne, har bara sett henne kommentera många gånger. Hon skrev bland annat att en dött barn som en mamma la ut foto på var ”ful”. Jag tror faktiskt inte hon har dessa åsikter utan får en kick av att få uppmärksamhet även om det är hat.

Vidrig syn..
Citera
2022-09-20, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av coconutoil
Din övertygelse är inte fakta. Att västländer är mer kunniga inom barnpsykologi är inget nytt. Tyvärr är inte barnaga olagligt i alla europeiska länder ännu, England tex var väldigt sena med att införa förbud, Sverige var först i världen. Detta handlar om grov misshandel eller kunnat vara vållande till annans död/mord, så förstår inte hur du resonerar när du ska dra in barnaga och Mellanöstern här. Om denna mamman hade haft en svensk sambo och gjort samma skit vad haft du skyllt på då? Hennes invandrar-granne? Det var inte så längesen en svensk mamma och pappa misshandlade sitt spädbarn till döds. Sluta dra in etnicitet i detta. Jag är invandrare och min första tanke var inte ”är hon svensk eller invandrare” utan hon har en psykisk störning. Vad som har lett henne till detta är nog mer djupt rotad än en misshandlade pojkvän, svaret ligger oftast i barndomen.

Givetvis är det inte fakta, det är spekulationer… ”om det var en svensk sambo, vad hade du skyllt på då?”. Eftersom det hade utspelat sig helt annorlunda, om ens skett, om historien inte hade fört dem samman. Det går inte att spekulera i eftersom det scenariot inte existerar.

Sluta gråt så mycket när folk tar upp ”invandring”. Nu har jag dock inte talat om invandring mer än att hon är babbefierad i hjärnan (vilket gör henne till en väldigt osund person, eller anser du det som en fin egenskap?) och att hon har en beef med fadern till barnet som är afghan.

Vi kan bara konstatera att hon har barn med en kriminell afghan som är dömd för olika misshandlar, hon umgås i fel kretsar, hon är slut i huvudet och hon slår barn.
Citera
2022-09-20, 23:47
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Någon mer som såg liven med pappan och killen som samlar in pengar på tiktok? Skämtar dem? Börjar samtalet med att pappan skrattar. Berättar om när han kastat in raketer hos mamman för att hon träffat andra killar. Slutar med att de bestämmer att de ska åka till soc tillsammans och få en adress, för att träffa barnet för att lämna leksaker? Med pappan som inte ens har vårdnaden eller får träffa barnet. Verklighetsfrånvänd på en ny nivå.

Pappan verkar vara lika stor idiot som han. Två avskräden som skaffar barn tillsammans. Det här bevisar bara att det måste införas körkort för att få skaffa barn.
Citera
2022-09-20, 23:48
Medlem
Kan någon snälla förklara vad som sker i filmerna? Jag vill verkligen inte se. Men någon kanske kan beskriva lite kort?
Citera
2022-09-20, 23:53
Medlem
DontWantWars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jattehjarna
Kan någon snälla förklara vad som sker i filmerna? Jag vill verkligen inte se. Men någon kanske kan beskriva lite kort?

Horan till morsa, stampar b.la. barnet i ansiktet med skor.
Citera
2022-09-20, 23:56
Medlem
Citat:

Var kan man se det? Vad är namnet på TikTok?
Citera
Medlem
MAGAWAGAs avatar
Hur sannolikt är det för barnet att återhämta sig från detta? Känns ju tyvärr som att risken är stor att barnet också kommer bli en riktigt fuck up med tanke på morsans och förmodligen även farsans degenererade gener.
Citera
Medlem
YugLdds avatar
Bild på pappan någon?
Citera
2022-09-20, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GritGrit
Ge fan i att titta på eller sprida klippet. Ge fan i att ge efter för era lägsta impulser och spöa ner mamman, det är hon inte värd.

Lägg energin på att se till att andra barn inte hamnar i såna här situationer. Skicka pengar till Bris eller Rädda barnen. Om du har en vettig familjesituation så kan du bli familjehem.

Det finns många barn som har det som den här flickan. Den här gången fastnade det på film vilket innebar att hon kunde få hjälp innan avskummet hade ihjäl henne.

Håller med! Tänk om alla hade lagt denna vrede på att förändra saker i samhället så inget barn ska bli utsatt för våld. Det hade varit att ta ett barnperspektiv om något.
Citera
2022-09-20, 23:59
Medlem
Snyggingggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jattehjarna
Fi..an stampar flickan i ansiktet med skor, många gånger.
Örfilar henne och skriker att det är mamman som bestämmer osv osv. Helt vansinnigt och det värsta jag sett:-(
Senast redigerad av Snygginggg 2022-09-21 kl. 00:07.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in