2022-09-20, 21:54
Medlem
argaangelicas avatar
Mammor kan få graviditetsdepp, kan det finnas en orsak, typ diagnos hos mamman? Mammor brukar inte råka göra sånt som beskrivs. Kan hon blivit pressad? Levt under förtryck och tvingad? Många stenar måste lyftas här. Hur såg mammans uppväxt ut? Det måste finnas en bakomliggande orsak ju.
Citera
Medlem
Min solklara tes:
Hennes facebook visar att ungens fader är afghan. Kopplingen här solklar.

Svenskan är whitetrash och talar som en babbe* eftersom hon umgås och attraheras av dem, således har hon skaffat barn med en. (Det är ju coolt och exotiskt med de som hänger i centrum, spottar, cirkulerar runt i grupp, stirrar ut folk och beter sig kaosigt. En sån vill många svenska utstötta tonårstjejer ha).

Hon vill maximera sin egna babbefiering och filmar när hon örfilar/slår sitt barn (som är vanligt i faderns kultur), för att skicka till någon babbekompis för att hävda sin transformering från svensk. Att vara svensk och tala rinkebysvenska är ett statement. Det visar att man gillar den kaosiga babbestilen.

En mer logisk förklaring kan jag ärligt inte komma på.
*Babbe, invandrardrägg som beter sig kaosig och ociviliserad. Ej att förknippa med skötsam civiliserad invandrare
Senast redigerad av fylleluckor 2022-09-20 kl. 22:06.
Citera
Medlem
Hugin86s avatar
Ibland önskar jag man saknade samvete. Då hade jag åkt till mamman och bjudit upp henne till hennes livs dans en dans mamman sent skulle glömma
Citera
2022-09-20, 21:55
Medlem
Ni som tror eller vet att era barn sett filmen krama dom extra hårt och försök stötta dom. Jag ångrar så att jag kollade. Stackars lilla barn hoppas hon sover tryggt I en säng hos människor som är snäll mot henne. Alltså när hon sparkar på sin försvarslösa dotter hur fan kan man leva med sig själv efter det.
Citera
2022-09-20, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Det var en tjej som beskrev allt som hände i filmerna i kommentarerna på Facebook och då vi inte ska sprida vidare filmerna så ska jag försöka hitta det, om folk nu vill veta.

Jag ville se en bild på hur modern ser ut, därför har jag läst lite här och var och Utifrån de efterforskningar som jag har gjort och utifrån det sägs vara denna kvinna som är mamman till barnet,som har gjort det, men flas*b*ck detektiverna får gärna rota vidare...

https://m.facebook.com/100001788231886/
Citera
2022-09-20, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fylleluckor
Min tes: Hennes facebook visar att ungens fader är afghan. Kopplingen här solklar.

Svenskan är whitetrash och talar som en babbe* eftersom hon umgås och attraheras av dem, således har hon skaffat barn med en. Hon vill maximera sin egna babbefiering och filmar när hon örfilar/slår sitt barn (som är vanligt i faderns kultur), för att skicka till någon babbekompis för att hävda sin transformering från svensk.

En mer logisk förklaring kan jag ärligt inte komma på.
*Babbe, invandrardrägg som beter sig kaosig och ociviliserad. Ej att förknippa med skötsam civiliserad invandrare

Håller med. Din förklaring känns solklar. Tyvärr. Vilket liv alltså
Citera
2022-09-20, 21:59
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Låg barnet och sov när hon började stampa flickan i ansiktet upprepade gånger?
Citera
Medlem
droppas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hugin86
Ibland önskar jag man saknade samvete. Då hade jag åkt till mamman och bjudit upp henne till hennes livs dans en dans mamman sent skulle glömma
2 börjar dansa , en kommer tillbaka ifrån dansen
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
Någon skrev mamma och mormorn släppta i väntan på rättegång

Hur vet du det? Kan du länka till det?
Citera
2022-09-20, 22:00
Medlem
Ge fan i att titta på eller sprida klippet. Ge fan i att ge efter för era lägsta impulser och spöa ner mamman, det är hon inte värd.

Lägg energin på att se till att andra barn inte hamnar i såna här situationer. Skicka pengar till Bris eller Rädda barnen. Om du har en vettig familjesituation så kan du bli familjehem.

Det finns många barn som har det som den här flickan. Den här gången fastnade det på film vilket innebar att hon kunde få hjälp innan avskummet hade ihjäl henne.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kicki1976
Hojta gärna om du lyckas finna länk som funkar

Hojta gärna om du hittar länkar som fungerar och som visar filmerna på när mamman...ja...!
Citera
Medlem
finns väldigt få människor man skulle skjuta direkt på platsen utan en enda omtanke, denna mamman är absolut en av dem
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in