2022-09-20, 17:47
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barkeeper
Okay, vad har moderaternas orimliga löften och följande svek med den här tråden att göra?

Det här är en demokrati, att strunta i hur folk har röstat är totalitärt och odemokratiskt. Livsfarligt.
”Tyck som ni vill så länge ni tycker som jag”

Hycklare. Men som sagt, jag förlåter dig!
Du missade kopplingen till Rebecka tydligen.

Folk får rösta bäst de vill på SD. De får även tåla kritiken när det uppdagas hur ostädat partiet de facto är.

Vad än Åkesson försöker ge sken av.
Citera
2022-09-20, 17:56
Medlem
barkeepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Du missade kopplingen till Rebecka tydligen.

Folk får rösta bäst de vill på SD. De får även tåla kritiken när det uppdagas hur ostädat partiet de facto är.

Vad än Åkesson försöker ge sken av.

Det fanns väl ingen koppling över huvud taget förutom den journalisterna och nån jävla rappare gjorde och det var rätt långsökt.
Citera
2022-09-20, 18:33
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barkeeper
Det fanns väl ingen koppling över huvud taget förutom den journalisterna och nån jävla rappare gjorde och det var rätt långsökt.
Jo, men du är tydligen för trög.

Hon har å ena sida erkänt att hon ämnade ge media associationer via sitt helg seger men ansåg dagen efter att det var onödigt.

Uppenbart inte.
Det flashas med anspelningar på helg seger.

Hon fortsätter att vara klämkäck över sin råfylla via tiktok i nivå med en fjortis.

Så när Rebecka tycker sitt helg seger med nazianspelning var bara skojsigt, så kontrar andra med att påminna om hur Kristersson svek en kvinna som upplevde nazi.

Rebecka är således inte bara utomordentligt korkad, hon är falsk.
Moderatledaren är också lika falsk, en hycklare av rang som sett till att få in SD. Han ljög för Hedi.

Dess innan har hon varit politisk korrekt och snusförnuftigt korrigerat sin SD-kollega:

"Jag var ute och utbildade och varnade alltid dem. Bete er, tänk på hur saker uppfattas."

Att hon själv beter sig som om det vore privatfest tycks vara mindre noga. Hänger runt halsen på reportern, gapar och snor micken.

På den mest bevakade dagen under hela året.
Hon är på 5e plats till regionfullmäktige.

”Det radikala får ske bakom stängda dörrar” sa Askling. En annan NMR-supporter som försökte ge sken av att vara politisk korrekt.
Årets nazipatrask var nästan full pott vs övriga partier.
Senast redigerad av develi 2022-09-20 kl. 18:40.
Citera
2022-09-20, 18:58
Medlem
johkv637s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cybrmind
Vi sa alltid Helgseger om vårat Hockeylag vann på en Helg. Te.x "Jävlar vilken nice Helgseger!"

Men detta var långt innan NMR och annat dekatent skit kom till vårat land
Märkligt, inte många tycks ha hört om detta fenomen. Betyder det att en seger på helgen var bättre än en i veckan? Eller spelade ni alltid på helgerna och sa "vilken nice helgseger"? Jag har själv spelat lagidrott på ganska hög nivå men aldrig hört tals om helgseger, det betyder förstås inte att begreppet inte finns.. Rebecka kan ju vara någon form av elitidrotare på juniornivå när allt kommer omkring... Skulle du efter din tid som hockeyspelare säga vilken helgseger i en valvaka och varför skulle du använda de orden?
Senast redigerad av johkv637 2022-09-20 kl. 19:07.
Citera
2022-09-20, 19:13
Medlem
johkv637s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagheterHenrik
Då tar vi det igen: Vilket tycker du är värst, Rebecka Fallenkvists helg seger eller att barn skjuts på lekplatser i Sverige? Du är inte på riktigt så jävla dum i huvudet att du inte förstår frågan utan du försöker undvika att svara eftersom du vet att du alla dagar i veckan blir mer kränkt av Rebeckas skämt än kriminaliteten i Sverige.
Så du är kränkt!
Citera
2022-09-20, 19:15
Medlem
johkv637s avatar
Citat:
Projicera inte! Du är kränkt över hennes uppenbara fylleskämt och dina lättkränkta öron håller på att ramla av när du hör skämt som inte är politiskt korrekta.

https://youtu.be/3jFqhjaGh30

Styrkekramar och handhjärtan för att lindra det trauma du fått efter att ha hört det här skämtet 🥺❤️
Du fattar inte ens vad du pratar om, se till att V70:n går fint nu
Citera
2022-09-20, 19:20
Medlem
barkeepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Jo, men du är tydligen för trög.

Hon har å ena sida erkänt att hon ämnade ge media associationer via sitt helg seger men ansåg dagen efter att det var onödigt.

Uppenbart inte.
Det flashas med anspelningar på helg seger.

Hon fortsätter att vara klämkäck över sin råfylla via tiktok i nivå med en fjortis.

Så när Rebecka tycker sitt helg seger med nazianspelning var bara skojsigt, så kontrar andra med att påminna om hur Kristersson svek en kvinna som upplevde nazi.

Rebecka är således inte bara utomordentligt korkad, hon är falsk.
Moderatledaren är också lika falsk, en hycklare av rang som sett till att få in SD. Han ljög för Hedi.

Dess innan har hon varit politisk korrekt och snusförnuftigt korrigerat sin SD-kollega:

"Jag var ute och utbildade och varnade alltid dem. Bete er, tänk på hur saker uppfattas."

Att hon själv beter sig som om det vore privatfest tycks vara mindre noga. Hänger runt halsen på reportern, gapar och snor micken.

På den mest bevakade dagen under hela året.
Hon är på 5e plats till regionfullmäktige.

”Det radikala får ske bakom stängda dörrar” sa Askling. En annan NMR-supporter som försökte ge sken av att vara politisk korrekt.
Årets nazipatrask var nästan full pott vs övriga partier.

Shit ju längre du skriver desto mer ointressant blir du.
Jag skiter i hur mycket nazister dom är. Dels för att det inte kommer bli nazist stat av Sverige alldeles oavsett, dels för att deras politik behövs gentemot det förljugna etablissemanget. Jag har röstat SD i de tre senaste valen, och det finns inte tillstymmelse av nazist i mig. Så allt det här som läggs fram spelar mig ingen roll, och bevisligen tycker många som jag. Fler än de som röstar MP, C och L tillsammans faktiskt. Att fortsätta och tjata om dom här kopplingarna hsr inte fungerat förut, och det kommer inte fungera framöver heller.
Citera
2022-09-20, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johkv637
Du fattar inte ens vad du pratar om, se till att V70:n går fint nu
https://youtu.be/phSxxVJCZsc

Styrkekramar och handhjärtan efter detta trauma du utsatts för ❤️❤️
Citera
2022-09-20, 19:30
Medlem
johkv637s avatar
Citat:
https://youtu.be/phSxxVJCZsc

Styrkekramar och handhjärtan efter detta trauma du utsatts för ❤️❤️
Gå ut och varva V70:n så mår du mycket bättre, om du vill kriga med våra flyktingar om jobben är mitt tips att skaffa en utbildning!
Citera
2022-09-20, 19:38
Medlem
Citat:
Gå ut och varva V70:n så mår du mycket bättre, om du vill kriga med våra flyktingar om jobben är mitt tips att skaffa en utbildning!
Här är min kandidatuppsats: https://www.diva-portal.org/smash/record.jsf?dswid=7888&pid=diva2%3A1517882&c=1&sear chType=SIMPLE&language=sv&query=Peter+Hagendorf&af =%5B%5D&aq=%5B%5B%5D%5D&aq2=%5B%5B%5D%5D&aqe=%5B%5 D&noOfRows=50&sortOrder=author_sort_asc&sortOrder2 =title_sort_asc&onlyFullText=false&sf=all

Här jobbar jag: https://www.sthlmnew.com/wp-content/uploads/2020/07/sthlm01-header1.jpg

Här har jag bott: https://ortenrunt.se/wp-content/uploads/2020/06/akallavy.jpg

Styrkekramar och handhjärtan ❤️❤️
Citera
2022-09-20, 19:40
Medlem
johkv637s avatar
Citat:
Här är min kandidatuppsats: https://www.diva-portal.org/smash/record.jsf?dswid=7888&pid=diva2%3A1517882&c=1&sear chType=SIMPLE&language=sv&query=Peter+Hagendorf&af =%5B%5D&aq=%5B%5B%5D%5D&aq2=%5B%5B%5D%5D&aqe=%5B%5 D&noOfRows=50&sortOrder=author_sort_asc&sortOrder2 =title_sort_asc&onlyFullText=false&sf=all

Här jobbar jag: https://www.sthlmnew.com/wp-content/uploads/2020/07/sthlm01-header1.jpg

Här har jag bott: https://ortenrunt.se/wp-content/uploads/2020/06/akallavy.jpg

Haha kandidat, känn dig stolt! Och du jobbar i Hammarbybacken och du bor i Akalla? Vad är din poäng? Kom med någon argumenation istället för att du försöker framhäva dig som något coolt som absolut inte är det.
Senast redigerad av johkv637 2022-09-20 kl. 19:44.
Citera
2022-09-20, 19:42
Medlem
Citat:
Haha kandidat, känn dig stolt! Och du jobbar i Hammarbybacken och du bor i Akalla? Vad är din poäng?
Min poäng var att upplysa dig om att jag både har en utbildning, jobb och har bott i ett område fyllt av flyktingar eftersom du trodde något annat. Varför tog du upp det om du inte är intresserad? Vad är din utbildning och vart jobbar du?

Edit: Du redigerade det inlägg jag citerade tre gånger. Varför?

Senast redigerad av JagheterHenrik 2022-09-20 kl. 19:45.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in