Vad är det du är så skeptisk till egentligen, när det gäller västerländsk media? Vi lever i en fri värld där man får tycka vad man vill, vilket du uppenbarligen gör. Men varför lasta media för att du får tycka?
Du verkar ha hört en massa random personer som uttryckt åsikter och tankar, sen tillskriver du media dessa åsikter.
T.ex att Ryssland skulle vara kaputt vilken dag som helst, har du alltså hört sen kriget började. På det sättet du beskriver det har knappast media beskrivit det.
Det måste vara nåt annat som driver dig att uttrycka skepsis mot media, vad kan det vara?
Citat:
Ursprungligen postat av
DroidBishop
Jag är inte proryss men jag är extremt skeptisk till västerländsk media. Det är ungefär samma uppiskade stämning bland folk som under vaccinhetsen. Tycker man inte exakt si och så är man ditten och datten.
Var det verkligen storstryk? Hade inte ryssarna redan dragit sig tillbaka därifrån? Viktigast för Ryssland är väl Donbass regionen?
Jag vet inte jag. Men att det skulle gå åt helvete tror jag inte. Eller det har väl redan gått åt helvete för det är ett jävla krig där. Men att Ryssland skulle vara kaputt vilken dag som helst har man ju hört ända sedan det började. Snarare lär det nog hålla på under lång tid framöver. Ryssland har ju inte ens mobiliserat och förklarat krig än. Gör dom det är Ukraina jämnat med marken tyvärr. Om inte NATO kliver in men det vill väl ingen.
Hur det kommer gå i Ukraina vete fasen men för oss i övriga Europa blir det rätt jävligt i vinter tack vare utvecklingsstörda politikers sanktionshets.