Har varit borta under dagen. Får man be lite snällt om en snabb top 3 över dagens händelser? Hur går det för våra hjältar i kampen mot de ryska kackerlackorna?
Lär inte inträffa Ryssland har dessvärre ingen rösträtt i Ukraina .
Inget du kan göra åt det Inte kan du köpa något för dina rubel heller . När till och med turkarna kastar ut er är det illa ( tydligen finns det pengar som luktar illa )
Det är jag igen skalman. Jag vet vad du tänker. Men nu är valen klara och jag ville bara hålla fast vid mitt löfte att påminna dig om att du hade fel.
14 miljoner, eller 10 procent, av den ryska befolkningen är muslimer. Hur sanningsenlig den figuren är får väll stå öppen (länkad wiki) men om vi ändå leker med denna tanke så halverar vi hälften till 7 för män för att sen kasta in ett bollplankstal på att mellan 3-och 4 miljoner av dessa är i skarpladdad ålder. Om 2 miljoner av dessa är beredda att leva rövare på gator och torg i takt med de växande oroligheterna under hösten så är potentialen för en tiilagen inrikes migrän för putin inte helt obefintlig.
Som jag sa igår ungefär. Befolkningen i Dagestan är redigt förbannade och hotar att anlägga bränder om inte tvångsrekryteringen upphör och de gripna demonstranterna friges.
Hoppas detta sprider sig över hela landet. Drömmen är ju att muslimerna förklarar jihad mot Kreml. Detta är f.ö första gången någonsin jag någonsin hejar på muslimer. Så jävulska lågt har ryssarna sjunkit.
Det har ju varit mycket tankar om hur allt detta kommer att sluta, och när. Som det ser ut nu, så tror jag detta tar max fyra månader till. Inte att det kör över vintern. Så skört syns jag att Putins bygge börjar bli.
Den avgörande faktorn är som jag ser : Älskar Putin sitt land mera, än sin kärlek till makten ?
Om han älskar sitt land, då avgår han.., faller på svärdet och tar all skuld själv. För att rädda landet. I bästa fall blir det då exil, för han kommer inte att avträda makten för att stå på de anklagades bänk i en domstol.
Som jag sa igår ungefär. Befolkningen i Dagestan är redigt förbannade och hotar att anlägga bränder om inte tvångsrekryteringen upphör och de gripna demonstranterna friges.
Hoppas detta sprider sig över hela landet. Drömmen är ju att muslimerna förklarar jihad mot Kreml. Detta är f.ö första gången någonsin jag någonsin hejar på muslimer. Så jävulska lågt har ryssarna sjunkit.
Risken för ett nytt Dagestan massacre tape är högre än någonsin just nu! Chop chop på Ryska sojboys.