2022-09-18, 21:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mafia
Drevet verkar dock vara överdrivet. Jag har tvingats se många Pontusklipp och har ärligt talat aldrig hört något sexualiserande.

Att han gjort sådana anspelningar är dock illa men det får finnas en rinlig nivå. Jag tror inte att han är pedofil. Han bara kör öppet snack om sex ibland som så många unga men tänker inte på att hans fans är små barn.

Jag har reagerat på att han hatats så extremt. Att han är framgångsrik och jobbig är främsta orsakerna till det. Folk har svårt för den typen av människor oavsett vad de gör.
Youtube har stängt av honom pga sexualiserande av barn. Vad är det för drev du pratar om.
Citera
2022-09-18, 21:44
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenBergman
Du skojar? På riktigt?
Källa tack?
Okej, sålde är väl den faktiska sanningen.
https://youtu.be/1LPyrPtAtL0?t=538
Citera
2022-09-18, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
jag blir förvånad om det finns företag som vill bli förknippade med någon som ger peddo vibbar, får hoppas det finns någon typ av moralkänsla kvar
men dessa företag kanske tycker det är en bra grej att deras frontfigur gillar minderåriga, vad vet jag?
om så finns det andra som kan sänka dem på många sätt

Andrew Tate bröt mot regler, blev granskad och han kommer inte tillbaka

Ponuts kundtjänst eller puckade pappa och mamma var klantiga och började skrika istället för att pudla och be om ursäkt samt betala tillbaka dom pengar som det pratades om
dom får skylla sig själva när dom är så giriga och amatörmässiga

dom kunde ha fixat detta med en klassisk pudling
Detta stämmer förmodligen och det är lite kul. Hade Pontus en enda gång faktiskt satt sig ner med reportrar och sagt att han i början av sin karriär märkte att edgy sex-content drog views och han därför gjorde det, men nu insett att hans målgrupp snarare är barn än tonåringar så han har slutat. - så hade det här cancellerandet från youtube aldrig hänt.

Men nejnej, istället har han och familjen stone-wallat reportrar och sett skyldigare ut än synden. Pratar man inte med journalister och bara totalt vägrar svara på varenda fråga oavsett format så är det ju dom som fullt ut sätter agendan och dom kommer trycka dit dig så jävla hårt dom kan. Vill man få sympati för misstag får man ju för fan börja med att öppet gå med på att man gjort misstagen
Citera
2022-09-18, 21:50
Medlem
stureplan08s avatar
Snubben groomar barn helt öppet på Instagram, bara gå in och kolla.

"Patient 69"
"Vill du rida tillsammans med mig?"

Listan kan göras lång.

#Polismyndigheten
Citera
2022-09-18, 21:52
Medlem
Vad är det för ”hemlighetsklipp” någon skrev om?
Citera
2022-09-18, 21:58
Medlem
Tyrranics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersJohanssen
Har du köpt hans stringtrosor till dina barn?

Är du efterbliven? Har skrivit i två inlägg att jag inte tål killen.
Citera
2022-09-18, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tyrranic
Tycker bara det är konstigt att du säger att han inte anspelar på sex sen säljer han stringtrosor med sitt ansikte på till barn.
Citera
2022-09-18, 22:07
Medlem
SvenBergmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Okej, sålde är väl den faktiska sanningen.
https://youtu.be/1LPyrPtAtL0?t=538

Usch fy fan vad äckligt 🤮
Citera
2022-09-18, 22:08
Medlem
Han har ju också ljugit om sin ålder och sagt att han är betydligt yngre än 24 år, det tycker jag är något av det mest oroande. Otroligt vanligt bland groomare. På hans födelsedagsposter på Instagram från i somras kan man läsa kommentarer som "Du sa att du var typ 16 på TikTok" och andra förvirrande kommentarer från fans (barn).

Också jääävligt äckligt att läsa alla kommentarer om "Birthday sex" (nån av hans keffa låtar) från BARN.

Och så.. hans morsa som sitter och kommenterar "Din mamma" till tonåringar. Fresh. Hela familjen är sjuk.
Citera
2022-09-18, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tyrranic

Citat:
Ursprungligen postat av AndersJohanssen
Tycker bara det är konstigt att du säger att han inte anspelar på sex sen säljer han stringtrosor med sitt ansikte på till barn.

Läs igen:

Jag tål verkligen inte killen, men barnen har velat se hans klipp många gånger, men det är inget sexuellt anspelade i dessa. Det handlar om att sitta i en pool längst tid, köpa en bil och köra lottning av vad man ska äta för äckligt typ.

Barnen har sett ett antal klipp men ingenting sexuellt anspelades just på dessa videos.
Tror inte Tyrranic har granskat varenda jävla video som andra förmodligen har gjort.
Kom ihåg att många här har inte ens sett ett enda klipp utav denna fjanten Rasmusson :P
Citera
2022-09-18, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diminutive
Han har ju också ljugit om sin ålder och sagt att han är betydligt yngre än 24 år, det tycker jag är något av det mest oroande. Otroligt vanligt bland groomare. På hans födelsedagsposter på Instagram från i somras kan man läsa kommentarer som "Du sa att du var typ 16 på TikTok" och andra förvirrande kommentarer från fans (barn).

Också jääävligt äckligt att läsa alla kommentarer om "Birthday sex" (nån av hans keffa låtar) från BARN.

Och så.. hans morsa som sitter och kommenterar "Din mamma" till tonåringar. Fresh. Hela familjen är sjuk.

Ngl, jag trodde att han var typ 16-17, men det är ju klart att det är så man vill se ut och klä sig.
Citera
2022-09-18, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Ngl, jag trodde att han var typ 16-17, men det är ju klart att det är så man vill se ut och klä sig.
Ja det blir ju lättare att ragga småbarn om dom tror att man är i någorlunda lika ålder. Välkänt knep.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in