2022-09-17, 12:28
  #2161
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagheterHenrik
... Och det är så extremt roligt att se er lättkränkta vänstermänniskor gråta över såna här skitsaker! Klassiskt moralister under moralpaniker!

VI MÅSTE TILLSAMMANS VARA STARKA FÖR ATT KLARA AV DETTA TRAUMA!!

STYRKEKRAMAR ❤️❤️

Vem gråter? Gå och lägg dig nu och sov ruset av dig inann du skämmer ut dig ännu mer.

EDIT: När motståndarlaget gör självmål gråter man inte, den liknelsen borde du kunna förstå.


Men du kopierar antagligen in dina svar utan att läsa...
__________________
Senast redigerad av TigerKid2 2022-09-17 kl. 13:19.
Citera
2022-09-17, 12:28
  #2162
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Gillar din skarpa argumentationsteknik.
Du kan alltså inte formulera en enda personlig mening som bekräftar ditt tidigare påstående att fyllenazzande Rebecka gör en finfint jobb?

Låg ton låg tankevärksamhet. Jag vet att du kan bättre här på jorden. Har aldrig du gjort något felsteg eller sagt någon groda? Du kanske rent av är fri från synder?
Citera
2022-09-17, 12:31
  #2163
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagheterHenrik
Gör ett handhjärta för att trösta alla som traumatiserats av grova skämt så ska du se att du får min respekt
Ah, det finns inget sätt alltså.
Du vill med andra ord inte uppnå något med det du skriver, än att tömma dina egna känslor över andra, som inte är orsaken till dina känslor.

Då vet vi
Citera
2022-09-17, 12:32
  #2164
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TigerKid2
Vem gråter? Gå och lägg dig nu och sov ruset av dig inann du skämmer ut dig ännu mer.
Som sagt, Styrkekramar till dig för att du ska kunna hantera detta hemska trauma du varit med om efter helg seger 🥺🥺❤️❤️
Citera
2022-09-17, 12:33
  #2165
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Truefighter
Låg ton låg tankevärksamhet. Jag vet att du kan bättre här på jorden. Har aldrig du gjort något felsteg eller sagt någon groda? Du kanske rent av är fri från synder?
Jag har faktiskt aldrig nazistskojat inför kameror i allmänheten. Jag har nog aldrig gjort det privat heller. Vilka är dessa människor som uppfattar det som något normalt man gör på fyllan? Rebecka kanske borde sluta dricka alkohol om hon gör sådant hon måste ångra hela tiden? Är hon alkis?
Citera
2022-09-17, 12:34
  #2166
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robbinist
Ah, det finns inget sätt alltså.
Du vill med andra ord inte uppnå något med det du skriver, än att tömma dina egna känslor över andra, som inte är orsaken till dina känslor.

Då vet vi
Jo jag sa ju att du ska göra handhjärtan till alla som gråter efter detta så får du min respekt! Gör det bara
Citera
2022-09-17, 12:38
  #2167
Medlem
Slaskmedias avatar
Fallenkvist må vara en mörkblond bimbo, men underskatta inte hennes position. Hon är ingen dussinlirare, och det är i den kontexten man måste tolka hennes uttalande.

På Expressens lista över Sveriges mäktigaste under 30 år för 2022 rankas hon som nummer elva. När artikeln skrevs var hon ihop med tvåan på listan, påläggskalven Tobias Andersson som är rättspolitisk talesperson i SD och som snackar återvandringståg till Kabul och förnedringsjobb för nioåringar.

När såna här saker händer i såna här kretsar, så är det svårt att bara rycka på axlarna. Fallenkvist är en vägvisare för vilken riktning SD kan ta i framtiden, och hur det snackas i den innersta kretsen.

Det här är farliga människor, som fostrats rätt in i en radikal häxkittel, och som saknar erfarenhet av riktiga jobb. Fallenkvist är inte ironisk, hon säger vad hon tycker och menar vad hon säger.

SD:are som är rädda om det Jimmie byggt upp borde fundera över om det verkligen är ett AfS man vill ha, eller ett regeringsdugligt parti.

30 mäktigaste under 30
Citera
2022-09-17, 12:38
  #2168
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Jag har faktiskt aldrig nazistskojat inför kameror i allmänheten. Jag har nog aldrig gjort det privat heller. Vilka är dessa människor som uppfattar det som något normalt man gör på fyllan? Rebecka kanske borde sluta dricka alkohol om hon gör sådant hon måste ångra hela tiden? Är hon alkis?
Men nog har du väl sagt någon groda eller annat dumt någon gång som du nu dömer denna fina tjej om fast ingen är perfekt.
Erkän nu för alla kan fela ibland.
__________________
Senast redigerad av Truefighter 2022-09-17 kl. 12:43.
Citera
2022-09-17, 12:46
  #2169
Medlem
JustZlatans avatar
Är det hon som hinkar lådvin tillsammans Tobias Andersson på valnatten?
Citera
2022-09-17, 12:47
  #2170
Medlem
JojoRabbits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slaskmedia
Fallenkvist må vara en mörkblond bimbo, men underskatta inte hennes position. Hon är ingen dussinlirare, och det är i den kontexten man måste tolka hennes uttalande.

På Expressens lista över Sveriges mäktigaste under 30 år för 2022 rankas hon som nummer elva. När artikeln skrevs var hon ihop med tvåan på listan, påläggskalven Tobias Andersson som är rättspolitisk talesperson i SD och som snackar återvandringståg till Kabul och förnedringsjobb för nioåringar.

När såna här saker händer i såna här kretsar, så är det svårt att bara rycka på axlarna. Fallenkvist är en vägvisare för vilken riktning SD kan ta i framtiden, och hur det snackas i den innersta kretsen.

Det här är farliga människor, som fostrats rätt in i en radikal häxkittel, och som saknar erfarenhet av riktiga jobb. Fallenkvist är inte ironisk, hon säger vad hon tycker och menar vad hon säger.

SD:are som är rädda om det Jimmie byggt upp borde fundera över om det verkligen är ett AfS man vill ha, eller ett regeringsdugligt parti.

30 mäktigaste under 30

Någon skämtar på fyllan och du skiter på daj! Är jag den enda vänsterpersonen som garvar åt det roliga, finns det ingen humor kvar i vänstern än bajsnödig fjollor?
Citera
2022-09-17, 12:47
  #2171
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagheterHenrik
Jo jag sa ju att du ska göra handhjärtan till alla som gråter efter detta så får du min respekt! Gör det bara
Så att du ska ge mig rätt, igen? dvs det går inte vinna din respekt. Okej, jag har inget emot att få rätt igen då:

"Jag ger mina stora handhjärtan till Åkesson som gråter krokodiltårar så patetiskt, huga, varje gång han blir så fruktansvärt illa behandlad av allmänhet och vänster-korrupt media. som t.ex. visar video när JÅ säger invandrare från MENA är välkomna till Sverige i stor omfattning, så länge dom inte är muslimer o.dyl. Han hamnade t.o.m. i psykoterapi för emotionell utbrändhet pga av sånt, hamnade i spelmissbruk med, spelade bort flera hundra tusen av statens skattepengar.
Självklart *snyft snyft* ska vi stötta SD i att bygga en öst-tysk mur runt Sverige, och kasta ut all media, så slipper vi allt sånt här och Sverige kan bli ett normalt och balanserat land igen. *klappar sympatiskt på gråtande JÅs axel*


Respekt nu?
__________________
Senast redigerad av Robbinist 2022-09-17 kl. 12:54.
Citera
2022-09-17, 12:50
  #2172
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Truefighter
Men nog har du väl sagt någon groda eller annat dumt någon gång som du nu dömer denna fina tjej om fast ingen är perfekt.
Erkän nu för alla kan fela ibland.
Vad har hennes utseende med detta att göra? Om du tycker någon ser fin ut så är det ok för den att komma med lite nazistanspelningar ibland?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in