Citat:
Ursprungligen postat av
Bahram
Jag fattar inte varför FB inte granskar såna inlägg.
Klippen du länkar till kommer från Masih Alinejad en propagandist som får västbetald för att sprida sånt skit. Ingen på klippet är Mahsa Amini. Svensk polis ingriper mycket värre så håll käften på dig. Ni dödar minderåriga i era förorter.
Mahsa Amini dog av hjärtattack under en konversation med polisen och ingen av klippen som antimuslimen Palmekiller lägger upp här är annat än BS.
Gå knulla din mamma PalmeKiller det hjälper dig att slappna av.
Iranska polisen publicerade videon för några timmar sen
https://media.khabaronline.ir/d/2022.../0/5745382.mp4
Ni svennar är massa fittor som ljuger om Iran 24/7. Mahsa dog pga att hon hade hjärtfel och olyckligt fick hon hjärtattack under en konversation med polisen.
Skäms på er Svenska Dagbladet.
Du anklagar andra för att ljuga och hitta på, sedan ljuger du och hittar på.
Jag förstår inte riktigt. Som skribenten ovanför skriver så om Sverige nu är för jäkla hemskt medans Iran är alldeles fantastiskt, varför bor du då inte i Iran?
Jag förstår inte hur man kan bo i ett land som man avskyr något helt otroligt mycket istället för att bo i det landet man har rötter i och avgudar.
Sverige är uppenbarligen så vitt skilt från muslimska länder att istället för att jämföra äpplen med päron så blir det snarare äpplen och en satellit. Alltså så långt ifrån varandra man bara kan komma.
Varför befinner sig ens muslimer överhuvudtaget i västvärlden som är så fruktansvärt hemskt när det finns jättemånga strikta muslimska länder att leva i?
Angående det här fallet. Tror du inte att det kan vara den offentliga beskrivningen från Iran som kan vara påhittad? Det ser helt klart bättre ut för Iran om kvinnan avled pga hjärtfel snanare än dödsmisshandel.
Sådant som kommer från den iranska regimen ska man nog ta lika seriöst som något från exempelvis CCP eller USSR.