2022-09-17, 00:07
Medlem
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Undrar var tusan Sara gör av sina barn när hon far runt? De kanske är stora nog att klara sig själva?

Hon struntade ju i barnen när de var små, så hon har väl inga problem med att samma göra när de vuxit upp.
Citera
2022-09-17, 00:11
Medlem
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Ja helt värdelöst för väldigt många vill se denna krutgumma igen. Jag gör jobbet, kysser Theas hand om det är vad som krävs. Tänk att ha tungviktaren Thea standby som kan rycka in omedelbart. Det är i alla fall vad som står i ingressen på Dumpen i Carlos-videon.

Snygg-Sara är nr 1 så klart och hon har varit väldigt stöttande och proffsig i pm men något mer lär det inte bli. Typ 15 % chans. Hon skrev att jag gärna får ringa och diskutera. INFOLINA kan intyga att det är sant.

Dumpen saknar dina swish GT, nu måste de tigga guldmynt på Facebook till SoP:s överlevnad.
Senast redigerad av UnitedKingdom 2022-09-17 kl. 00:15.
Citera
2022-09-17, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Matri-Arken
Tycker man att pedofilerna som filmas av dumpen.se inte förtjänar att hängas ut.
Då har man inte läst chattloggarna.

Det spelar ingen roll om en ”13-åring” initierar kontakt och för ett samtal med dig.
Som vuxen människa avslutar man konversationen. Punkt slut.
Det är barn vi pratar om! Tror man att denna 13-åring blir kåt av kukbilder och snuskiga meddelanden? Dessutom skickade av en gubbjävel som skulle kunna vara deras pappa.
Nej fy helvete, de som filmas och hänga ut har fått så många chanser att avbryta det som de håller på med. Det är liksom inte ett meddelande vi pratar om här, det är långa konversationer.

Och det är inte bara chattloggar. Ta t ex Robinson-gäddans telefonsnack. Ingen tveksamhet om att det både hade blivit småbarnsvåldtäkt, tortyr och kanske t o m mord i det fallet.

Och säkert i flera andra fall också, när en pedofil väl lyckas slå klorna i ett svagare offer och föra bort sitt offer till en enslig plats.
Citera
2022-09-17, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UnitedKingdom
Dumpen saknar dina swish GT, nu måste de tigga guldmynt på Facebook till SoP:s överlevnad.

Jodå jag swishar fortfarande.
Citera
2022-09-17, 00:44
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halte Harald
Skål turken tack för påminnelsen om ett av Gunvalds bästa förhör

Här är det: https://youtu.be/OPZ9FfcQh-A
Haha, skål på dig Harald! Jag mindes inte ordagrant citatet märkte jag. Men vad gör det. Vi firar att ännu en gädda blivit offentliggjord. Återstår att se hur hans statistik i Runkeeper förändras av detta. Kommer han promenera mer eller mindre än tidigare? En inte så vild gissning är att han isolerar sig mer och mer. Men vad gör det? Han har ju eftermiddagssol och möjlighet att njuta på sin balkong. Det är mer än vad Petra, 13 år, hade haft om han hade visat henne hur kräkreflexen fungerar. Såååå han kan dra åt helvete.
Citera
2022-09-17, 00:53
Medlem
hjaelploskilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Matri-Arken
Tycker man att pedofilerna som filmas av dumpen.se inte förtjänar att hängas ut.
Då har man inte läst chattloggarna.

Det spelar ingen roll om en ”13-åring” initierar kontakt och för ett samtal med dig.
Som vuxen människa avslutar man konversationen. Punkt slut.
Det är barn vi pratar om! Tror man att denna 13-åring blir kåt av kukbilder och snuskiga meddelanden? Dessutom skickade av en gubbjävel som skulle kunna vara deras pappa.
Nej fy helvete, de som filmas och hänga ut har fått så många chanser att avbryta det som de håller på med. Det är liksom inte ett meddelande vi pratar om här, det är långa konversationer.

Tror inte riktigt du har förstått vad det handlar om, det är inte pedofilerna det är synd om för att de hängs ut - det är nog ingen som tycker det - utan om deras familjer som ofrånkomligen drabbas av uthängningarna.
Citera
2022-09-17, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hjaelploskille
Tror inte riktigt du har förstått vad det handlar om, det är inte pedofilerna det är synd om för att de hängs ut - det är nog ingen som tycker det - utan om deras familjer som ofrånkomligen drabbas av uthängningarna.

Det är nog mer synd om den partner som INTE får veta att den äkta hälften/sambon vill våldta och skada barn.
Och kanske är det även en chans till upprättelse för pedofilens egna barn - som jag inte tror har gått helt oantastade i de flesta fall. Och för de föräldrar som kanske inte har superstor lust att släppa hem sina egna barn till en pedofil.
Citera
2022-09-17, 01:03
Medlem
hjaelploskilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KallaKarar
Det är nog mer synd om den partner som INTE får veta att den äkta hälften/sambon vill våldta och skada barn.
Och kanske är det även en chans till upprättelse för pedofilens egna barn - som jag inte tror har gått helt oantastade i de flesta fall. Och för de föräldrar som kanske inte har superstor lust att släppa hem sina egna barn till en pedofil.

Instämmer, men! Du gör ett tankefel. Du utgår från att det enda sättet för familjen att få reda på att sambon/maken vill våldta barn är genom att hänga ut denne, vilket inte är sant: det går att kontakta familjen privat med samma inspelning och samma chattloggar.
Citera
2022-09-17, 01:08
Medlem
Tycker att poängen borde vara att hjälpa barn. En grej jag reagerar på är att de på dumpen alltid säger ”vet du vad övergrepp mot barn kan leda till, jo missbruk, självskadebeteende, självmord…” men de nämner inte att offren själva kan bli pedofiler då beteendet normaliserats och fixerats genom trauma. Dagens offer är framtida förövare. Ska vi hindra barn från att våldtas måste vi ändra tankesätt. Pedofiler är nog smartare än vad som framkommer på dumpen, ingen sadist/seriepedo hade gått på det. Med andra ord känns det inte som att vi bekämpar något alls utan bara gör det värre genom att ta lagen i egna händer.

Jag hade supportat dem mycket ifall de istället för att hänga ut folk skulle lämna in materialet direkt till polisen.
Citera
2022-09-17, 01:08
Medlem
Citat:
Instämmer, men! Du gör ett tankefel. Du utgår från att det enda sättet för familjen att få reda på att sambon/maken vill våldta barn är genom att hänga ut denne, vilket inte är sant: det går att kontakta familjen privat med samma inspelning och samma chattloggar.

Och bör man då även kontakta skolkompisarnas föräldrar med denna information? Eller de ska bara släppa dit sina barn på vinst och förlust?

Och om peddot jobbar med eller är frivilligt aktiv med barn inblandade? Ska alla de som har barn i verksamheten personligen förses med dessa chattloggar och inspelningar?
Citera
2022-09-17, 01:14
Medlem
hjaelploskilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KallaKarar
Och bör man då även kontakta skolkompisarnas föräldrar med denna information? Eller de ska bara släppa dit sina barn på vinst och förlust?

Och om peddot jobbar med eller är frivilligt aktiv med barn inblandade? Ska alla de som har barn i verksamheten personligen förses med dessa chattloggar och inspelningar?

Ja, allt det går att göra med diskretion. Men det ger ju inte samma underhållningsvärde eller swishbidrag. För att inte tala om att det inte ger Patrik och Sara lika stor tillfredsställelse som de massiva uthängningarna.

I grund och botten stämmer det ju att om man inte vill hamna på Dumpen så ska man inte försöka ligga med barn, men jag tycker inte heller att barn och hustrur till pedofiler förtjänar att få sina liv förstörda pga en pappa och makes snedsteg.
Citera
2022-09-17, 01:21
Medlem
Citat:
Ja, allt det går att göra med diskretion. Men det ger ju inte samma underhållningsvärde eller swishbidrag. För att inte tala om att det inte ger Patrik och Sara lika stor tillfredsställelse som de massiva uthängningarna.

I grund och botten stämmer det ju att om man inte vill hamna på Dumpen så ska man inte försöka ligga med barn, men jag tycker inte heller att barn och hustrur till pedofiler förtjänar att få sina liv förstörda pga en pappa och makes snedsteg.

Är man barn eller hustru till en pedofil så har man redan fått sitt liv förstört.

Diskretion? Lika diskret som att tortera och våldta en treåring? Våldta en trasig 11-åring som lockats med en limpa cigg?

Om man inte strävar efter att våldta/tortera barn så hamnar man inte på Dumpen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in