Citat:
Ursprungligen postat av
Robbinist
Har det? Titta hur mycket jag skrivit i tråden då, du som hade kollat min inläggshistorik
Innan jag skrev här ikväll, nu för 15 min sen eller så, så hade jag bara skrivit 1 inlägg i tråden, som avslutade alla frågeställningar. Nej, shit nu ljög jag! Jag fick 2 följdfrågor tror jag också, ok 3 inlägg eller så då.
Vem av oss två är det som suttit här länge, och uppvisar ett oreglerat och traumatiskt beteende tycker du?
Börjar ana att din "dotter" kan heta Jack Daniels. Kan det stämma? Är ju fredag kväll trots allt

Svaret på frågan är du, eftersom du uppenbarligen är mer rädd och ledsen över ordvalet "helg seger" än att barn skjuts på lekplatser runtom i Sverige. Så traumat detta medfört hos dig och övriga politiskt korrekta människor är egentligen bara roligt, vilket alla utom ni ser! Det som är mindre roligt är att ni samtidigt fullständigt skiter i alla gruppvåldtäkter, skjutningar, förnedringsrån och misshandelsfall, vilket visar att er empati ni är så stolta över egentligen är icke-existerande...
Du såg ett foto på mig och min dotter och drar slutsatsen att den ser ut som en whiskyflaska? Vad heter din dotter då? Rökheroin? Det är inte bra för dig för det gör dig blind och ger dig hallucinationer. Hohojaja
PLEEEASE THINK OF THE CHILDREN!!!!😢😢🥺🥺