2022-09-16, 23:00
Medlem
gratrunkarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johkv637
Ja, men grundskolekunskaper har du inte, du är såklart grym på massa annat. vilket såklart är helt unikt....

du bestämmer inte i grundkunskap vad är det ens haha
Citera
2022-09-16, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robbinist
Har det? Titta hur mycket jag skrivit i tråden då, du som hade kollat min inläggshistorik
Innan jag skrev här ikväll, nu för 15 min sen eller så, så hade jag bara skrivit 1 inlägg i tråden, som avslutade alla frågeställningar. Nej, shit nu ljög jag! Jag fick 2 följdfrågor tror jag också, ok 3 inlägg eller så då.

Vem av oss två är det som suttit här länge, och uppvisar ett oreglerat och traumatiskt beteende tycker du?

Börjar ana att din "dotter" kan heta Jack Daniels. Kan det stämma? Är ju fredag kväll trots allt
Svaret på frågan är du, eftersom du uppenbarligen är mer rädd och ledsen över ordvalet "helg seger" än att barn skjuts på lekplatser runtom i Sverige. Så traumat detta medfört hos dig och övriga politiskt korrekta människor är egentligen bara roligt, vilket alla utom ni ser! Det som är mindre roligt är att ni samtidigt fullständigt skiter i alla gruppvåldtäkter, skjutningar, förnedringsrån och misshandelsfall, vilket visar att er empati ni är så stolta över egentligen är icke-existerande...

Du såg ett foto på mig och min dotter och drar slutsatsen att den ser ut som en whiskyflaska? Vad heter din dotter då? Rökheroin? Det är inte bra för dig för det gör dig blind och ger dig hallucinationer. Hohojaja

PLEEEASE THINK OF THE CHILDREN!!!!😢😢🥺🥺
Senast redigerad av JagheterHenrik 2022-09-16 kl. 23:15.
Citera
2022-09-16, 23:11
Medlem
volvo 240s avatar
Sparka ut nazibruden för fan. Att hon ens har sådana tendenser inom sig visar ju vad det är för människa, gå över till AFS kanske.
Citera
2022-09-16, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johkv637
För att det kan vara ett av de mest intressanta politiska uttalandena de senaste 4 åren?
Av ren nyfikenhet, vilket är du mest kränkt av: detta uttalande eller att barn skjuts på lekplatser runtom i Sverige?
Citera
2022-09-16, 23:31
Medlem
SnilleFixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Sparka ut nazibruden för fan. Att hon ens har sådana tendenser inom sig visar ju vad det är för människa, gå över till AFS kanske.
Vaddå gå över till afs? nmr menar du kanske?
Citera
2022-09-16, 23:42
Medlem
Slaskmedias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagheterHenrik
Av ren nyfikenhet, vilket är du mest kränkt av: detta uttalande eller att barn skjuts på lekplatser runtom i Sverige?
Varför kan man inte reagera över båda delarna? Det skjuts på lekplatser och det är förjävligt, men på vilket sätt ursäktar det Fallenqvists urusla omdöme eller hennes nazi-flört?
Citera
2022-09-16, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Det är väldigt vanligt att man säger Helg Seger. Gör inte alla det på fredagarna i lunchrummet?
"Trevlig helg" säger de flesta på mitt jobb...
Citera
2022-09-16, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slaskmedia
Varför kan man inte reagera över båda delarna? Det skjuts på lekplatser och det är förjävligt, men på vilket sätt ursäktar det Fallenqvists urusla omdöme eller hennes nazi-flört?
Ska jag tolka ditt svar som att du tycker att "helg seger" är lika obehagligt som att barn skjuts på lekplatser i Sverige år 2022? Om inte, varför svarade du inte på min fråga? Är det svårt? För jag kan svara utan problem: Skjutningarna på lekplatser är miljarder gånger värre och borde därför uppröra er mer än detta uttalande, men ändå prioriteras alltid uttalanden bland hysteriska vänstermänniskor, både i Sverigeochvärlden (exempelvis Dave Chappelles show i USA)! Varför?
Senast redigerad av JagheterHenrik 2022-09-16 kl. 23:54.
Citera
2022-09-17, 00:19
Medlem
Nu var ju människan berusad och hade dåligt omdöme. Hon verkar faktiskt oseriös även i lite mer nyktert tillstånd.
Det kan man konstatera efter att ha sett två minuter på skräpkanalen Riks.
Dumt skämt, men man ska undvika att skämta om vår tids värsta krigsförbrytelse.
Citera
2022-09-17, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TigerKid2
"Trevlig helg" säger de flesta på mitt jobb...
På mitt jobb säger alla som i Hasse Ekmans elaka parodifilm:
"Hej Hildur". Och niger lite fjantigt.
Ty så sade den store auktoritäre ledaren.
Citera
2022-09-17, 00:31
Medlem
johkv637s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagheterHenrik
Förstår inte ens frågan om jag ska vara ärlig
Citera
2022-09-17, 00:32
Medlem
johkv637s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gratrunkarn
du bestämmer inte i grundkunskap vad är det ens haha
Nä, men jag kan ha viss aning i vad som behövs!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in