2022-09-16, 21:49
Medlem
solstrålars avatar
Varför diskuterar vi fortfarande det här? Fan va larvigt...
Citera
2022-09-16, 21:50
Medlem
Torch-McFlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grand-canyon
Bruna fröet gror när segern är inom räckhåll.
Gött
Citera
2022-09-16, 21:50
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solstrålar
Politikern är dum i huvudet och vänstermänniskorna bevisar att de är ännu större idioter. Konflikten kommer alltid att pågå.
Citera
2022-09-16, 21:57
Medlem
Nordoxens avatar
Vet ej vem hon är eller vilken position hon har. Det jag reagerade på var dock inte ordvalet, som uppenbarligen var ett fylloskämt, det jag reagerade på var snarare hur omogen och oprofessionell hon verkade vara. Vem super sig sig aspackad på en politisk valvaka och beter sig sådär i TV-sändning? Ytterst pinsamt. Man såg hur killen ville därifrån.

Med det sagt är detta hela världen? Nej, alla har vi gjort bort oss nån gång. Men klart vänstern försöker göra en höna av en fjäder som alltid.
Citera
2022-09-16, 22:25
Medlem
greta75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Rebecka har hetsat friskt i Riks, ett välorganiserat drev. Vad ville hon nu uppnå med sina insinuationer på hell seger?

”Ni hittar alla dessa legendariska klipp på Youtube”, basunerade Rebecka Fallenkvist, frontfigur för SD:s mediesatsning Riks, ut när hon konfronterades med ett axplock av den groteska smutskastning av Lööf som Riks ägnat sig åt de senaste månaderna.
Och följde sedan upp sin tweet med tillkännagivandet att ”Annie Lööf är en fara för vårt land och jag gör mer än gärna 120 videos till!!!!”.
https://www.dn.se/kultur/johan-hilton-jag-onskar-att-jag-var-forvanad-over-att-annie-loof-var-maltavla/

Det var en inblick i hur snacket går i Sd. De har väl garvat år det "skämtet" vid borden tidigare. Eftersom RF var full slank det bara ut; hon gjorde en stor missbedömning.

De har helt enkelt en riktigt risig kultur i Sd och det är fruktansvärt pinsamt att detta hände på valnatten av alla dagar.

Sd tycker hon är viktig, skiter i det och låter det istället ebba ut.
Citera
Medlem
Jimmie Åkesson: "KALLAR DU MIG FÖR NAZIST!?"

Ja, Jimmie Åkesson. Vi kallar er nazister. Eftersom era medlemmar säger Helg Seger! på er valvaka. Därför kallar vi er NAZISTER. Äckliga jävla NAZISTER!
Citera
Medlem
gratrunkarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordoxen
Vet ej vem hon är eller vilken position hon har. Det jag reagerade på var dock inte ordvalet, som uppenbarligen var ett fylloskämt, det jag reagerade på var snarare hur omogen och oprofessionell hon verkade vara. Vem super sig sig aspackad på en politisk valvaka och beter sig sådär i TV-sändning? Ytterst pinsamt. Man såg hur killen ville därifrån.

Med det sagt är detta hela världen? Nej, alla har vi gjort bort oss nån gång. Men klart vänstern försöker göra en höna av en fjäder som alltid.

jag har sagt hell seger ganska mycket när jag tycker det är bra och jag vinner ganska vanlig sett att säga endå tycker jag nog om man tänker efter på ett icke-pk sätt
Citera
2022-09-16, 22:28
Medlem
johkv637s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solstrålar
För att det kan vara ett av de mest intressanta politiska uttalandena de senaste 4 åren?
Citera
2022-09-16, 22:31
Medlem
johkv637s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gratrunkarn
jag har sagt hell seger ganska mycket när jag tycker det är bra och jag vinner ganska vanlig sett att säga endå tycker jag nog om man tänker efter på ett icke-pk sätt

Jo, men du heter Gratrunkarn och kan inte ens högstadiesvenska....
Citera
2022-09-16, 22:43
Medlem
gratrunkarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johkv637
Jo, men du heter Gratrunkarn och kan inte ens högstadiesvenska....

jag kan ganska bra många saker och låter mig inte påverkas av andras sanningar jag söker en egen sanning
Citera
2022-09-16, 22:56
Medlem
Passande med brun klänning
Citera
2022-09-16, 22:58
Medlem
johkv637s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gratrunkarn
jag kan ganska bra många saker och låter mig inte påverkas av andras sanningar jag söker en egen sanning

Ja, men grundskolekunskaper har du inte, du är såklart grym på massa annat. vilket såklart är helt unikt....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in