Citat:
Ursprungligen postat av
Alsson
Jag är övertygad om att om det skulle bli en omröstning i tråden om huruvida dina lögner eller Sarumans kloka inlägg skulle innebära avstängning så skulle du få lämna tråden.
Dina åsikter är förbannat obehagliga och bör förpassas till ett land som är hermetiskt tillslutet, t.ex. Nordkorea
Vilken tur då att forumet styrs av regler och inte av nån form av omröstningar från IQ90 individer med 3 diagnoser som tror att twitter, expressen eller dumma möpar som Lars Wideräng vet nåt om verkligheten.
Ta chansen istället att lyssna på motsatta eller objektiva argument som mina. Du behöver inte hålla med, men var inte en snowflake och blir upprörd av att det finns folk som inte sitter och håller med om allt propagandan säger att du ska tycka utan att iaf försöka tänka själva.
Mitt argument är att Ryssar, judar, eskimåer eller kineser inte är medfött onda. Det kallas geopolitik eller kultur. Kan vi förstå dom så kan vi hantera dom lättare, vårt mål är väl inte att utrota dom?
Förra stora kriget skulle vi döda alla tyskar, italienare och japaner. Nu ska vi döda alla ryssar. Det svänger fort