2022-09-16, 20:10
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagheterHenrik
JAA HERREGUD VAD HEMSKT!!! FÖRST KOM EN VIT, HETEROSEXUELL MAN OCH SA ATT DET BARA FINNS TVÅ KÖN OCH NU SÄGER EN SVERIGEDEMOKRAT "HELG SEGER"!!! JAG ÄR LIVRÄDD FÖR LIVET!!!! PLEEEASE THINK OF THE CHILDREN!!!😭😭😭😭
Citat:
JAAA GUUD VAD LÄSKIGT!!! OCH VET DU VAD JAG HÖRDE IDAG?? EN VIT, HETEROSEXUELL MAN KÖNSBESTÄMMA!! VI HAR NORMALISERAT RASISM OCH MISOGYNI TACK VARR REBECKAS "HELG SEGER"!! STYRKEKRAMAR OCH HANDHJÄRTAN TILL DIG SOM TRÖST 🥺🥺❤️❤️
Sök hjälp.
.... Iaf med caps lock.
Citera
2022-09-16, 20:10
Medlem
Vafan diskuterar folk fortfarande det här?
Det hela var ju avgjort säkert hundratals inlägg bakåt i tråden. Folk behöver skaffa sig ett liv.
Citera
2022-09-16, 20:12
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robbinist
Det hela var ju avgjort säkert hundratals inlägg bakåt i tråden. Folk behöver skaffa sig ett liv.
Gäller tydligen dig också.
Du bryr dig.
Citera
2022-09-16, 20:21
Medlem
Citat:
Bryr mig om ämnet? Nej det är 100% klart sen väldigt länge.
Du ser mig inte diskutera ämnet, eller hur?
Jag bara kommenterade att tråden ligger så högt fortfarande, hur komiskt det är.
När/om du får barn, kommer du isf bli 'vänstermänniska' med. Tro mig.
Jag har en dotter, och jag är inte vänstermänniska för det!

När du slutar låta dig hjärntvättas av massmedierna, börjar arbeta och blir mer social kommer du också bli högermänniska.

Men jag ska inte vara elak nu i denna läskiga tid med nynazistiska, heroinmissbrukande och massmördar-Rebeckor går omkring och skriker Helg Seger!! Det skapar ett sånt otroligt trauma redan hos er vänstermänniskor 🥺🥺🥺
Senast redigerad av JagheterHenrik 2022-09-16 kl. 20:24.
Citera
2022-09-16, 20:23
Medlem
Citat:
Jag har en dotter, och jag är inte vänstermänniska för det!
.. för du tänker inte på dina "baaaarn"? Då är man ju vänsterlagd. Eller?
Citera
2022-09-16, 20:24
Medlem
Citat:
.. för du tänker inte på dina "baaaarn"? Då är man ju vänsterlagd. Eller?
Tänker du på alla de barn som blivit skjutna tack vare den ökande kriminaliteten du och dina vänsterpolare skapat?? Ser ingenting i din kontohistorik...
Senast redigerad av JagheterHenrik 2022-09-16 kl. 20:31.
Citera
2022-09-16, 20:29
Medlem
Citat:

He he. Jag har hållit mig borta från den här idiottråden ett tag. Loggade in nu eftersom nyfikenheten tog över, jag ville se vad som ev tillkommit som gör att tråden lever. Svar, inget nytt har tillförts. Märkligt dock bur dessa ickepeoblem kan generera så mycket energi och aktivitet!
Citera
2022-09-16, 20:30
Medlem
Citat:
Tänker du på alla de barn som blivit skjutna tack vare den ökande kriminaliteten du och dina vänsterpolare skapat?? Ser ingenting i din kontohistorik...
Du sökte igenom min "inläggshistorik", på den 1 minut det tog mellan ditt och mitt inlägg?

Och Nej, jag tänker på att du uppenbarligen inte tycker det är viktigt att bry sig om barn, att det kännetecknar vänstermänniskor. Är det så mellan dig och din (påstådda) dotter?
Citera
2022-09-16, 20:32
Medlem
Citat:
Du sökte igenom min "inläggshistorik", på den 1 minut det tog mellan ditt och mitt inlägg?

Och Nej, jag tänker på att du uppenbarligen inte tycker det är viktigt att bry sig om barn, att det kännetecknar vänstermänniskor. Är det så mellan dig och din (påstådda) dotter?
Däremot hittade jag flera inlägg om hennes ord om Helg Seger! Det visar rätt tydligt att du är mer rädd för Rebecka Fallenkvist än att barn blir skjurna på lekplatser.

(Du är ju en idiot så du fattar inte att mina "THINK OF THE CHILDREN!!" bara anspelar på hur jävla hysteriska ni vänsteridioter blir av skitsaker, allt från Dave Chappelles ståuppkomik till att det finns herr- och damtoaletter). Borde inte du vara mer orolig för den ökande kriminaliteten om du nu skulle ha barn?

Så sug min kuk och le daddy 🤟
Citera
2022-09-16, 20:34
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bebbanburg
He he. Jag har hållit mig borta från den här idiottråden ett tag. Loggade in nu eftersom nyfikenheten tog över, jag ville se vad som ev tillkommit som gör att tråden lever. Svar, inget nytt har tillförts. Märkligt dock bur dessa ickepeoblem kan generera så mycket energi och aktivitet!
Lustigt nog är det nog i huvudsak SDare som håller liv i tråden med sina försvarstal och försök till bortförklaringar.

Att politiker insinuerar på hell seger är inget "ickeproblem".
Citera
2022-09-16, 20:37
Medlem
rrpipers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RogerTomat
Men lägg ner. Va fan tror du 😅😅😅

Nej jag fattar ingenting. Vem går omkring och säger "Hell seger" och varför skulle det vara en grej? Jag känner till att det fanns en politisk gruppering som kallade sig nazister som sa liknande saker och dödade 6 miljoner judar. Men jag känner även till att det fanns en politisk gruppering som kallade sina partivänner "karmater" och dödade X antal fler miljoner än så. Hela jävla vänstern kallar varandra för kamrater i sann Stalinistisk anda hela jävla tiden. Vänsterhyckleristarna hycklar alltid för deras idologi är ett enda stort hyckleri.
Citera
2022-09-16, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rrpiper
Nej jag fattar ingenting. Vem går omkring och säger "Hell seger" och varför skulle det vara en grej? Jag känner till att det fanns en politisk gruppering som kallade sig nazister som sa liknande saker och dödade 6 miljoner judar. Men jag känner även till att det fanns en politisk gruppering som kallade sina partivänner "karmater" och dödade X antal fler miljoner än så. Hela jävla vänstern kallar varandra för kamrater i sann Stalinistisk anda hela jävla tiden. Vänsterhyckleristarna hycklar alltid för deras idologi är ett enda stort hyckleri.
Alla vänstermänniskor är bittra över valresultatet och använder den här händelsen som en slags kanalisering för deras grinande
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in