2022-09-16, 14:38
Avslutad
Låter som det kriminella mc gänget Bandidos

Någon som kan intyg den tysta stilla kriminaliteten som under många år försökt få fäste i U-hamn.
Knarket kommer ju från dem ..

De nya lagarna kommer att göra det omöjligt för den kriminella världen.
Senast redigerad av Massonite 2022-09-16 kl. 14:41.
Citera
2022-09-16, 14:39
Avslutad
Hur i helvetet kan han vara anhållen för MORD!? Vad fan är det för fel på sverige?! Självförsvar ju! Dråp som värst! Han har väl för faan inte planerat att begå detta dådet!

Det finns ingen nödvärnsrätt i sverige över huvud taget. Jag kommer aldrig hjälpa någon i nöd någonsin, våldtagen eller knivad, det blir bara en själv som åker in så det sjunger om det i det här sjuka jävla pisslandet.
Citera
2022-09-16, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laila01
Då kanske du borde lägga lite fokus på pundaren Noah som sålde till små barn och hade små tjejer i sin lägenhet.

Fram med bevis på att N sålde till barn ´annars är det bara en trådsamling Är du svartsjuk på att N hade en flickvän? . Och varför kalla N för pundare, när ni inte är bättre själv.
Citera
2022-09-16, 14:43
Medlem
Snabbadojors avatar
Citat:
Finns hur många som helst.

Det räcker om du har två till exempel.

Citat:
Då hade hon nog varit anhållen 😂😂

Det är första häktning idag.
Antar att ni är någorlunda berest i det svenska rättssystemet och att detta fall kommer antagligen bli en riktig "surdeg" med otaliga förhör och garanterat fler gripanden.
Citera
2022-09-16, 14:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av bubblan32
Fram med bevis på att N sålde till barn ´annars är det bara en trådsamling Är du svartsjuk på att N hade en flickvän? . Och varför kalla N för pundare, när ni inte är bättre själv.
Typiskt Bandidos metoder att gå till yngre och barn , för att lura dem ..,
Citera
2022-09-16, 14:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ossianassar
Hur i helvetet kan han vara anhållen för MORD!? Vad fan är det för fel på sverige?! Självförsvar ju! Dråp som värst! Han har väl för faan inte planerat att begå detta dådet!

Det finns ingen nödvärnsrätt i sverige över huvud taget. Jag kommer aldrig hjälpa någon i nöd någonsin, våldtagen eller knivad, det blir bara en själv som åker in så det sjunger om det i det här sjuka jävla pisslandet.

Dom måste rubricera det som mord innan det är helt klartlagt vad som hänt. Att han häktas är fullt naturligt då dom inte kan vara säkra på händelseförloppet.
Citera
2022-09-16, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henry644
bra sammanfattning om dubbelmordet fram tills nu https://www.youtube.com/watch?v=DjXWYIRq17w
Är man förvånad över att det var afghanska medborgare
Citera
2022-09-16, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av atinySetare
Är man förvånad över att det var afghanska medborgare

Min vän, nu skall vi inte vara så snabba att döma. Det kan finnas en förklaring till det som inträffat. Vi får se.

#vistårinteut

Rymdkram.
Citera
2022-09-16, 14:50
Avslutad
Om man säljer knark och sysslar med mord och annat skit så får man skylla sig själv. .Karma är en bitch. Droger ,mord, gängkriminalitet. = Förhoppningsvis livstid för detta
Citera
2022-09-16, 14:52
Medlem
Snabbadojors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ossianassar

Det är åklagaren som har satt mord. (verkar självsäkert)
Det finns garanterat dråp som alternativ.
Citera
2022-09-16, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snabbadojor

Det räcker om du har två till exempel.

Det är första häktning idag.
Antar att ni är någorlunda berest i det svenska rättssystemet och att detta fall kommer antagligen bli en riktig "surdeg" med otaliga förhör och garanterat fler gripanden.
Vill ni ha fler exempel? Anders Ebenhart SD politikern .
Citera
2022-09-16, 15:01
Medlem
Citat:
Vi har inte sagt att vi är bättre själva men irriterande att allt som händer skylls på invandrare. Ja är pundare och har åkt fast tidigare. Skulle det vara en 20 åring invandrare som hade en 16 åring tjej hemma, hade du reagerat som du gör nu? Oj va svartsjuk jag blir, dags att skaffa mig en flickvän .

Som inte invandrare i 20 års åldern har yngre flickvänner? Har då sätt en hel del hur det går till, har för ett par år sedan jobbat på ett Camp, så jag vet nog. Är bara tråkigt att N var tvungen att göra som han gjorde. Vem ger folk rätt att komma in balkongvägen? Här i Sverige får man lära sig att ringa på lägenhetsdörren och öppnar ingen går man där ifrån.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in