2022-09-16, 01:16
Medlem
JagMatarHuslimers avatar
Riktigt opassande av Rebecka. Vidrigt måste jag säga. Nazismen är inget man någonsin ska anspela på
Citera
2022-09-16, 01:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OliverCromwell
Nu pratar jag inte om fyllan eller beteendet.

Men detta var inget jävla nazi-skämt! Det är ni som gör en höna av en icke-existerande fjäder!

Ändå har hon gått ut och sagt att hon gjorde det för att provocera. Om hon då medvetet sagt något som ska "övertolkas" så borde hon ju även förstått vad det skulle tolkas som??

Rebecka Fallenkvist skriver i en kommentar till Expressen att hon sa ”helg seger” i ett försök att spela på ”medias sedvanliga övertolkningar”.

”Så här i efterhand inser jag att det var onödigt”, skriver hon.
Citera
2022-09-16, 03:48
Medlem
Manginazs avatar
Hade hon pissat ner sig framför kameran och slickat upp det så hade hon framstått som klokare än nu.
Citera
2022-09-16, 04:59
Medlem
LeCastles avatar
Så farligt var det inte.
Var en finsk politiker som sade att han ville skicka hem alla somalier på fyllan. Det blev förlåtet när han bad om ursäkt dagen efter. Tänk om det hade hänt i Sverige.
Citat:
Ursprungligen postat av mindstream
Jaha. Veganer påminner mig om Hitler, eftersom Hitler var vegan. Veganer borde ha lite lägre svansföring.
Han var vegetarian för att han gick ned i vikt i fängelset horunge.
Senast redigerad av LeCastle 2022-09-16 kl. 05:01.
Citera
2022-09-16, 06:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WakeUpWakeUp
Oskyldigt? Osmakligt rättare sagt. Förintelsen är inget roligt, det är något folk inte vill bli påminda om.
Bullshit, det finns hur många filmer, dokumentärer, serier, böcker, artiklar, och spel som helst om det. Det är ju extremt vanligt i alla former av media. Folk gillar uppenbarligen att älta i skiten. Massor av övriga jobb om det med. Det är hur många som helst som jobbar med och tjänar pengar på den historiska händelsen även idag. Komik om nazism är verkligen inte ovanligt heller. I sketcher och teater är hitlerparodier frekvent förekommande.

Youtube memen där Hitler blir arg men man lägger in andra ord i subtitle är ju kul tex, och väldigt vanlig. Du har säkert själv skrattat åt någon sådan, och då är du en hycklare.

Citat:
Själva Hitler sköt sig själv när han insåg vilket vedervärdigt monster han var och detta säger jag som inte är prosionistisk ens.
Vad fan vet du om vad som rörde sig i skallen på den mannen när han sköt sig? ”När han insåg”…. Bullshit!
Senast redigerad av Macbajs 2022-09-16 kl. 06:51.
Citera
2022-09-16, 06:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TungPhung
Vilka pantade människor ni är. Verkligen som att lura barn med godis.
Eller är ni bara rasister själva och försöker bortförklara hennes naziststämpel.

Men oavsett tack vare är dumhet och naivitet så har vi fått in sånt här slödder som ska ha inflytande i Sverige. Sverige som är genomsnitt ett av dem mest intelligenta länderna på denna planet. Men tyvärr har vi också rötägg som er med rösträtt.
vilken naziststämpel, du är som han pansargeneralen som ser nazister i varenda buske
Citera
2022-09-16, 07:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B-a-c-k-f-l-a-s-h
Det är dock sossarnas antisemitiska politik som gör att judarna flyr från Malmö.

Där sade du ett sanningens ord! Sossarnas valboskap från ökenländerna HATAR judar, men det pratas det minsann inte om i Stasimedia. SD som parti är en fis i rymden jämfört med vad muslimerna kan och kommer att ställa till med i vårt land. Nästa val är Nyans väldigt mkt större, sanna mina ord.
Vad vill vi helst se, en full bimbo som gör bort sig med ett löjligt "skämt" på en valvaka eller en islamist som vrålar Allahu Akhbar? Just asking..
Citera
2022-09-16, 07:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Skulle inte en person av rumänsk ursprung vara kapabel att uttrycka sig i nazitermer eller vad försöker DIN högerhjärna bortförklara?

Hon har totalt gjort bort sig. Thats it.

Och du reagerar på sedvanligt infantilt sätt precis som jag skrev.
En massa bs och bortförklaringar.

✔️Tack för att du bekräftar det förutsägbara mönstret 👍

Håller med dig i sak, hon skämde ut sig. Men vad hade du sagt om en islamist från partiet Nyans skrikit Allahu Akhbar under samma valvaka, till samma reporter?
Skillnaden hade väl iofs varit att han hade varit beväpnad med en Kalashnikov istället för ett vinglas 🤷🏼‍♂️
Citera
2022-09-16, 07:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anktalare
Hon skämtade såklart inte, men det är inte det som är det pinsamma här, utan det är hur hon beter sig mot reportern. Är man sådär full så tar man en taxi hem, eller ställer in intervjuerna.

Jag tycker iofs lite synd om reportern men såg han inte redan innan att hon inte var i slag för en liveintervju? Tycker en del av ansvaret ligger på honom också, faktiskt.
Citera
2022-09-16, 07:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goosehunter
Personligen hade jag fotat henne om jag var Jimmie. Därför det är så korkat gjort. Reaktionen som skulle komma var given och det underminerar SDs trovärdighet. Att det var menat som ett skämt förstår nog alla. Men det var ett plumpt skämt med dålig tajming.

Eller hur? Dock dras det alldeles för stora växlar av det hela.
Hade varit kul om ett invandringsvurmande partis medlem under samma valvaka (fyllefest) sagt något i stil med "det är fest, alla har bar"
Citera
2022-09-16, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ProGBG
Frågan är om du verkligen har sett intervjuen eller om du bara är blåst

Självklart såg jag intervjun. En apa kunde direkt se utan att googla ”Hell Seger” för att veta vad hon diskret ville få sagt.
Citera
2022-09-16, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TungPhung
Självklart såg jag intervjun. En apa kunde direkt se utan att googla ”Hell Seger” för att veta vad hon diskret ville få sagt.

Uppenbarligen inte
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in