2022-09-15, 21:57
Medlem
PaaloAaltos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Varför inte? Jag skämtar mer än gärna om min sk "nazism" och då är jag arbetarvänster och Sveriges minst rasistiska man (bara Jan Guillou som är mindre). Brukar skämta om "judeproblemet", det är en jävligt bra isbrytare när man/jag är på fest.
Det är kul att skämta.

Ordvalet är det som avslöjar dig. Judeskämt är inte en hundvissla till extremhögerns discord-kanaler.
Citera
2022-09-15, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bizmarck
Att SD skall vinna på en helg?
Vad betyder det egentligen?

Hon kanske var förvånad över att valet var på en helg. En söndag. Aldrig hänt förut liksom… Helt unikt… . 😁😅🙈
Citera
2022-09-15, 22:08
Medlem
jnilssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slaskmedia
Hon är väl rumän?
Jo, och det ligger rätt skön ironi i det. De människor som svenska "antirasister" jobbat stenhårt för att importera är 10 ggr mer etnocentriska ("rasistiska" med "antirasistens" terminologi) än svenskar.

De folkgrupper som inte är etnocentriska i områden på jordklotet utan vinter existerar inte. Har de ens funnits har de utplånats.

Världskarta över "rasism":
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2013/05/16/article-2325502-19D0189E000005DC-313_634x274.jpg
Citera
2022-09-15, 22:11
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PaaloAalto
Ordvalet är det som avslöjar dig. Judeskämt är inte en hundvissla till extremhögerns discord-kanaler.

Det är ordvalet som visar att jag följt "nazister" i 20 år? Det är att du öht vet vad discord är som visar på din exremism.
Vad fan är en "discord-kanal"?

Vilket är ordvalet som avslöjar mig?
Citera
2022-09-15, 23:04
Avstängd
OliverCromwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fululf
Det är väl visst i närheten. Kan knappt komma på något som är mer i närheten än "helg seger".

"Hell Neger" är till exempel mycket närmare "Hell Seger" än "Helg Seger".

Men visst, ni skitnödiga vänsterliberaler hör väl det ni vill höra.
Citera
2022-09-15, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TungPhung
Vilka pantade människor ni är. Verkligen som att lura barn med godis.
Eller är ni bara rasister själva och försöker bortförklara hennes naziststämpel.

Men oavsett tack vare är dumhet och naivitet så har vi fått in sånt här slödder som ska ha inflytande i Sverige. Sverige som är genomsnitt ett av dem mest intelligenta länderna på denna planet. Men tyvärr har vi också rötägg som er med rösträtt.

Frågan är om du verkligen har sett intervjuen eller om du bara är blåst
Citera
2022-09-15, 23:10
Medlem
Flammarions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jnilsson
Frasen finns inte på svenska.

Det vet jag. Vi syftade såklart på Rebeckas uttryck.
Citera
2022-09-15, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OliverCromwell

Varför ursäktar du detta beteende? Vill du ha högt uppsatta politiker i SD som anser det vara lämpligt att bete sig som en fjortis på fyllan och dra nazistskämt bara för att väcka anstöt? Det är ju inte speciellt förtroendegivande beteende, men du skiter kanske i att politikerna också måste utföra mer än att bara skylla allt på sossar/invandrare nu när de sitter i majoritet?
Citera
2022-09-15, 23:20
Avstängd
OliverCromwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crocat
Varför ursäktar du detta beteende? Vill du ha högt uppsatta politiker i SD som anser det vara lämpligt att bete sig som en fjortis på fyllan och dra nazistskämt bara för att väcka anstöt? Det är ju inte speciellt förtroendegivande beteende, men du skiter kanske i att politikerna också måste utföra mer än att bara skylla allt på sossar/invandrare nu när de sitter i majoritet?

Nu pratar jag inte om fyllan eller beteendet.

Men detta var inget jävla nazi-skämt! Det är ni som gör en höna av en icke-existerande fjäder!
Citera
2022-09-15, 23:35
Medlem
distraktions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jnilsson
Jo, och det ligger rätt skön ironi i det. De människor som svenska "antirasister" jobbat stenhårt för att importera är 10 ggr mer etnocentriska ("rasistiska" med "antirasistens" terminologi) än svenskar.

De folkgrupper som inte är etnocentriska i områden på jordklotet utan vinter existerar inte. Har de ens funnits har de utplånats.

Världskarta över "rasism":
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2013/05/16/article-2325502-19D0189E000005DC-313_634x274.jpg
Frankrike sticker ut. Antagligen för att de har så stor del afrikanska invandrare som inte vill bo nära varandra eller med judar.
Citera
2022-09-15, 23:37
Medlem
Krickedixans avatar
Citat:

Varför försvarar du en full dum brud som inte kan uppföra sig. Pinsamt om tex Magdalena Andersson eller Ulf Kristersson eller någon annan politiker skulle uppföra sig som hon. Vilket liv det hade blivit då.
Jag säger bara - IQ fiskmås

Att hon sedan tycker hon är häftig och vill vara nazist gör ju inte saken bättre
Nä fy fan
Senast redigerad av Krickedixan 2022-09-16 kl. 00:02.
Citera
2022-09-15, 23:43
Medlem
Krickedixans avatar
Citat:
Men sluta nu!

Hon sa klart och tydligt "Helg Seger", det är inte i närheten av "Hell Seger".

Ni har fan SD-tourettes!

Vilken människa säger Helg seger
Det finns inget uttryck i svenskan
Vad betyder det ?
Vilket larv
Självklart skulle hon säga Hell Seger men hon han ändra sig och även ändra sig igen till seger helg
Är folk så naiva så de inte fattar detta
Tjejen är en urblåst nazist sympatisör

Var i Sverige bor denna tjej?
Ska hon sitta i någon kommun , är hon politiker eller bara en utfyllnad på SD:s fester. Groupie?!
Vad har hon för roll?
Vem vill ha denna människa i sitt team
Så pinsamt dåligt
Stackars Sverige
Senast redigerad av Krickedixan 2022-09-15 kl. 23:50.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in