2022-09-15, 11:35
Medlem
Hej! Som rubriken lyder. Jag behöver en extra mobil då jag inte vill använda min personliga lur att ge ut till eleverna jag ger gitarrlektioner. De flesta kort man laddar på verkar bara gälla i 30 dagar. Jag kommer ringa och texta väldigt sällan så jag söker ett kort man kan ladda på en gång - utan att det tickar på sen.

Någon idé?
Citera
2022-09-15, 11:44
Medlem
Megaforces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av odessa7
Hej! Som rubriken lyder. Jag behöver en extra mobil då jag inte vill använda min personliga lur att ge ut till eleverna jag ger gitarrlektioner. De flesta kort man laddar på verkar bara gälla i 30 dagar. Jag kommer ringa och texta väldigt sällan så jag söker ett kort man kan ladda på en gång - utan att det tickar på sen.

Någon idé?

Telia har kontantkort som funkar i 12 månader dvs du måste ladda om kortet under den 13 månaden för att det inte skall annulleras månad 14 och inbetald belopp försvinner.
Citera
2022-09-15, 11:44
Medlem
Narutoshippchops avatar
Kolla fello.
Citera
2022-09-15, 11:51
Medlem
kimdah2002s avatar
Halebop GO räcker om du tankar på 50:- och sedan använder (skickar ett sms eller ringer ett samtal) en gång om året. Då räcker de 50:- i typ 20 år om du är snål ;-)
Citera
2022-09-15, 12:42
Medlem
Hackergirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kimdah2002
Halebop GO räcker om du tankar på 50:- och sedan använder (skickar ett sms eller ringer ett samtal) en gång om året. Då räcker de 50:- i typ 20 år om du är snål ;-)
+1
Citera
2022-09-15, 17:58
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megaforce
Telia har kontantkort som funkar i 12 månader dvs du måste ladda om kortet under den 13 månaden för att det inte skall annulleras månad 14 och inbetald belopp försvinner.
Telia drar 15 kronor i månaden varje månad kortet INTE fylls på. jag bytte till Comviq på mina viltkameror när Felia började med detta för ett par år sedan.

TS. Comviq kan man fylla med 100kr och de 100kr är kvar nästa år, man måste dock fylla på en gång om år för att behålla numret. Bor du i Norrland eller åker dit på semester är det väldigt dålig täckning på många platser. Mellan och södra Sverige funkar det bra.
Citera
2022-09-15, 22:40
Medlem
3meters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av odessa7

Någon idé?
Wifog är vad du söker.
Citera
2022-09-16, 05:38
Medlem
Hackergirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3meter
Wifog är vad du söker.
+1 på den också.

Sveriges billigaste alternativ!
Citera
2022-09-16, 07:09
Medlem
Megaforces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hackergirl
+1 på den också.

Sveriges billigaste alternativ!

Fast de har ingen publik prislista för kontantkortspåfyllningar. Man måste ha konto där för att se den.
Citera
2022-09-16, 12:46
Medlem
Hackergirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megaforce
Fast de har ingen publik prislista för kontantkortspåfyllningar. Man måste ha konto där för att se den.
Copy and paste 🙃

Fyll på surf/telefoni
Du kan köpa våra påfyllningar för antingen poäng eller pengar. Påfyllningen finns kvar tills dess att du förbrukat den.

1 GB
39:- eller 2000 poäng
100 min & 100 sms
200 min
400 sms
5 GB
89:- eller 3500 poäng
10 GB
149:- eller 5500 poäng

Våra Abonnemang
Vid köp av våra betalabonnemang får du även bonuspoäng vid varje månatlig dragning efter köptillfället. All oanvänd surf från betalabonnemangen sparas. Du betalar ett reducerat pris för ett abonnemang som sätts upp mitt i månaden och din trafik tilldelas direkt. Därefter kommer månadskostnaden att dras den 26:e varje månad och tilldelningen av din påfyllning sker vid månadsskiftet.

Wifog Zero
0.5 GB

15 minuter & 20 sms

0 KR/MÅNAD
Wifog Small
1 GB

50 minuter & 50 sms

30 KR/MÅNAD
Wifog Medium
2 GB

200 minuter & fria sms

60 KR/MÅNAD