2022-09-15, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OmniCarnifex
Exakt.. Det är ju inte Dumpen som på måfå skriver till slumpvalda lättlurade män liksom.
Somliga får det att låta som om gäddorna duperats att sexchatta med någon de tror är barn trots att man ser att det är gäddorna som kontaktar fiskarna och dessutom inte har minsta problem när dessa säger att de är 13-14 år bara det kan hållas hemligt
Citera
2022-09-15, 15:49
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
Nytt napp #148
https://dumpen.se/2022/09/15/forvanad-gadda-fran-skelleftea-napp-148/?fbclid=IwAR3_uZCSY5Fk71qmXuKfhvTilMHi62Z3NzQAEyJ4 C3BE7OhSkvoyZ410ERc
Många norrlänningar nu, tre stycken på rad.
Citera
2022-09-15, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andsved
Någon som vet vem han är??

Ser honom då och då på mina promenader vi nickar åt varandra men vet ej vad han heter.
Citera
2022-09-15, 16:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Ber om ursäkt om jag var otydlig. Det var ett exempel för att åskådliggöra skillnad mellan verkliga barn/icke verkliga barn, verklig fara/icke verklig fara och verkligt brott/inget brott.
Får nog undvika den nivån av konceptualisering, verkar vara vissa med bristande uppfattningsförmåga för ett sådant resonemang.

Inte så långsökt??
Nåväl låt detta bli en minnesbeta
Citera
2022-09-15, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chrjoh242
Inte så långsökt??
Nåväl låt detta bli en minnesbeta
Minnesbeta gällande vad? Att du är enkelspårig?
Citera
2022-09-15, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Era jämförelser fascinerar mej.
Alltid ett nöje att läsa.
Läste du ursprungskommentaren?
Förklara gärna hur och varför det facinerar. Är intresserad.
Citera
2022-09-15, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Hur tror du fiskarna har hittat gäddorna och lyckats få dem att nappa på bete , självfallet genom att gäddorna simmat omkring och letat småfisk i olika forum
Du bekräftar ytterligare en gång...
Citera
2022-09-15, 16:10
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Ser honom då och då på mina promenader vi nickar åt varandra men vet ej vad han heter.
Sambo, gift eller singel, vet du?
Citera
2022-09-15, 16:18
Medlem
Citat:
Du bekräftar ytterligare en gång...
Hur tror du det går till, fiskarna skickar ut massutskick till vuxna män och undrar om de vill ha kontakt med någon på 14 år ?
Eller tror du att Dumpen får tips om att Anders Andersson försöker ta kontakt med barn på ett visst chattforum och att Dumpen då gör en profil som blir intressant för Anders ?
Citera
2022-09-15, 16:23
Avslutad
Citat:
Minnesbeta gällande vad? Att du är enkelspårig?
Att du målat i dig i ett hörn. Tips är att du tänker på din retorik. Att ha pöbeln mot sig är inget vidare
Citera
2022-09-15, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Hur tror du det går till, fiskarna skickar ut massutskick till vuxna män och undrar om de vill ha kontakt med någon på 14 år ?
Eller tror du att Dumpen får tips om att Anders Andersson försöker ta kontakt med barn på ett visst chattforum och att Dumpen då gör en profil som blir intressant för Anders ?
Men snälla du... nu snor du in dig i dina egna uttalanden så mycket att du glömmer frågan helt och hållet.
Citera
2022-09-15, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chrjoh242
Att du målat i dig i ett hörn. Tips är att du tänker på din retorik. Att ha pöbeln mot sig är inget vidare
Jag fattar verkligen inte vilket hörn du menar?
Jag ställde en fråga om ett moraliskt dilemma som kommentar till ett inlägg här. Ingen har ens brytt sig om att svara utan rabblar på allt möjligt annat.
Pöbeln mot mig på flashback är inte första gången. Det är alltid lika underhållande att se hur folk väljer att hoppa på istället för att faktiskt diskutera. Nästan så jag önskar att jag blev påhoppad av en dumpling på gatan
Senast redigerad av Ovetade 2022-09-15 kl. 16:27. Anledning: Felstavning
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in