Citat:
Ursprungligen postat av
bobo909
Oj, regnpojken som anser att folk bör boka läkartid och rådslå honom, som inte ens vet vad en interaktion är (vet hette det nu igen? "Kompeterar" med varann?

), ska nu även ge sina experttips i knivförsvar. Rednecken borde anlitat dina tjänster, före han skicka in sin insatsstyrka.
Ja, jag är en stolt incel född 00.
Ironi, vad är det nu igen? Jag har nämligen inte kapaciteten att bedöma vad som är det själv, som du kan se. Jag måste fråga först.
Oj, regnpojken som anser att folk bör boka läkartid och rådslå honom, som inte ens vet vad en interaktion är (vet hette det nu igen? "Kompeterar" med varann? )
Du får gärna citera där det framgår att jag inte vet vad interaktion är, eller är det dina påhittade halmgubbar du försöker använda dig av för att försöka vinna en diskussion?
ska nu även ge sina experttips i knivförsvar. Rednecken borde anlitat dina tjänster, före han skicka in sin insatsstyrka.
Det är okänt att det är väldigt svårt att försvara sig mot kniv attacker.
https://www.youtube.com/watch?v=jCrulYp4uWw
Finns oändligt många svar på de typiska youtube klicken med någon snubbe som säger, titta här så här avväpnar man någon som attackerar med kniv.
I verkligheten är det inte som på film eller vad någon instruktör visar.
Här kommer knivhugget från den här vinkeln, så här gör du för att möta detta, det måste väl ändå vilken 18+ åring som helst förstå att det inte är så lätt att skydda sig mot någon som hugger vilt oavsett om du är expert eller inte.
Sen att man har klipp på när folk står redo för att möta en kniv attack gör det bara ännu mera skrattretande.
Ja men idag ska vi se om det är svårt att väja för en älg i 100 km/h som kommer ut på ljusa dagen vid just här platsen utan störande moment som mörker, andra trafikanter, skog som skymmer sikten, älgen springer rakt över i konstant hastighet och stannar inte eller byter riktning.