2022-09-14, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket
TH har vel ikke enerett på tips. Smarte tipsere går til politiet, ikke til drapssiktede.
Håper Holden ble nedringt av folk som hadde sett mistenkelige nervøse menn med hund.

Jeg mener opprettelsen av "tipsmottaket" til Holden bare var enda et signal om
at TH har noe å skjule. Som med det meste bistandsforsvareren har foretatt seg.

Bare noen få dager etter at TH utlovet dusør kunne SH allerede slå fast at "tipsmottaket" hadde mottatt et "svært interessant tips".

SH var veldig tydelig. Det var visst av "stor interesse". I følge SH var det snakk om både "ny informasjon" og "viktig informasjon".
Nå - over 2 år senere - ser det ikke ut til at SHs informasjon har ledet til noe nytt i saken. Men han kommer kanskje tilbake til det senere.
Citera
2022-09-14, 18:42
Medlem
Sett første episode nå, jeg likte serien. En del virkelighet og den fiksjon.

Både Reddit og Flashback-trådene om saken blir nevnt forresten 😅
Citera
2022-09-14, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
Bare noen få dager etter at TH utlovet dusør kunne SH allerede slå fast at "tipsmottaket" hadde mottatt et "svært interessant tips".

SH var veldig tydelig. Det var visst av "stor interesse". I følge SH var det snakk om både "ny informasjon" og "viktig informasjon".
Nå - over 2 år senere - ser det ikke ut til at SHs informasjon har ledet til noe nytt i saken. Men han kommer kanskje tilbake til det senere.

Nok ett av de mange og krampeaktige forsøkene på å underbygge forestillingen om at det finnes en "ekte" Motpart.

Felles for disse utspillene er at de alltid bommer på timingen.

Det er meget avslørende.
Citera
2022-09-14, 18:55
Medlem
Jeg måtte se Netflix serien 😐 Den er faktisk ganske godt laget... nå er jeg bare på episode 2 da, men det er høy produksjonsverdi
Citera
2022-09-14, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av datomerking

Desto mer jeg ser, desto mer liker jeg den. Den er laget av true crime "kjennere" merker man. Her flettes alt fra Flashback til Dung Larsen-saken inn.
Citera
2022-09-14, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av datomerking

Får håpe serieskaperne har gjennomskuet den manipulative delen av TT-gjengen i det minste.
Citera
2022-09-14, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StonesThrow81
Desto mer jeg ser, desto mer liker jeg den. Den er laget av true crime "kjennere" merker man. Her flettes alt fra Flashback til Dung Larsen-saken inn.
hva sier filmen om ru, monero og kidnapping før profetien ble oppfylt. Innertier av ru som ble skuffet over en rekke ting om penger, f.eks hvitvaskingsregler mht bruk av krypto til bolig, monerooppgangen til th, osv. Har han tilgang til kontoen mon tro og at den dessverre ikke spores til th som kan skylde på alt og alle. Var kjepphøy og kripos satt ringeside ved utbetaling. Da peker flasketuten mot en syndebukk. Var dette grunnen til rus nervøsitet. Teh er en mulig mellommann fra th til ru, men hvem drepte aeh. Ru og teh tok neppe en fargo.
Citera
2022-09-14, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ittno
TH kunne enkelt identifisert hvem som stod bak et tips, om tips så var mulig.
Dette fordi noen få kanskje faktisk vet hva som har skjedd.
Så å sende tips til Holden og la TH også få innblikk, er hypotetisk sett ensbetydende med selvmord.
Smart forretningsmann og en sleip forsvarsadvokat i tospann.
Det tok 8 dager fra politiets "feil" til fort eller hun er død. Jeg er meget skeptisk til realiteten. Den såkalte kidnapperen visste at meldingen ble sendt av en annen enn th.
Citera
2022-09-14, 23:06
Medlem
Slutten av Lørenskog forsvinningen var dessverre litt tynn. Men OK serie.
Citera
2022-09-14, 23:22
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Slutten av Lørenskog forsvinningen var dessverre litt tynn. Men OK serie.

Hva legger du i "tynn"? Nysgjerrig siden jeg ikke har Netflix.
Citera
2022-09-14, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket
Hva legger du i "tynn"? Nysgjerrig siden jeg ikke har Netflix.
De kjører to plot. Tom Hagen som morderen og et kidnappingsplott. Det er forståelig med en balanse siden saken er uferdig.

Men på slutten handler serien veldig mye om et mulig kidnappingsplott. Det er slitsomt når vi "vet" TH er morderen.

De episodene om TH med datteren osv er veldig spennende.
Citera
2022-09-14, 23:47
Medlem
Citat:
De kjører to plot. Tom Hagen som morderen og et kidnappingsplott. Det er forståelig med en balanse siden saken er uferdig.

Men på slutten handler serien veldig mye om et mulig kidnappingsplott. Det er slitsomt når vi "vet" TH er morderen.

De episodene om TH med datteren osv er veldig spennende.
hvordan fremstilles teh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in