Desperat inlägg om en kastrullfull tant på en valvaka för ett av Sveriges största politiska partier.Det finns andra sätt att bli känd på men säkerligen inga snabbare!
Hon ger intryck av att vara en stark och öppenspråkig mediatränad politiker.
Var det Anders Borg som visade kuken för många år sen?
Löven som var "magsjuk"?
Nån tant på vänsterkanten som kissade på en biograf?
Ohly som fick ersättning i Stolichnaya?
Alla fick gratis reklam av detta.
Hell delseger.
Desperat inlägg om en kastrullfull tant på en valvaka för ett av Sveriges största politiska partier.Det finns andra sätt att bli känd på men säkerligen inga snabbare!
Hon ger intryck av att vara en stark och öppenspråkig mediatränad politiker.
Var det Anders Borg som visade kuken för många år sen?
Löven som var "magsjuk"?
Nån tant på vänsterkanten som kissade på en biograf?
Ohly som fick ersättning i Stolichnaya?
Alla fick gratis reklam av detta.
Hell delseger.
Borg hade väl lämnat politiken när han körde helikoptern?
Bör också nämnas att SD precis bara för några dagar sedan stängde av och uteslöt två ur regionfullmäktige i Stockholm, samma position som Rebecka Fallenkvist ställde upp för. Så SD uteslöt och stängde av två stycken för att nu den enes plats ska bli ersatt av Rebecka "Hell Seger" Fallenkvist. Jo, hej, vi tycker inte att du är lämplig en lämplig politiker så vi ersätter dig med "helg seger"-Rebecka.
Detta är ju nästan för roligt för att vara sant.
Vad hade de andra haft för sig då?
Hon tycks försöka vara nån sorts stand-up på tiktok.
Rebecka kan förslagsvis ha en pumpa på huvudet när hon ska fira Hell i vin.
Annars kan firandet av Karl XII kanske vara nåt i november? En tradition att damma av slog det mig. En seger helg...
Åkesson, Karlsson och Jomshof anordnade ju fackeltåg i åminne av hans dödsdag i början på 2000-talet. Hur gulligt som helst, nassedagen är mer likt lussedagen:
Citat:
År 2000 bildades Nationaldemokratiska studentföreningen som blev SD:s vagga. Jimmie Åkesson och de andra topparna inom SD ett försök att återuppliva traditionen att hylla Karl XII på hans dödsdag. Utan kravaller. En liten skara samlades vid Tegnérstatyn, läste dikter, lade ner en krans och höll tal. Richard Jomshof bjöd på glögg och pepparkakor. https://kulturportallund.se/30-november/
Förr var de mer öppenhjärtiga med Sieg Heil.
Det heilades för fullt vid dåv SD-ledaren Klarströms firande av Karl XII och Thule spelade.
Hansen är ju Åkessons kompis och valbar SD-politiker nu. Undrar om han är under utredning?
Ja, Tack och lov. Men SD och M samverkar, det satt nån riksdagsledamot och vevade i pitten riksdagshuset och skickade dicpics.
Tog 1.5 år innan han ens utreddes - och inte förrän det hamnade i media. Avgick nu i augusti.
Aa, fast det är ändå ganska konstigt. Någon kongruens mellan politikerrollen och privatlivet bör det väl vara?
Jag har känt en del riktigt riktigt hårddrickande och impulsiva personer. Personer som får den typiska "Jag blir jättefull-svennen" att framstå som nykterist. Ingen jag känner har tagit fram kuken och börjat snurra den på det sättet inför folk. Har nog inte ens träffat någon grövre missbrukare som skulle göra så.
Konstigt att det inte blev mer rabalder om det när det skedde. Aldrig hört någon politiker varken i Sverige eller utomlands göra något liknande.
SD: "kan vi ta i hand på att inte kalla varandra nazister något mer?"
Också SD: "HELG SEGER!"
Tycker synd om Jimmie faktiskt, dessa dårar sänker partiet. Även om människan skämtade så måste man ha ett väldigt lågt iq för att göra det på ett så pass olämpligt ställe och läge.
Citat:
Ursprungligen postat av PastorBolognese
Hela tråden kan summeras i narcissistens bön:
That didn't happen.
And if it did, it wasn't that bad.
And if it was, that's not a big deal.
And if it is, that's not my fault.
And if it was, I didn't mean it.
And if I did, you deserved it.
Haha
Citat:
Ursprungligen postat av outback4
Skicka iväg den rumänska zigenarhoran
Fan vad taskiga ni måste vara då, hennes beteende var högst olämpligt men man borde kanske inte vara så hård, rätt överdrivet tycker jag.
Hon verkar få betatala för sitt misstag, hon startade många drev mot andra enligt vissa här i tråden, karma got her ass now.
Senast redigerad av WakeUpWakeUp 2022-09-14 kl. 15:25.
Aa, fast det är ändå ganska konstigt. Någon kongruens mellan politikerrollen och privatlivet bör det väl vara?
Jag har känt en del riktigt riktigt hårddrickande och impulsiva personer. Personer som får den typiska "Jag blir jättefull-svennen" att framstå som nykterist. Ingen jag känner har tagit fram kuken och börjat snurra den på det sättet inför folk. Har nog inte ens träffat någon grövre missbrukare som skulle göra så.
Konstigt att det inte blev mer rabalder om det när det skedde. Aldrig hört någon politiker varken i Sverige eller utomlands göra något liknande.
Riksdagsledamoten kan inte ens skylla på fylla, antar han var nykter på jobbet.
En smyghelikopter.
Annars är det väl att olla och moona som är mer populärt hos männen, dock inte på politikernivå mig veterligt. Läste om nån polis för nån tid sen.
Rebeckas klavertramp förekommer, pinsamt överförfriskad så varken ben eller mun är synade.
Det var säkert första och enda gången han fick feeling, eller?
Ja, jag vet inte. Han har ju även i nutid
tagit ut svängarna med sina eskapader, så går ryktet på byn...
Tycker synd om Jimmie faktiskt, dessa dårar sänker partiet. Även om människan skämtade så måste man ha ett väldigt lågt iq för att göra det på ett så pass olämpligt ställe och läge.
Det där är intressant i sig. Det har jag funderat en del på.
Åkesson klarar av att bete sig och hamnar per automatik i centrum som snövit jämfört med övriga i hans krets.
Men Åkesson lär väl ha nåt att säga till om?
Han har umgåtts med många genom åren och fortsätter. Han äter surströmming med Hansen som har kopplingar till HA och försöker framställa extremhögern i USA som rent hyvens i SDs tidning.
Det är ungdomssynder och de tiderna är förbi.
Men det fortsätter ju?
Låter han andra prata om isterband och tramsa vidare i nåt ämne som diskuterats över maten om media?
Hur gick det för Rebecca och hennes kompis Denise?
Blev de invalda? Någon som vet?
Rebecka Fallenkvist står som nummer 5 på SD´s lista till Stockholms regionfullmäktige och lär med största sannolikhet komma in.
Det är välkänt sedan länge att detta parti är en magnet för otaliga stollar, allt från Heeeeilg Seger firare till styckmördare. Den stora frågan är varför partiledningen inte lyckas filtrera bort dessa innan dom sätts upp på allmänna listor. När det gäller invandrare t.ex är SD väldigt tydliga med att det ska ställas kvar, och dom som missköter sig ska ut.
Han kan ju enkelt slänga ut alla nazister och rasister ur partiet en gång för alla men jag tror han skulle bli rätt ensam då.
Istället väntar han ju med att slänga ut idioterna en och en vartefter de gör bort sig offentligt så han får faktiskt skylla sig själv.